۸ نکته برای تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام که میزان فروش شرکت را افزایش می دهند

اگر می خواهید این روزها بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید، باید از انتشار عکس فراتر بروید. براساس یک مطالعه، فیلم ها بیشترین تعامل را در این شبکه دارند - 21.2٪ تعامل بیشتر از تصاویر همین موضوع در مورد تبلیغات نیز صدق می کند: طبق یک…

رکود کرونا؛ کسب و کارها را بازاریابی دیجیتال نجات داد

در زمانی که ادامه روند مشاغل نامشخص است، اگر نگران چرخیدن چرخ مشاغل خود هستید، تنها نیستید. این بیماری همه گیر COVID-19 برای بسیاری از ما وحشتناک است و بزرگتر از چیزی است که اکثر ما قبلاً دیده باشیم. با این وجود، پشت سر گذاشتن این دوره…

چالش های پیش رو با ابزارهای روابط عمومی

در حالی که امروزه راه حل ها و ابزارهای روابط عمومی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد، بسیاری از متخصصان روابط عمومی هنوز وقت زیادی را صرف کار با ابزارهای مختلف می کنند تا با استفاده از آنها به جستجوی اطلاعات دقیق مخاطبان، تهیه کلیپ ها و ارائه…

تهیه مایحتاج منزل در کرونا و ماه رمضان به کمک سوپرمارکت اینترنتی

امروزه کمتر کسی در دنیا وجود دارد که درباره‌ی ویروس کرونا و معضلات مرتبط نشنیده  و یا با آن مواجه نشده باشد. با وجود این امر برخی از افراد همچنان جدیت این مشکل جهانی را درک نکرده اند. برای درک بهتر این موضوع کافیست نگاهی به آمار منابع موثق…

بیلبوردهای جین وست برای قهرمانان سلامت در سطح شهر

به نظر می‌رسد تاریخ این نسل از بشر به پیش از شیوع کرونا و پس از شیوع کرونا تقسیم می‌شود که نه تنها بر زندگی فردی و اجتماعی، بلکه بر تبلیغات برندها نیز تاثیر گذاشته است. از این رو بسیاری از برندها در ایران و خارج از کشور سعی کرده‌اند که نقشی…

چگونه COVID-19 تا کنون باعث تغییراتی در تبلیغات دیجیتال شده است؟

در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده…

چطور می‌توان در بحران شیوع کووید-۱۹ شغل مناسب پیدا کرد؟

در حال حاضر ممکنه به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، شغل شما در معرض خطر قرار گرفته باشه. تجربه از دست دادن شغل یکی از پنج رویداد پر استرس در زندگی هر شخصیه. در کنار انجام مراقبتهای فردی و بهداشتی برای محافظت از خودتون و عزیزانتون، شاید در این…

بازاریابی رسانه های اجتماعی: چگونه در سال ۱۳۹۹ شروع کنیم؟

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی مشاغل شما است. 3.5 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند که 46٪ از جمعیت جهان را شامل می شود. اگر کسب و کار شما در کانال های پرطرفدار رسانه های اجتماعی موجود…

۱۰ نکته برای پیش تولید محتوای ویدئویی مناسب در سال ۱۳۹۹

اگر یک دیجیتال مارکتر با تجربه هستید، پس می دانید وقتی صحبت از محتوا می شود، تواید محتوای ویدئویی از اهمیت بیشتری برخوردار است. مصرف کنندگان عاشق ویدئو هستند. این امر فقط شامل حال رسانه های اجتماعی نمی شود، وقتی کلمه "ویدئو" در موضوع ایمیل…

۱۰ تکنینک و استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر در سال ۱۳۹۹

هنگامی که صحبت از استراتژی بازاریابی دیجیتال می شود، ممکن است پیشنهادات زیادی دریافت نمایید که همه یا برخی از آنها بهتر از سایرین هستند، اما سوال اصلی این است که کدام یک ضروری تر از بقیه هستند؟ برای بقا در بازار رقابتی در سال 2020، باید…

اقدام موثر بادی اسپینر در مقابله با کرونا؛ ارسال “رایگان” تمامی خریدها

خرید لباس عید، یکی از دغدغه‌های هر ساله ما در این روزهای باقی مانده از سال بود که حالا تحت تاثیر شیوع ویروس کورونا و نگرانی‌ها از ابتلا به آن قرار گرفته است. اما برند شناخته شده بادی اسپینر این روزها دست به کار شده تا با آسان‌تر کردن خرید…

۱۰۰ ایده محتوایی برای ایمیل مارکتینگ

برای اینکه بهترین نتیجه را در ایمیل مارکتینگ بگیرید؛ باید تا حد امکان مخاطب را با آن درگیر کنید. اما چطور میتوانید هر هفته با ایده های جدید مخاطبتان را ترغیب کنید که ایمیل شما را دنبال کند؟ این کار واقعا سخت است! ما سالها برای اینکه ایده…

خلق پرسونای خریدار ، ساده تر همیشه

در مقاله قبل با تعریف پرسونای خریدار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه پرسونای خریدار می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد. همانطور که خواندیم خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و…

چگونه فروشمان را پیشبینی، پیگیری، اندازه گیری و بهینه سازی کنیم؟

شاید شما هم به عنوان کسی که در زمینه فروش فعالیت دارید؛ روز کاریتان را با خستگی و احساسات منفی شروع میکنید. بد نیست بدانید که شما در این زمینه تنها نیستید. بسیاری از افراد با تجربه در زمینه فروش هم گاهی دچار این مشکل می شوند. اما ادامه این…

چگونه پرسونای خریدار می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد

آیا تاکنون سعی کرده اید در مورد آخرین مدل مرسدس با دوست خود که در مورد اتومبیل ها نظری ندارد، بحث کنید؟ این مکالمه چطور بود؟ احتمالاً متوجه شده اید که دوست شما حتی به آنچه می گویید توجه نمی کند و در پایان تغییر جهت مکالمه را برای جلوگیری از…