آخرین مطالب
کایزن به معنای بهبود مستمر در فرآیندهای سازمان است. اما چطور باید فرایندهای سازمان را به طور مستمر بهبود دهیم؟ بیایید با هم روش کایزن را بررسی کنیم.
پیچ دک (Pich Deck) یا فایل ارائه به سرمایهگذار چیست؟
فایل ارائه یا پیچ دک یک ابزار فوق العاده کاربردی و مهم برای ارائه طرح بیزینس به سرمایه گذار است. اما چطور یک پیچ دک حرفهای طراحی کنیم و چطر ارائه دهیم؟!
تفاوت مدیریت و رهبری چیست؟ میخواهید یک مدیر باشید یا یک رهبر؟
تفاوت رهبری و مدیریت در دیدگاه فرد به سازماندهی کارها است. یعنی در رهبری کار خارق العادهای نمیکنید، فقط مواردی که اینجا آوردهایم را در نظر داشته باشید.
مهارت نرم چیست و چه مهارت هایی نرم به حساب میآیند؟
مهارتهای نرم همان ویژگیهایی هستند که هر مدیری برای موفقیت به آنها نیاز دارد. اما این مهارتهای نرم چه چیزهایی هستند؟! و چطور میتوان آنها را تقویت کرد.
مسئولیت اجتماعی چیست؟ و چطور بر تقویت جایگاه برندها اثر میگذارد؟
مسئولیت اجتماعی شرکتها همان مولفهای است که این روزها باید به آن توجه کنید. یعنی برای برندینگتان به آن نیاز دارید. پس ببینیم این CSR چیست؟!
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چطور به بیشتر دیده شدن برندها کمک میکند؟
اینفلوئنسر مارکتینگ به یکی از ارکان اصلی استراتژیهای موفق در شبکههای اجتماعی تبدیل شده است. طبق گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ در سال ۲۰۲۴، تقریباً ۸۶ درصد از مصرفکنندگان حداقل یکبار در سال خریدی انجام میدهند که توسط اینفلوئنسرها تبلیغ شده…
دراپ شیپینگ چیست؟ چطور با سرمایهی کم درآمد بسیار بالایی داشته باشیم؟
دراپ شیپینگ همان روش کسب درآمد با کمترین تلاش است. البته که سختی خودش را دارد اما قطعا یکی از بهتری روشهای فروش کالا یا خدمات بدون درگیر شدن در تولید است.
پیشنهادات سردبیر
با تشکر از شما، مطالب آکادمی فروش به سایت شما ارسال خواهد شد
دسته بندی ها محبوب