آموزش بازاریابی پورسانتی

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی این درسنامه را بر روی این وبلاگ منتشر خواهم کرد تا افرادی که می خواهند وبلاگ خود را راه بیندازند از آن استفاده کنند. در این درسنامه به این خواهیم پردازیم که چطور با وبلاگ از طریق بازاریابی پورسانتی یا…

آموزش بازاریابی پورسانتی : چند نکته برای موفقیت

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی اگر پس از خواندن مزایای بازاریابی پورسانتی یا همان بازاریابی همکاری در فروش، همچنان فکر می کنید از این طریق می توانید یک شب ثروتمند شوید، سخت در اشتباهید. بازاریابی وابسته قطعا یک راه عالی برای کسب…

قانون طلایی استفاده از سکوت به عنوان یک سلاح در فروش

در حال گفتگویی روان در یک جلسه فروش هستید و ناگهان متوقف می شود. نه شما و نه هم صحبتتان هیچ نمی گویید. گلوی خود را صاف می کنید. آن ها کششی به عضلاتشان می دهند. لبخندتان به آرامی محو می شود. آن ها به ساعت نگاهی می کنند. شما دقیقا در میان…

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها: چگونه گوگل آنالیتیک را نصب کنیم؟

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها در ابتدا باید یک اکانت در گوگل داشته باشید. اگر شما اکانت اولیه در گوگل را دارید، پس می توانید از سایر خدمات آن مانند Gmail, Google Drive, Google Calendar, Google+, YouTube بهره ببرید. خب،…

بزرگترین راز یک فروشنده حرفه ای

به آخرین باری که یک هدف بلند مدت داشتید فکر کنید. مدت زمان آن چقدر بود؟ یک ماه؟ دو ماه؟ شش ماه؟ چندین سال؟ به هدفتان رسیدید؟ چه موانع و مشکلاتی بر سر راه وجود دارد؟ این مقاله مختص کسانی است که می خواهد به عنوان یک فروشنده موفق شناخته…

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : ساخت حساب کاربری

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام در اولین قسمت آموزش بازاریابی در اینستاگرام شما را با برخی از جذابیت ها و قابلیت های این شبکه اجتماعی آشنا کردیم. در ادامه نیز گام های اولیه جهت ساخت یک حساب کاربردی در اینستاگرام را نیز…

آموزش ایمیل مارکتینگ

آموزش ایمیل مارکتینگ طی سالیان گذشته، انواع بسیاری از روش های تبلیغاتی وارد فانتزی عمومی شده اند. تبلیغات تلویزیونی، آگهی در رادیو، بازاریابی مستقیم. اکنون که اینترنت بازی را در دست گرفته است، از بین انواع مختلف روش های بازاریابی…

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها اگر شما نمی دانید گوگل آنالیتیک چیست، و بر روی وب سایت خود آن را نصب نکرده اید، و یا این که آن را بر روی وب سایت خود نصب کرده اید اما هرگز به داده هایی که به شما ارائه می دهد، نگاهی نینداخته…

می خواهیم شما را در صدر ببینیم؛ ۶ نکته برای پشتیبانی مشتریان

پشتیبانی مشتریان با کیفیت یکی از مواد اولیه اصلی برای موفقیت در هر کسب و کاری است، خواه بزرگ باشد یا کوچک. ممکن است تمامی شیوه های تبلیغات بومی و سنتی را به کار بگیرید، از استراتژی های بازاریابی محتوا بهره ببرید و حتی از رسانه های اجتماعی…

راهنمای آموزش بازاریابی : آشنایی با مرحله عمر مشتریان

راهنمای گام به گام آموزش بازاریابی بازاریابان برای نسل جدید ارزش خاصی قائل هستند، زیرا این بومیان دیجیتال به طور طبیعی به محصولات فناور محور علاقمند خاصی داشته و معمولا همواری مبالغی برای خرید آخرین نوآوری ها در اختیار دارند. در زمان…

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : ساخت حساب کاربری

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام دشوار است باور کنیم که کمتر از 8 سال از زمانی که اینستاگرام ما را به فیلترها (فیلترها در فوتوشاپ برای عکس) و عکس های مربع فرم معرفی کرد، می گذرد. از زمان راه اندازی آن در سال 2010،…

۵ پیشنهاد برای حداکثرسازی وفاداری مشتری

"مشتریان جدید نیروی حیات بخش هر کسب و کاری هستند." آیا واقعا همینطور است؟ اخیرا، بازاریاب ها زمان زیادی را صرف مشتریان فعلی می کنند؛ اصلاح ابزارهای خدمات مشتری، تلاش برای افزایش وفاداری مشتری ، سرمایه گذاری بیشتر در سیستم های مدیریت ارتباط…

آموزش ایمیل مارکتینگ : ۴ نکته برای کمپین بازاریابی ایمیلی

آموزش ایمیل مارکتینگ فهرست ها، نکات ایمیل مارکتینگ اغلب بر یک موضوع تمرکز دارند: "چگونگی بهبود تحویل، چگونگی طراحی تیتر خوب، چگونگی تقویت نرخ های باز شدن" اما ما در اینجا کاری متفاوت انجام می دهیم. ما چهار نکته کلی بازاریابی ایمیلی…

راهنمای جامع آموزش SEO : خلق یک استراتژی موفق

راهنمای جامع آموزش SEO این روزها اغلب کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و دلیل اهمیت آن را درک می­­ کنند. با این حال، زمانی که موضوع توسعه و اجرای یک استراتژی خوب SEO مطرح می­ شود، اغلب کسب و کارها نمی دانند از…

کارکنان شما، خط مقدم حفظ مشتریان

به عنوان صاحبان کسب و کار و مدیران اجرایی، می دانیم که اگر بتوانیم پایگاه داده مشتریان را حفظ کنیم، می توانیم به فرصت های رشد قابل توجهی دست پیدا کنیم. همه ما سعی می کنیم از راهبرد های مختلفی برای تشویق مشتری برای وفاداری و اعتماد نسبت به…