۷ دلیل برای استفاده از نرم افزار CRM

در دنیای پیشرفته ی امروز ، استفاده از CRM ها توجیح کافی را پیدا کرده است و صاحبان کسب و کارها نسبت به این موضوع که نرم افزار مدیریت مشتری(CRM) چگونه می تواند به کسب کار آن ها کمک کند، اطلاعات کافی را کسب کرده اند. در مقالات گذشته به…

اینستاگرام چگونه اینستاگرام شد!

با خبر بودن از آخرین وضعیت اینستاگرام، روند کاری و تغییرات آن، به فروشندگان هوشیار کمک می کند تا تصمیمات درستی گرفته و بتوانند استراتژی های مناسبی را اجرا کنند تا کسب و کارشان رشد کرده و برندشان شناخته شود. اینستاگرام سکوی قدرتمندی است…

۴ استراتژی قیمت گذاری که از تخفیف های بی مورد جلوگیری می کنند

سلاحی وجود دارد که توسط آن می توان عملکرد فروش را بیشتر کرد. یک رویکردی که قطعا موثر است، و ربطی به اینکه کجا کار می کنید و چه می فروشید ندارد. می پرسید این چه رویکردی است؟ تنظیم استراتژی قیمت گذاری مهم نیست که کار شما در بازار لوکس و…

روش های مدیریت زمان: تماس ها و ایمیل ها

همه چیز از یک تلفن ساده شروع می شود؛ اما وقتی به خودتان می آیید متوجه می شوید که زمان زیادی را برای پاسخ دادن به تماس هایی صرف کرده اید که چندان هم ضروری نبوده اند. این اتفاق ممکن هنگام چک کردن صندوق ورودی ایمیل هایتان نیز بیفتد. مدیریت…

آمارهایی تعجب آور در مورد بازاریابی پورسانتی

حدود یک سال پیش، زمانی که تصمیم گرفتم درسنامه آموزشی بازاریابی پورسانتی را در داخل سایت قرار دهم، عدم وجود آمارها و ارقام نسبتا دقیق در مورد این شیوه از بازاریابی و کسب درآمد، جز مواردی بود که احساس می کردم در صورت ارائه، می تواند به شکلی…

حوزه‌های مغفول در سرمایه‌گذاری استارت آپ ها

در سال‌های اخیر نظام اقتصادی جدیدی در پهنه‌ اقتصادهای کوچک و متوسط، ذهن تصمیم‌سازان اقتصادی کشور را به خود مشغول کرده است. استارت‌آپ‌ها، یا همان شرکت‌های نوپای فرصت‌جو و نه فرصت‌طلب، با به‌کارگیری ادبیات نوین فناوری سعی در گرفتن سهم بازار…

۸ روش مؤثر برای نفوذ در دل مشتریان

بدون شک شما به عنوان صاحب یک کسب و کار هزینه هایی را برای تبلیغات انجام خواهید داد و یا وقت و انرژی زیادی را برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود صرف خواهید کرد؛ اما آیا این ها به تنهایی برای موفقیت کافی هستند؟ بدون شک تلاش شما اثر بخش خواهد…

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها: تبدیلات؛ میانبرها و ایمیل ها

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها با ادامه ی آموزش های راه اندازی و استفاده از گوگل آنالیتیک برای تازه کارها در خدمت شما هستیم. پس از آشنایی با بخش های مختلف مانند نصب موتورهای جستجو و همچنین آشنایی با انواع گزارشات با مباحث…

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها: سؤالات متداول

راهنمای جامع گوگل آنالیتیک برای تازه کارها در آخرین بخش از آموزش های راه اندازی و استفاده از گوگل آنالیتیک برای تازه کارها به بررسی  سؤالاتی می پردازیم که ممکن هنگام استفاده از گوگل آنالیتیک برای شما پیش بیاید. در ادامه با ما همراه…

۴+۱ گام برای استفاده از Bit.ly به منظور پیگیری کمپین های بازاریابی آنلاین و آفلاین

در حدود 4 ماه پیش و در اوایل ماه می میلادی، خبری مبنی بر اینکه گوگل تصمیم به حذف برخی از اطلاعات کاربران در سرویس های Google Analytics و Goo.gl گرفته است، پخش شد. این تصمیم با هدف انطباق با قوانین GDPR توسط گوگل در 25 می اجرایی شد. پس از…

مزایای CRM ابری برای کسب و کارهای کوچک

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم است که همه شرکت ها همه روزه با آن سرو کار دارند و فعالیت می کنند. در حقیقت، یک کسب و کار در مدیریت مشتریان شناخته می شود و از این رو سیستم CRM و به تبع آن نرم افزار CRM باید استراتژی کسب و کار باشد تا…

بزرگ ترین کمپین های بازاریابی چگونه در سطح جهان وایرال شدند؟

بدون شک برای هر مدیر بازاریابی و استراتژیست بازاریابی، بزرگترین آرزو این است که کمپین بازاریابی او تبدیل به یک کمپین بازاریابی ویروسی شده و یا در اصطلاح وایرال شود. حقیقت این است که هیچ کس نمی تواند با دقت 100% پیش بینی کند که آیا کمپین او…

آغاز به کار سیستم همکاری در فروش دیدار

همکاری در فروش (Affiliate marketing) یک روش بازاریابی است که در آن صاحبان محصول یا سرویس به جای هزینه کردن روی تبلیغات برای فروش محصول و خدمات٬ این بخش از بودجه خود را (‌بودجه تبلیغات) بین افرادی که به صورت همکار فروش محصول آنها را می…

ویژگی های استارت آپ ها در مقایسه با کسب و کارهای بزرگ

استارت آپ در لغت به معنی کسب و کار نوپا می باشد و برخلاف باور عمومی نیازی نیست که حوزه ی فعالیتی آن حتما در محدوده ی تکنولوژی و فناوری قرار گیرد. هر فعالیت نوپایی -چه در خانه، چه در یک شرکت- در صورتی که ویژگی های لازم را داشته باشد، می…