۹ روش ساده برای کاهش هزینه جذب مشتری

هزینه جذب مشتری یا CAC به تمامی هزینه‌های اشاره دارد که واحد بازاریابی و فروش یک شرکت پرداخت می‌کنند تا یک مشتری بالفعل را جذب کنند. منظور ما از تمامی هزینه‌های واحد بازاریابی و فروش، هزینه‌های مربوط به برنامه‌های بازاریابی، حقوق و کمیسیون…

۱۳ قانون کاری مدیریت افراد سازمان در گوگل

مطالب زیر خلاصه ای از کتاب work rules به نوشته Laszlo Bock است که شامل ۱۳ قانون کاری می باشد و شهودی از نحوه انجام فرایندهای داخلی شرکت گوگل برای مدیریت افراد سازمان ارائه می دهد. ۱. تبدیل شدن به موسس برای افزایش بازدهی، گوگل اعتقاد دارد…

چالش‌های دورکاری ؛ چگونه کار و زندگی را تفکیک کنیم؟

این روزها با رایج شدن دورکاری ، ارتباط بیشتر با ابزارهای فناورانه از همیشه بیشتر شده است. تا حدی که با وجود این ابزار، ممکن است دائماً در حال انجام کارهای خود باشیم. و ما را در وضعیتی قرار داده‌اند که هر ثانیه درگیر فضای دیجیتال باشیم. این…

بررسی کمپین تبلیغات محیطی بانی‌مد

کمپین تبلیغات محیطی و شهری فروشگاه آنلاین بانی‌مد با بیلبوردهای متعددی، از ابتدای شهریورماه در تهران آغازشده است. گستردگی و حجم بالای بیلبوردهای تبلیغاتی اکران شده در سطح شهر، باعث شد تا به بررسی کمپین تبلیغاتی این فروشگاه آنلاین بپردازیم.…

گفتگو با کسب ­و کارهای ایرانی: باسلام؛ بازاری به وسعت ایران

وقتی در دهه 60 میلادی تعدادی از دانشمندان امریکایی مشغول به کار بر روی پروژه‌ای به نام آرپانت بودند، شاید تصور نمی‌کردند که گستره و نفوذ پروژه آنها به این روزها ختم خواهد شد. زمانی که شبکه جهانی وب (WWW) بر بستر اینترنت شکل گرفت، این امکان…

رونمایی لندو از نسل دوم رتبه‌بندی اعتباری بر پایه هوش مصنوعی

لندو پلتفرمی است که برای خرید اقساطی، به مشتریان اعتبار ارائه می‌کند. برای کسب‌وکارهای این حوزه ریسک اعتباری یک مساله کاملا آشناست! ریسک اعتباری یعنی مشتری چه میزان به تعهدات خود پایبند است و اقساط وام خود را به موقع می‌پردازد. به دلیل…

تعمیرات لوازم خانگی با استادکار

تعمیرات لوازم خانگی با استادکار برای همه ما پیش آمده که یکدفعه وسایل زندگی مان خراب شده و از کار افتاده باشد. مخصوصا در این دوره که لوازم خانگی گران شده اند و برای خرید یک محصول نو باید چند برابر قیمت قدیم آنها پرداخت کنیم. گاهی وسایل…

چگونه از بخش بندی، هدف گیری و موقعیت یابی (STP) در راستای توسعه استراتژی های بازاریابی استفاده…

امروزه (STP) یک رویکرد استراتژیک آشنا در بازاریابی مدرن است. این رویکرد، عملاً یکی از متداول ترین مدل های بازاریابی است. در نظرسنجی انجام شده در مورد محبوب ترین مدل بازاریابی، رویکرد STP مقام دوم را پس از ماتریس SWOT / TOWs دریافت نمود. این…

کسب‌وکار آنلاین؛ بازی برد-برد خریدار و فروشنده

کسب‌وکار آنلاین، آن بخشی از سبک زندگی امروزه است که به واسطه امکاناتی که فناوری‌های نوین ایجاد کرده‌اند شکل گرفته است. پلتفرم‌ها و بسترهایی همچون دیجی‌کالا و مشابهانش این امکان را ایجاد کرده‌اند تا با بالا و پایین کردن صفحات اینترنتی و…

وقتی فشار کاری زیاد می شود، چطور یک محیط کاری سالم ایجاد کنیم؟

تقریبا تمام کارهای مهم، فشار بالایی به کارمندانشان وارد میکنند. البته نباید فشار بالا در محیط کار و استرس کاری را با هم اشتباه گرفت. شاید بد نباشد قبل از هر چیز نگاهی به تعریف هر کدام و تفاوت های این دو با هم بیندازیم: فشار: طبق قانون…

فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید

برای موفقیت اینترنتی آماده هستی؟ یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد برای فروش کالا به صورت اینترنتی، راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی در کنار کانال‌های فروش دیگر است. شاید در نگاه اول تصور کنید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار پیچیده است، به…

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت دوم)

بخش اول این مطلب را در مقاله قبل بخوانید 4- CRM به اجتماعی شدن، ادامه می دهد با بالا رفتن تجربه مشتری و رسیدن به ارتفاعات جدید، رسانه های اجتماعی به نقاط کانونی تبدیل شده اند. چرا؟ کانال های اجتماعی به شرکت ها اجازه…

با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

امروزه ما با خریدارانی مواجهیم که نیازهای پیچیده و خاصی دارند. مشتری ها نسبت به همه پیشنهادات شما شک و تردید دارند و معمولا هم حاضر نمی شوند اطلاعات دقیق و کاملی درباره نیازها و خواسته هایشان در اختیار شما قرار دارند. چه یک فروشنده جزئی…

ترندهای CRM که باید در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید (قسمت اول)

نرم افزار CRM در حال حاضر به چه جهتی حرکت می کند؟ و شرکت شما از کدام ترندهای CRM باید آگاه باشد تا بتوانید به جای یک قدم به عقب در صدر نوآوری قرار بگیرید؟ CRM یک فضای رقابتی و رو به رشد است. همه در مورد استراتژی ها و راه حل های CRM، و در…

۵ تکنیک مدیریت زمان برای کمک به فرآیند فروش

هر قدر کسب و کارتان رشد کند؛ فشار و استرس روی شما و تیمتان افزایش پیدا خواهد کرد. با گسترش کسب و کارتان از همه طرف درگیر خواهید شد؛ اما این هنر شماست که تعادل را بین تمرکز برای رشد طولانی مدت و نگه داشتن محتوا، انگیزه و آموزش حفظ کنید.…