گفتگو با کسب و کارهای ایرانی: دیدو؛ رنگ واقعیت بگیرید

3 سال پیش در مقاله ای با عنوان "واقعیت افزوده؛ از تکنولوژی گیم تا ابزاری برای بازاریابی" به بررسی یک تکنولوژی نسبتا نوظهور به نام واقعیت افزوده یا Augmented Reality پرداختیم. در آن مقاله عنوان شد که یکی از کاربرد های AR در صنعت بازاریابی،…

۱۳ اشتباه که باعث می شود ایمیل ارسالی شما مستقیما وارد سطل زباله شود!

پیش بینی ها میگویند تا انتهای سال 2020؛ 5.6 میلیارد ایمیل فعال خواهد بود. عجیب نیست که با این اعداد و ارقام، گفته شود مهمترین روش بازاریابی که به این زودی ها از رونق نمی افتد؛ ایمیل مارکتینگ است. اما ما همه ایمیل هایی را که دریافت میکنیم…

بازاریابی محتوا چگونه میتواند به برندهای خدمات مالی کمک کند؟

ما به قدرت بازاریابی محتوا اعتقاد داریم. بازاریابی محتوا راه مناسبی برای برندها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند، آموزش مخاطبان و ماندن در ذهن و در صدر نتایج جستجوی گوگل است. برای برندهای خدمات مالی ، جایی که اعتماد در اولویت مشتری…

چطور اهداف تیم فروش را هوشمندانه تر تعیین کنیم؟

تعیین اهداف تیم فروش برای سازمان اصلا کار آسانی نیست و گاهی اوقات مثل تیراندازی در تاریکی است. بسیاری از عوامل - داخلی و خارجی - در بازی دخیلند که اثرات مثبت و منفی بر نتایج و اهداف شما میگذارند. بزرگترین اشتباه مدیران فروش این است که…

چطور چالش های کسب و کار را مدیریت کنیم؟

بر سر هر رشد و پیشرفتی در هر زمینه ای، چالش های ریز و درشت زیادی قرار گرفته است. اگرچه بعضی افراد از سر و کله زدن با چالش های کسب و کار لذت میبرند؛ اما هر رشدی جنبه های منفی زیادی هم دارد که در صورت کار کردن روی آنها و توسعه شان، می توانید…

شبکه‌های اجتماعی، چگونه اعتماد به نفس ما را تخریب می‌کنند؟

ده ها خوبی دارد؛ قبول! کسی منکر خوبی‌ها و فوایدش نیست. اما آیا از بدی‌هایش خبر دارید؟ شبکه‌های اجتماعی را می‌گوییم. امروز یکی از مضرات شبکه‌های اجتماعی و راه مقابله با آن را به شما آموزش می‌دهیم. اول به سراغ نتایج تحقیقات یک موسسه…

چطور با تکنیک های بازاریابی، داده هایمان را به فروش تبدیل کنیم؟

معیارها مهم اند. فروشنده ها وقتی به تعداد مشخص شده برسند؛ حقوق می گیرند. تقریبا هر جنبه ای از کار فروشنده ها می تواند ردیابی، تجزیه و تحلیل و اندازه گیری شود. داده ها تقریبا در تصمیم گیری همه مدیران فروش در سراسر جهان اصلی ترین نقش…

نحوه ایجاد بازاریابی محتوا عالی برای برندهای تکنولوژی

فناوری امری پیچیده است. بازاریابی محتوا به بازاریابان حوزه فناوری این قدرت را می دهد تا موضوعات تکنولوژیکی را ساده تر کرده و آنها را به روشنی توضیح دهند. برای برندهای فناوری با راه حل های پیچیده برای مشکلات پیچیده، راه بهتری برای ارائه…

استفاده از شبکه های اجتماعی چگونه به فروش بیشتر کمک می کند؟

برای موفقیت، باید رویکردتان به عنوان فروشنده به شبکه های اجتماعی به صورت شناسایی مخاطبان خود، چالش های مخاطبان، چگونگی کمک به این دسته از افراد و اطلاعاتی را که آنها به دنبالش هستند، باشد. ابزارهای فراوانی برای کمک به شناسایی این سرنخ ها و…

وقتی مدیریت زمان، به کمک مدیریت فروش می آید!

«راز هر کس که در زندگی موفقیتی کسب کرده؛ این است که او عادت به انجام کارهایی دارد که شکست خورده ها هرگز انجامش نمیدهند.»- آلبرت گری. در این مقاله قرار نیست مطلب عجیب و غریبی گفته شود؛ بلکه بیشتر مطالب همان هایی هستند که خودتان هم می…

راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

خیلی از فروشنده ها فکر می کنند اینکه از روی یک سناریوی از پیش تعیین شده صحبتشان با مشتری را پیش ببرند؛ خیلی جالب به نظر نمی رسد. اما واقعا اینطور نیست! این کار کمک می کند در تمام طول صحبت، در چهارچوب استراتژی مشخص شده بمانید. اما چطور…

چگونه به کمک بازاریابی محتوا برند خود را به مشتری عرضه کنیم؟

همه ما به قدرت بازاریابی محتوا کاملا مطمئن هستیم. بازاریابی محتوا، راه مناسبی برای برند ها جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند، آموزش مخاطبان و ماندن در ذهن آنها و قرارگیری در صدر نتایج جستجوی گوگل است. (برای اطلاعات بیشتر مقاله رپورتاژ…

چطور سرنخ های مناسب برای تماس تلفنی را پیدا کنیم؟

تولید سرنخ؛ مثل خون در رگ های کسب و کار شما جریان دارد. این مسئله برای همه کسب و کارها صادق است؛ اما در طول سال های گذشته افراد به اصطلاح متخصص کاری کرده اند که فکر کنید به سرنخ های بیشتر، ایمیل های بیشتر و حجم بیشتری از هر چیز احتیاج…

چرا ساده سازی فرایند فروش کمک میکند نتایج بهتری کسب کنید؟

چقدر زمان برای هدر دادن دارید؟ هیچی! الان چقدر از زمانتان را هدر میدهید؟ خیلی زیاد. این چیزیست که معمولا در فروش زیاد اتفاق میفتد. معمولا مدیرتان از شما میخواهد که هم فروش بیشتری داشته باشید؛ هم اینکه هر چه سریع تر لیدهایتان…

۵ نمونه از بهترین کمپین بازاریابی محتوا

تبلیغات هنوز هم کارآمد هستند، اما نه به همان شکلی که قبلاً انجام می شدند. تحقیقات نشان می دهد امروزه 47٪ از کاربران اینترنت در سراسر جهان از یک مسدود کننده های تبلیغات استفاده می کنند. بنابراین اگر نتوان به مشتریان دسترسی پیدا کرد، چگونه می…