رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : استراتژی بازاریابی اینستاگرام

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام در مطلب گذشته در مورد "ایجاد و کاربرد هشتگ ها در اینستاگرام" اطلاعات کافی را بدست آوردیم. اگر مجموعه مقالات "آموزش بازار یابی در اینستاگرام" را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که زمان آن…

آداب آغاز همکاری از دیدگاه کارفرما و متقاضی کار

چه شما فردی باشید که به عنوان کارمند، جویای کار هستید و چه مدیر یک کسب و کار که به دنبال جذب نیروی جدید می باشد، در هر صورت فرایند استخدام برای شما همراه با رویارویی با شخص یا اشخاص جدیدی خواهد بود. تجربه شخصی من نشان داده است که زمانی که…

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : هشتگ ها

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام در آخرین مطلب از "آموزش بازار یابی در اینستاگرام" با اهمیت و نحوه ی "کپشن(تیتر) نویسی" آشنایی لازم را پیدا کردیم. یکی از مهم ترین ابزار هایی که در هنگام نوشتن یک کپشن (تیتر) به دیده شدن ما…

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : نحوه نوشتن کپشن در اینستاگرام

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام تا اینجای کار "تکنیک هایی برای بهتر دیده شدن" را آموختیم و همچنین با "استوری و لایو در اینستاگرام" آشنایی لازم را پیدا کردیم. حال وقت آن رسیده که در کنار این تصاویر به فضای نوشتاری که…

نمودار در آموزش فروش حرفه ای | نمودارها به شما انرژی می‌دهد و مسیرتان را روشن‌تر می‌کند

آموزش فروش حرفه ای نمودارهایی که شاخص های ارزیابی برای شما تولید می کند و شاخص های شما را با زمان های قبل مقایسه می کند، به شما برای رشد و توسعه انرژی می دهند. اینکه بدانید میزان تبدیل سرنخ به مشتری شما نسبت به…

شاخص های ارزیابی فروش را بشناسید

پسر کوچکی وارد مغازه ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد. بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد. پسرک پرسید: «خانم، می توانم خواهش کنم کوتاه کردن…

پیگیری دوره‌ای بعد از فروش چیست؟ چرا مهم است؟

فروش پایان کار شما نیست، بلکه نقطه آغازین ارتباط شما با مشتریان است. یک بار دیگر جمله بالا را با دقت بخوانید و همیشه آن را به خاطر داشته باشید. هنوز که هنوز است بازاریابی دهان به دهان (Word of mouth marketing) بهترین شیوه جذب مشتری در جهان…

آموزش فروش حرفه ای: برای خودتان بازی درست کنید

آموزش فروش حرفه ای گیمیفیکیشن یا بازی سازی یعنی از تفکر بازی در کاربردهای خارج از بازی استفاده کنیم. هدف از گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه برای استفاده ی بیشتر از آن کاربردها است. مثلا گرفتن لایک در جوامع مجازی، امتیاز…

جریمه ۵ برابری سود برای استارت‌ آپ‌ هایی که معاملات صوری انجام دهند

به تازگی برخی از استارت‌ آپ هایی که با مشکل مالی مواجه شده‌اند، به منظور تامین مالی به بورس یا فرابورس درخواست پذیرش داده‌اند. اما برخی معتقدند آنها برای بالا بردن ارزش شرکت، معاملات صوری انجام داده‌ و هدفشان این است که سهام‌شان را با چندین…

چگونه یک تجزیه و تحلیل SWOT را برای استارت آپ خود انجام دهیم؟

تجزیه و تحلیل SWOT یک ابزار برنامه ریزی استراتژیک است که به صاحب استارت آپ کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود، و همچنین هر گونه فرصت و تهدیدی که ممکن است در شرایط خاص کسب و کار وجود داشته باشد، شناسایی کند. تجزیه و تحلیل SWOT اغلب بعنوان بخشی…

آموزش فروش حرفه ای: تخفیف ندهید! گاه به گاهی پیشنهادهای ویژه دهید

آموزش فروش حرفه ای اگر کسب و کارتان به شکلی بوده که این امکان را به شما می  دهد،، قیمت های خود را یه شکلی طراحی کنید که به مشتریان تخفیف ندهید. تخفیف سه مشکل اساسی و جدی دارد: 1- زمان مذاکرات شما را با مشتری…

آموزش فروش حرفه ای: بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

آموزش فروش حرفه ای اگر امکانش برای شما وجود دارد، بگذارید مشتری طعم محصول یا خدمات شما را بچشد! وقتی محصول A شما در دستتان است، مشتری حس چندان خوبی نسبت به محصول A ندارد. اما وقتی آن را به مدت محدود استفاده می…

هفت تفاوت بین روابط عمومی آنلاین و سنتی

با توجه به گسترش روزافزون ابزارها و تفکر دیجیتال در زندگی و کار افراد جامعه، رویکرد روابط عمومی نیز در طی این سال ها از سنتی به آنلاین تغییر کرده است. همه این تغییرات ناشی از روند تکامل یک صنعت است که هیچ گاه دچار سکون نشده، جاییکه…

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی : رپورتاژ آگهی با هدف بهبود نرخ تبدیل

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی همان‌طور که خوش‌اخلاقی و رفتار حرفه‌ای یک مغازه دار می‌تواند احتمال تبدیل بازدیدکننده به مشتری را در مغازه زیاد کند، اقداماتی وجود دارند که می‌تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به مشتری را نیز زیاد…

آموزش فروش حرفه ای: هوشمندانه مذاکره کنید

آموزش فروش حرفه ای مذاکرات خود را با جملات پر انرژی شروع کنید همیشه سعی کنید مذاکرات خود را با جملات پرانرژی و خبرهای خوب شروع کنید. یک تحقیق نشان می دهد که این شیوه برخورد، میزان درآمد پیشخدمت ها (انعام) را در…