بازاریابی محتوا چگونه میتواند به برندهای خدمات مالی کمک کند؟

0

ما به قدرت بازاریابی محتوا اعتقاد داریم. بازاریابی محتوا راه مناسبی برای برندها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند، آموزش مخاطبان و ماندن در ذهن و در صدر نتایج جستجوی گوگل است.

برای برندهای خدمات مالی ، جایی که اعتماد در اولویت مشتری قرار دارد، بازاریابی محتوا می تواند به ویژه در زمینه رشد شغلی و بهبود روابط با مشتریان فعلی، ارزشمند باشد.

فرهنگ سازی کنید.

اولین قدم در بازاریابی محتوا این است که شرایط فعلی شرکت را بشناسیم. از کارمندان گرفته تا مشتریان و خدماتی که ارائه داده می شود، یادتان باشد که برند تجاری شما منحصر به فرد است. برندهای مالی غالباً علاقه دارند حرفه ای عمل نمایند، بنابراین بازاریابی محتوا یک رسانه عالی برای به اشتراک گذاشتن تفاوت بین برند شما با سایر برندها است.

مخاطبان جوانتر به دنبال برندهایی هستند که خدمات شخصی در زمینه بازاریابی محتوا انجام دهند، به خصوص اگر پای موارد جدی مانند مراقبت های پزشکی، آموزش و پرورش و امور مالی در میان باشد. آیا شما حاضر هستید با پولی که به سختی به دست آورده اید به یک ربات شرکتی برای تولید محتوا اعتماد کنید؟ بازاریابی محتوا به برند شما مسیر مستقیمی می دهد تا با روشی کاملاً شخصی و اصیل با این نوع از مخاطبان ارتباط برقرار کند.

مشتریان مختلف را آموزش دهید.

امور مالی سخت است. بسیاری از ما، می توانیم با مشاوره، تصمیم بگیریم که چه فعالیتی با پول های خود انجام دهیم. این جایی است که برندهای خدمات مالی وارد می شوند. افرادی که به دنبال اطلاعاتی درمورد سلامت مال ، مدیریت پول، پس انداز بازنشستگی و موارد دیگر هستند ، اغلب برای کسب اطلاعات و آموزش به شرکت های خدمات مالی مراجعه می کنند. علاوه بر همه، شرکت های خدمات مالی کسانی هستید که با پول ما سر و کار دارند!

این شانس شرکت مالی که بتواند به مشتریان موجود در تصمیم گیری هوشمندانه تر در مورد امور مالی کمک نموده و اعتماد آنها را جلب نماید. استفاده از محتوای آموزشی به عنوان ابزاری برای بازاریابی درونی، می تواند با استفاده از اطلاع رسانی در مورد خدمات جدیدی که ارائه می گردد و جلب اعتماد مشتریان، حساب های مشتریان فعلی را ارتقا دهد.

محتوای آموزشی همچنین می تواند با معرفی برند شما به عنوان یک رهبر در بخش خدمات مالی، فرصت های بازاریابی برون مرزی ایجاد کند. با تبلیغات استراتژیک، شما نظر بسیاری از مشتریان بالقوه جدید را جلب خواهید کرد و زمانی که مشتریان به دنبال یک شریک مالی جدید هستند، در ذهن آنها باقی بمانید.

داستان بگویید

بیان مطالب به صورت داستان، قانع کننده تر هستند. مغز ما در واقع سیستمی دارد که داستان ها را بهتر از هر نوع اطلاعات دیگر درک و به یاد می آورد. اگر می خواهید داده های مفیدی و حقایق جالبی را بیان کنید، مهم است که به صورت یک روایت روشن و با جزئیات به یاد ماندنی آن را بیان نمایید. با لیست، آمار و نکات خداحافظی کنید.

 

برای برند مالی شما، موضوع محتوای داستانی می تواند شامل موارد زیادی باشد: داستان یک زوج جوان که خانه اول خود را خریداری می کنند. مسیر خانواده برای تأمین اعتبار شهریه کالج؛ یا روند پس انداز بازنشستگی در اوایل کار.

همین الان شروع کنید

ایجاد یک کتابخانه محتوا می تواند یک کار بزرگ به نظر برسد. برای شروع، به این فکر کنید که برند شما چه چیزی می گوید و مخاطبان شما می خواهند چه چیزی را بشنوند.

در سازمان خود با کارکنانی که با مشتریان در تماس هستند صحبت کنید تا دریابید که چه نوع مباحث و مطالبی برای مشتریان شما ارزشمند هستند. مشتریان به چه چیزی اهمیت می دهند؟ در کجا سردرگم می شوند؟ چه چیزی آنها را آگاه می کند، چه چیزی برایشان الهام بخش است و چه چیزی آنها را شگفت زده و خوشحال می کند؟

از تیم خود بازخورد بگیرید و لیستی از موضوعات را برای الهام بخشی به محتوا نگه دارید. حالا شما یک نقطه شروع دارید!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.