۷۲ علامت اختصاری بازاریابی برای حرفه ای ها(قسمت اول)

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که مخفف یا اختصار علامت اختصاری بازاریابی را بشنوید و معنی آن را ندانید؟ وقتی چنین اتفاقی می افتد همیشه نمی دانید چگونه باید به ادامه مکالمه ادامه دهید. سعی کنم آن را بنویسید و یا اگر دسترسی به اینترنت…

۴ ترفند جادویی برای جذب مخاطب

فروش به مشتریان فعلی کار ساده‌ای است. برای جذب مخاطب جدید باید از ترفندهای جذب مخاطب استفاده کنید. اکثر مشتریان فعلی می دانند که شما راه‌ حل بالقوه‌ی مشکل ‌شان هستید. اما حالا باید سراغ افراد جدید بروید و با پرسیدن سوالات مناسب خود را…

۷ اشتباهی که برای SEO سایت نباید انجام دهید

معمولاً بازاریاب آنلاین تصور می­ کنند بهینه سازی موتور جست و جو صرفاً با فهرست نمودن صدها یا حتی هزاران محصول در وب‌سایت تجارت الکترونیک شان، شروع خواهد شد. اما واقعیت به این سادگی نیست. بهینه­ سازی وب­سایت­ های تجارت الکترونیک برای…

۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین( قسمت اول)

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی کسب و کارهای زیادی است. چه شما شغل خرده­ فروشی خانوادگی داشته باشید چه برای شرکت تجارت الکترونیک غول­ پیکری همچون آمازون کار کنید، افزایش فروش از طریق کانال­ های آنلاین اندکی شبیه به بازی بولینگ خواهد بود-…

چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟

شما می توانید برای شروع کسب و کار ایده های بسیار عالی داشته باشید اما اگر مردم از محصول و یا خدمات شما استفاده نکنند کاملا بی ارزش است. برای موفقیت باید مشتریانی وجود داشته باشند که محصول شما را بخواهند و اقدام به خرید کنند. عقیده ای که تحت…

راهنمای جامع استخدام کارکنان فروش

زمان متوسط ایجاد مهارت و آموزش استخدام کارکنان فروش حدود شش تا نه ماه است. در این مدت مقدار زیادی از درآمد شرکت شما به هدر می رود. با این وجود، چگونه می توان سرمایه گذاری بر روی استخدامی های جدید را در فروش به حداکثر رساند؟ در ادامه، به…

چگونه با ایجاد حس ترس در مشتری، بیشتر بفروشیم!!!

ترس درون همه انسان ها وجود دارد.ترس در کسب و کارها نیز بخشی از آن است. ترس از دست دادن، ترس از کمبودها و ترس از رقبا موجب عدم موفقیت ما می شود. به همین دلیل است که استفاده از ترس یکی از موثرترین تاکتیک های فروش است که می توانید به کار…

۳ مرحله برنامه پاداش فروش

برنامه های پاداش فروش ابزارهای قدرتمندی هستند. اگر می خواهید محصولات پر زرق و برق، بیشتر و محصولات ساده کمتری بفروشید تنها کافیست پاداش فروش محصولات پر زرق و برق را بالا ببرید. آسان به نظر می رسد اینطور نیست؟ ولی اینطور نیست. برنامه…

همکاری در فروش چیست و چگونه ایجاد درآمد می کند؟

سیستم های همکاری در فروش یا affiliate marketing عبارت است از همکاری دو یا چند گروه برای رسیدن به سود مشترک از طریق همکاری در فروش محصولات. معمولا شرکتی در یک طرف این همکاری وجود دارد که محصولی را تهیه کرده است و در طرف دیگر فرد یا افرادی…

۲۱ حقیقت جالب در مورد ایمیل مارکتینگ که شما را شگفت زده خواهد کرد!

در اینکه استفاده از ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از موثرترین راههای ارتباط با مشتریان است تردیدی نیست مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم.... اما همه ی ایمیل ها سهم یکسانی در بازگشت سرمایه ندارند. دپارتمان های…

چگونه کامنت هایی فوق العاده بنویسیم؟

ابزارهای آنلاین مانند وبلاگ ها, انتشار مطالب و کامنت را برای مردم آسان نموده اند اما این امر لزوما به این معنا نیست که وب محیطی کاملا اجتماعی می باشد. در حقیقت این ابزار کمتر اجتماعی بودن را برای افراد آسان تر کرده اند. در فضایی که پیام…

۱۰ قانون موفقیت در فروش

اخیرا گالوپ یک نظر سنجی در مورد رفتار صادقانه و اخلاقی فروشندگان برای موفقیت در فروش انجام داده که نتیجه آن این بود که افرادی که به فروش خودرو مشغولند و یا به ارائه خدمات بیمه می پردازند، در انتهای این لیست قرار گرفته اند. احتمالا از شنیدن…

پیشنهاداتی که در فروش نباید استفاده کنید!

متاسفانه تعداد پیشنهادات فروش اشتباه در حوزه فروش زیاد شده است و شما نباید یک راه سخت را به اشتباه بروید. زمانی که برای رسیدن به اهدافتان دچار اشتباه شوید این بدین معناست که برای رسیدن به اهداف خود مشکل دارید. اما اگر مشتاق هستید…