تکنیک های فروش آنلاین: نکاتی برای کسب فالوور در twitter

در این مجموعه مقالات تصمیم داریم تا شما را با رسانه های اجتماعی آشنا نماییم. تبلیغات در توئیتر یکی از دلایل اصلی است که مدیر هر کسب و کار با در هر اندازه ای را برای عوضویت در این شبکه اجتماعی وسوسه می کند. از این رو توئیتر می تواند…

بازارپردازی دیداری تکنیک بی نظیر جلب توجه مشتری

بازارپردازی دیداری روشی است که کسب و کارهای مختلف به واسطه آن، به جلب توجه مشتری و نمایش محصولات خود می پردازند. استفاده از نورپردازی، موسیقی، رایحه های دلنشین و دیگر عناصر دکوراسیون داخلی، از مثال های فرم قدیمی تر این نوع بازارپردازی به…

۲۰+۱ قاعده جدید از بازاریابی ایمیلی

در اینکه استفاده از بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین راه های ارتباط با مشتریان است، تردیدی نیست؛ مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم. با افزاش روز افزون آشفتگی در شبکه های اجتماعی، راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ،…

چگونه به سوال “چرا باید از شما خرید کنم” پاسخ دهیم؟

مهم نیست در چه صنعتی فعالیت دارید احتمالا یک بار به نوعی این جمله روبه رو شده اید "چرا باید از شما خرید کنم؟". اکثر فروشندگان زمانی که با این سوال مواجه می شوند، به سرعت شروع می کنند به آوردن دلیل برای عالی بودنشان: "شرکت ما بهترین است"،…

راز اصلی اینکه چرا مشتریان از شما خرید می کنند!

آیا می دانید که مشتریان به چه دلیل در مقابل پیشنهاد شما قرار می‌گیرند؟ آیا می دانید چرا مشتریان شما را انتخاب می کنند؟ به این فکر کرده اید که چه چیزی موجب ایجاد این تمایز در شما شده است؟ آیا این تفاوت به دلیل استفاده شما از تکنولوژی بوده…

راهنمای خرید نرم افزار CRM : یک تصمیم مهم، نرم افزار یکبار خرید یا نرم افزار با پرداخت ماهیانه

روند ایجاد نیاز٬‌ تصمیم به خرید و خرید هر گونه نرم افزاری به خصوص نرم افزار CRM در طول این ۱۰ سال اخیر به شکل قابل توجهی تغییر کرده است. ده سال پیش وقتی یک کسب و کار کوچک یا بزرگ نیاز به یک نرم افزار داشت، یک مستند RFP (درخواست…

مقایسه قیمت ۲۰ نرم افزار CRM برتر جهان

تمام کسانی که در آمریکا مشغول به کار هستند، شانس نسبتا خوبی برای پیدا کردن یک شغل در زمینه فروش برخوردار هستن، چرا که در حدود 13% از کل شغل های تمام وقت در آمریکا در حوزه فروش می باشد. دقیقا این مطلب به این معنی می باشد که بیش از 18 میلیون…

افسانه ای به نام “استیو جابز”

زندگی هر شخصی همانند یک خط است؛ خطی که با تولد آغاز شده، پر از پیچ و خم ها، آموخته و تجارب پشت سر گذاشته شده، اتفاقات تلخ و شیرین بوده و در نهایت با مرگ به انتهای خود می رسد. اگر شما بسیار بسیار خوش شانس باشید، می تواند جز آن دسته از افرادی…

آموزش بازاریابی پورسانتی : کسب درآمد ساده از طریق اینترنت

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی مدت کمی بعد از به وجود امدن وب سایت جهانی (www) یک نوع جدید از کارافرینی در امریکا و به تبع آن در سراسر جهان شکل گرفت. شبکه های بازاریابی پورسانتی که پیشگام و پیش قدم بودند مانند کلیک بانک، دراین…

۱۲ روش برتر ساخت برند شخصی در سال ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

هر کسب و کاری که دارید یا می خواهید راه اندازی کنید و در عین حال در اندیشه “ برند شخصی ” هم هستید، قبل از این که به شرایط بازار نگاه کنید، به خودتان بنگرید، خودتان را خوب بکاوید، برند خود را بر مبنای شخصیت خود بسازید. شما در سازمان خود نقش…

چگونه هرگز بیکار نمانیم؟

اگر شما بتوانید فروش یک کسب و کار را بهبود ببخشید پس هرگز بیکار نخواهید ماند. اکثر کارشناسان فروش که علاقه مند به پیشرفت در امر فروش بودند، راه ها،ترفندها و استراتژی های مختلف را امتحان کردند. آن ها در کلاس ها و سمینارهای مختلف شرکت و…

هشت اصل مهم نوآوری (قسمت سوم)

در 2 بخش قبل به ضرورت خلق نوآوری در هر کسب و کاری پی بردیم و دانستیم از آن جایی که نوآوری پیچیده است و شرکت ها در سراسر جهان در این زمینه تلاش می کنند، برای ایجاد، سازمان‌دهی و پیشبرد آن، نیازمند مجموعه ای از اقدام ها و فرآیندهای متقابل…

آینده ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

بر طبق گزارش The Radicati Group، بیش از 3.7 میلیارد نفر در سراسر دنیا، تا آخر ماه ژانویه سال 2017 ، از ایمیل مارکتینگ استفاده کرده اند. انتظار می رود این رقم تا پایان سال 2018 ، حدود 3 درصد افزایش داشته و به عدد 3.8 میلیارد افراد در سراسر…

برندسازی در ۷ روز

اگر بخواهید به صورت آنلاین شرکت و برند خود را ارتقا دهید، باید با برندسازی شخصی این کار را آغاز کنید. تنها لازم است به خودتان و نامی که به عنوان برند انتخاب می کنید فکر کنید. اگر این کار را آغاز کنید سایر مراحل آسان است. اکنون می خواهم…

چگونه با استفاده از این ۳ راهکار، وفاداری مشتری را افزایش دهیم؟

وفاداری مشتری مهم ترین عامل در کسب و کار امروزی است. نه تنها موجب تکرار تجارت می شود، بلکه فرصت های بیشتری را از طریق تبلیغات دهان به دهان و نیز مقابله برند با چالش هایی که هر چند وقت یک بار رخ می دهند را فراهم می سازد. در اینجا سه نکته…