آخرین مطالب
بهترین نرم افزار CRM همان نرم افزاری است که نیازهای شما را در ارتباط با مشتریهای برطرف کند. پس باید دنبال ویژگیهایی باشید که برایتان مهم است.
روشهای افزایش فروش برای بیزینسها
آیا آمار فروش شما امسال ثابت مانده است؟ آیا در پیدا کردن راههای جدید برای افزایش فروش مشکل دارید؟ آیا به چیزی اضافی نیاز دارید تا تیمتان را برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه تشویق کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.
فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگیهایی دارد؟
فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. بهطور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راهحلهایی نیازهای مشتری را رفع میکند و…
جذب مشتری با ۷ روش سَر راست و امتحانشده برای موفقیت
جذب مشتری هدف مهم هر کسبوکاری است. برای اینکار باید هوشمندانه عمل کرد و روشهای قدیمی را با روشهای جدید پیوند زد و بهسرعت بهترین ایدهها را به اجرا درآورد. بدون جذب مشتریان وفادار هیچ کسبوکاری نمیتواند به کارش ادامه دهد.
اصطلاحات فروش که حتما باید بدانید | ۲۰ اصطلاح مهم مخصوص فروشندهها
اصطلاحات و مفاهیم فروش بخشی جدانشدنی از کار فروشندههای حرفهای است. نقطه تماس، قیف بازاریابی، سرنخ واجد شرایط فروش و... برخی از آنهاست.
اصول فروش موفق چیست؟ ۷ اصل فروشندگی برای موفقیت تضمینی
اصول فروش موفق از مهمترین درسنامههایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب داوینچی هم این موضوع را تصدیق میکند! داوینچی بر این باور است که استعداد فقط ۲۰ درصد در موفق شدن تاثیر…
۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان
متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متنهای تشکر از مشتری هم آشنا شوید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید…
پیشنهادات سردبیر
با تشکر از شما، مطالب آکادمی فروش به سایت شما ارسال خواهد شد
دسته بندی ها محبوب