آخرین مطالب
.btn{
text-align: center;
display: block;
margin: 40px auto;
background-color: #ef6000;
border-color: #ef6000;
color: #ffffff !important;
width: 300px;
padding: 10px;
border-radius: 4px;}…
فاکتور فروش چیست؟ | چگونه یک فاکتور فروش حرفه ای ایجاد کنیم؟
فاکتور فروش سندی است که فروشنده برای خریدار صادر میکند تا جزئیات مربوط به خرید را به او اعلام کند. اما جزئیات یک فاکتور فروش شامل چه چیزهایی است؟
سیستم سازی فروش چیست؟ | چطور یک سیستم فروش بهینه داشته باشیم؟
فروش موفق نیاز به سیستم سازی اصولی دارد. اما اینکه چطور یک سیستم فروش خوب بسازیم هم نیاز به طی کردن یک فرآیند سیستمسازی دارد که مهمترین بخشهای آن را در این مقاله آوردهایم.
بهینه سازی نرخ تبدیل یا (CRO) چیست؟ ۶ گام بهینهسازی نرخ تبدیل
بهینه سازی نرخ تبدیل که این روزها تبدیل به یک ترند بین بیزینسها شده باید طوری انجام شود که از اولین قدم جذب سرنخ تا تبدیل آن به مشتری دائمی را متحول کند. حالا ببینیم چطور باید بهترین نرخ تبدیل را داشته باشیم؟!
بهترین نرم افزارهای crm کدامند؟
بهترین نرم افزار CRM همان نرم افزاری است که نیازهای شما را در ارتباط با مشتریهای برطرف کند. پس باید دنبال ویژگیهایی باشید که برایتان مهم است.
روشهای افزایش فروش برای بیزینسها
آیا آمار فروش شما امسال ثابت مانده است؟ آیا در پیدا کردن راههای جدید برای افزایش فروش مشکل دارید؟ آیا به چیزی اضافی نیاز دارید تا تیمتان را برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه تشویق کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.
فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگیهایی دارد؟
فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. بهطور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راهحلهایی نیازهای مشتری را رفع میکند و…
پیشنهادات سردبیر
با تشکر از شما، مطالب آکادمی فروش به سایت شما ارسال خواهد شد
دسته بندی ها محبوب