بازاریابی رسانه های اجتماعی: چگونه در سال ۱۳۹۹ شروع کنیم؟

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی مشاغل شما است. 3.5 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند که 46٪ از جمعیت جهان را شامل می شود. اگر کسب و کار شما در کانال های پرطرفدار رسانه های اجتماعی موجود…

۱۰ نکته برای پیش تولید محتوای ویدئویی مناسب در سال ۱۳۹۹

اگر یک دیجیتال مارکتر با تجربه هستید، پس می دانید وقتی صحبت از محتوا می شود، تواید محتوای ویدئویی از اهمیت بیشتری برخوردار است. مصرف کنندگان عاشق ویدئو هستند. این امر فقط شامل حال رسانه های اجتماعی نمی شود، وقتی کلمه "ویدئو" در موضوع ایمیل…

۱۰ تکنینک و استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر در سال ۱۳۹۹

هنگامی که صحبت از استراتژی بازاریابی دیجیتال می شود، ممکن است پیشنهادات زیادی دریافت نمایید که همه یا برخی از آنها بهتر از سایرین هستند، اما سوال اصلی این است که کدام یک ضروری تر از بقیه هستند؟ برای بقا در بازار رقابتی در سال 2020، باید…

اقدام موثر بادی اسپینر در مقابله با کرونا؛ ارسال “رایگان” تمامی خریدها

خرید لباس عید، یکی از دغدغه‌های هر ساله ما در این روزهای باقی مانده از سال بود که حالا تحت تاثیر شیوع ویروس کورونا و نگرانی‌ها از ابتلا به آن قرار گرفته است. اما برند شناخته شده بادی اسپینر این روزها دست به کار شده تا با آسان‌تر کردن خرید…

۱۰۰ ایده محتوایی برای ایمیل مارکتینگ

برای اینکه بهترین نتیجه را در ایمیل مارکتینگ بگیرید؛ باید تا حد امکان مخاطب را با آن درگیر کنید. اما چطور میتوانید هر هفته با ایده های جدید مخاطبتان را ترغیب کنید که ایمیل شما را دنبال کند؟ این کار واقعا سخت است! ما سالها برای اینکه ایده…

خلق پرسونای خریدار ، ساده تر همیشه

در مقاله قبل با تعریف پرسونای خریدار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه پرسونای خریدار می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد. همانطور که خواندیم خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و…

چگونه فروشمان را پیشبینی، پیگیری، اندازه گیری و بهینه سازی کنیم؟

شاید شما هم به عنوان کسی که در زمینه فروش فعالیت دارید؛ روز کاریتان را با خستگی و احساسات منفی شروع میکنید. بد نیست بدانید که شما در این زمینه تنها نیستید. بسیاری از افراد با تجربه در زمینه فروش هم گاهی دچار این مشکل می شوند. اما ادامه این…

چگونه پرسونای خریدار می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد

آیا تاکنون سعی کرده اید در مورد آخرین مدل مرسدس با دوست خود که در مورد اتومبیل ها نظری ندارد، بحث کنید؟ این مکالمه چطور بود؟ احتمالاً متوجه شده اید که دوست شما حتی به آنچه می گویید توجه نمی کند و در پایان تغییر جهت مکالمه را برای جلوگیری از…

راهنمای جامع و کاربردی برای پرسونا در بازاریابی

باید بپذیریم که نوع تفکر، نگرش و مدل ذهنی مشتریان الزاماً با نوع نگاه و نگرش ما به جهان اطراف یکسان نیست، می‌توانیم بگوییم: هر چه ذهنیت شفاف‌تری از مشتریان در ذهن داشته باشیم، بیشتر می‌توانیم محتوا، محصول، فرایندها و مدل کسب و کار خود را با…

صباایده در فلایتیو سرمایه‌گذاری کرد

هلدینگ صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام می‌کند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه‌گذاری کرده است. با این سرمایه‌گذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، صبا ایده رسماً وارد بازار گردشگری آنلاین کشور شد که حوزه‌ای کاملاً جدید برای…

بازاریابی اجازه ای چیست و چگونه عمل می کند؟

آیا تا به حال برای دریافت ایمیل های به روزرسانی و پیشنهادهای ویژه از برندی که دوست دارید ثبت نام کرده اید؟ احتمالاً، پاسخ شما مثبت است. ممکن است شما برای دریافت پیشنهادات برندی ثبت نام نمایید که برای روز تولدتان بن تخفیف 20 درصدی ارائه دهد،…

راهنمای جامع نگارش رپورتاژ آگهی

احتمالاً تاکنون صد بار کلمه "تبلیغات" را شنیده اید. در حال حاضر رپورتاژ آگهی در حال فتح دنیا است؛ به عبارت دیگر دنیای بازاریابی. چندین سال است که روند به این گونه است. اما رپورتاژ آگهی چیست؟ چرا این مفهوم با این سرعت در حال گسترش و فراگیر…

بررسی کمپین های یلدا: “حضور موجودات فرازمینی در جین وست ایران”

یلدای یکی از مناسبت‌های ملی ایرانی است، که این سال‌های اخیر به شکل فزاینده‌ای مورد توجه برندهای تجاری در ایران قرار گرفته است. نکته قابل توجه این است که برندهای تجاری معمولا از محتوای ملی و سنتی یلدا برای برگزاری کمپین تبلیغاتی خود استفاده…

تکنیک هایی برای افزایش فروش پیش بینی شده

برای اینکه در کسب و کارتان کمتر با موارد غیر قابل پیش بینی روبرو شوید و افزایش فروش را تجربه کنید، می توانید از سیستم «درآمدهای قابل پیش بینی» استفاده کنید. ما در اینجا 6 مورد را که به شما کمک می کند تا این سیستم را پیاده کنید آورده ایم:…

دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا به بازاریابی دیجیتال احتیاج داریم؟

پیشرفت و توسعه در عصر حاضر، باعث شده است تا اینترنت به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزانه ما تبدیل شود. در دنیای امروز مردم با وجود گوشی‌های هوشمند از همیشه بیشتر با دنیای اینترنت تعامل داشته و زمان زیادی از خود را در روز در فضاهای مجازی…