۲۳ ایده تولید محتوا برای افزایش سرنخ

اگر شما مطالبتان را صرفاً برای افزایش سرنخ ایجاد کرده اید به شما تبریک می گوییم. هر چند وقتی مطالب وبلاگ سایت خود را صرفاً به خاطر افزایش سرنخ ها تهیه می کنید، منتظر این هستید که نتایج هیجان انگیزی را مشاهده کنید  اما باید…

بازاریابی درونگرا چیست؟

بازاریابی درونگرا یکی از روش های جذب مشتریان از طریق محتوا و واکنش های مرتبط و مفید است و به هیچ عنوان عذاب آور نیست. به وسیله بازاریابی درونگرا، مشتریان با پتانسیل بالا، می توانند شما را از طریق کانال های بازاریابی مختلف مانند بلاگ ها،…

چگونه مشتریان ماه آینده را پیش بینی کنیم

در این مقاله راه های پیش بینی مشتریان آینده را بیان می کنیم. اگر امروز پایان ماه باشد ممکن است ماه خوبی را پشت سر گذاشته باشید و با ترافیک بالایی که روی سایت پوشش داده شده، تعداد زیادی فرصت ( سر نخ ورودی ) نیز برای کسب و کار خود ایجاد…

تلفن مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ، ۴ نکته برای اینکه بدانیم کدام برای بازاریابی بهتر است

روشی که نمایندگان فروش از راه دور برای ارتباط اولیه از آن استفاده می کنند در میزان پاسخ گویی بسیار موثر است. به جای آنکه با توجه به تمایلات شخصی تصمیم بگیرید که چه زمانی با یک مشتری تماس تلفنی برقرار کنید و چه زمانی یک ایمیل بفرستید، از…

چرا رپورتاژ آگهی طرفدار دارد

مخاطبین شما خوششان نمی‌آید به آنها چیزی بفروشید. در عوض، موضوعی برای فکر کردن در اختیارشان بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند افرادی را به عنوان مشتری جذب کنید که دیدگاه‌های متفاوت دارند ولی وفادار به برند شما هستند. به دلیل اینکه این نوع…

۷ تکنیک برتر بازاریابی

تکنیک بازاریابی به طور عجیبی با تغییرات تکنولوژی گره خورده است. به طوری که بازاریابی دیجیتالی  در مدت کوتاهی، تغییرات اساسی را تجربه می کند و تغییرات در فناوری روز دنیا باعث افزایش نرخ تغییرات در این حوزه شده و برندهای مطرح…

۱۵ اشتباه رایج بازاریابان که موجب بی اعتمادی مشتریان می شود

تاکنون مطالب زیادی در زمینه توقف رویه هایی همچون ارسال ایمیل های خودکار، اسپم و یا تله های لینکداین و یا استفاده از اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده ایم؛ اما در مطلب پیش رو قصد داریم فروشندگان را از مواردی مطلع کنیم که از…

چرا سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM سودآور است؟ (بررسی آماری)

مزایای استفاده از نرم افزار crm با مشاهده ی تاثیر به سزایی که بر تجربه مشتری، بازاریابی و فروش دارد قابل اندازه گیری نیست. چالش اصلی این است که آیا شرکتها با سرمایه گذاری بر روی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارزش خود را افزایش می…

۲۱ تکنیک برای فروش- بخش دوم

در ادامه ی مقاله تکنیک های فروش را بیان می کنیم. 11. از حرف های مکث پرهیز کنند. طبق تحقیقاتی که به وسیله پلتفورم آنالیز TalkIQ انجام شد، پرهیز از استفاده کلماتی نظیر "اممم" و "مثله.." می تواند باعث طولانی تر شدن تماس های فروش شود.…

۱۰ تکنیک برای بهبود نرخ تبدیل

همه ما این مشکل داشته ایم که یک وبسایت داریم، تیم جذب مشتری و محصول خیلی خوبی هم در کنارش اما مردم از ما خرید نمی کنند. اما بدتر از آن اینکه آن ها وارد سایت شده همه چی را زیر و رو می کنند و بدون خرید از سایت بیرون می روند. اما حتما نباید…

تکنیک های پرورش سرنخ

از آنجایی که بسیاری از شرکت ها بازاریابی درون گرا را به عنوان فرآیندی برای افزایش سرنخ مورد استفاده قرار می دهند، در نتیجه داشتن استراتژی موثر و کاربردی ضروری می باشد. در اغلب موارد تنها درصد نسبتا کوچکی از سرنخ های ورودی آماده خرید…

۲۱ تکنیک برای فروش- بخش اول

برای فروشنده ها، قانع کردن مشتری با استفاده از تکنیک فروش قدرت مطلق به حساب می آید. هر چند وقت از مشتری احتمالی ای که اصلا ندیده اید تماسی دریافت می کنید که به شما بگوید "خدمات شما را خیلی دوست دارم به نظرم برای کسب و کار…

۳ نکته جالب از ایمیل مارکتینگ که مخاطبان هدفتان عاشق آن می‌شوند!

زندگی روزانه‌ی کسانی که فروشنده‌ی داخلی هستند معمولاً به این شکل است: وقتی مخاطب هدف جدیدی می‌بینید و می‌خواهید آن‌ها را جذب کنید، باید به دنبال اطلاعاتی که مربوط به آن‌هاست باشید. بعد با استفاده از ایمیل مارکتینگ از آن‌ها می‌خواهید با…

۹ مزیت اصلی نرم افزار crm

امروزه تکنولوژی های جدید می آیند و می روند. روزانه تعداد زیادی نرم افزار یا ویجت جدید برای فروش بهتر،کاراتر و بیشتر محصولاتتان تولید می شوند. از میان این نرم افزارها تعدادی مفید و بقیه مفید نمی باشند. اما یکی از نرم افزار های بسیار…