سوالات عجیبی که در مصاحبه استخدامی می پرسند

یکی از چالش‌های مصاحبه های استخدامی این است که باید انتظار شنیدن هر نوع سوالی را داشته باشیم. حتی شرکت‌های مطرح دنیا که انتظار می‌رود بیشتر سوالات فنی بپرسند، پرسش‌های عجیبی مطرح می‌کنند که پاسخ به آن‌ها چندان ساده به نظر نمی‌رسد.…

آموزش فروش حرفه ای: اول مشخص کنید که نیاز شما چیست؟

آموزش فروش حرفه ای اکنون شما تعداد زیادی تخم ماهی در استخرتان ریخته اید و آن ها را با زحمت زیاد پرورش داده اید. حالا به زمانی رسیده اید که باید ماهیگیری کنید. بعید به نظر می رسد که بتوانید این ماهی های چابک را به…

آموزش فروش حرفه ای: برایشان خبرنامه ارسال کنید

یکی از بهریتن روش ها برای پروش تخم ماهی ها، ارسال خبرنامه های منظم به ایشان است. به این روش ایمیل مارکتینگ می گویند. بازاریابی ایمیلی یعنی ارسال خبرنامه به آدرس ایمیلی کسانی که به شیوه ای شما مجوز ارسال ایمیل برای آن ها را دارید. ممکن است…

۶ راه موثر به منظور ارتقا اپلیکیشن موبایلی یک برند

طراحی یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی برای یک برند که توان رقابت با هزاران اپ مشابه را داشته باشد، کاری بسیار دشوار به نظر می رسد. حال به نظر شما طراحی اپی تاثیرگذار برای یک کسب و کار سخت تر یا ارتقای آن؟ همواره از توسعه برنامه های موبایلی تحت…

آموزش فروش حرفه ای: مشاور آن ها باشید

تصویر یک مشاور را به جای تصویر فروشنده در ذهن مشتریان بالقوه خود بسازید. در آن صورت به جای یک بار فروش، میتوانید به آنها چند بار بفروشید. دقت کنید اگر شما فقط به فروش محصول یا خدمات خود فکر کنید در فروش موفق نخواهید شد. این موضوع آنقدر…

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی : رپورتاژ آگهی با هدف ارتقا رتبه گوگل

 راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی در مورد اهمیت رتبه وبسایت در گوگل به قدری صحبت شده است که کمتر کسی مانده است که وبسایت فعالی داشته باشد و با میزان اثرگذاری گوگل در افزایش ترافیک وبسایت و نقش آن در درآمدزایی وبسایت آشنایی…

۵ تکنیک ساده برای مدیران در جلسات طوفان فکری

تصور کنید که تیم خود را به منظور ارائه ایده های خلاقانه و در نهایت یک جمع بندی موثر گرد هم آورده اید، اما همه چیز آن طور که انتظارش را داشته اید پیش نمی رود. هیچ ایده جالبی عنوان نشده است، آن هایی که ساکت بوده اند همچنان به رویه خود ادامه…

آموزش فروش حرفه ای: با آن ها دوست شوید و به آن ها آموزش دهید

آموزش فروش حرفه ای افراد در معامله های خود بیش از آن که به دنبال خرید محصول باشند در جستجوی ایجاد رابطه دوستی هستند. احتمالا شما هم ترجیح می دهید به آرایشگاهی بروید که در بدوِ ورودتان با شما خوش و بِش کند و…

بررسی پرونده دستکاری قیمت بیت کوین در دستگاه قضایی آمریکا

دستگاه قضایی آمریکا به تازگی تحقیقات خود درباره دستکاری قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را آغاز کرده است. این تحقیقات تمرکز ویژه‌ای بر روی تقاضاهای خرید و فروش جعلی و معاملات ساختگی خواهد داشت. به گزارش کالکو دولت آمریکا با…

آموزش فروش حرفه ای: ارزیابی و تصمیم گیری های بهتر

شما در بخش های مختلف برای جذب مشتریان هزینه (زمانی، مالی) می کنید. دانستن اینکه کدام یک از این بخش ها نتیجه ی بهتری برای شما ایجاد می کند، به شما کمک خواهد کرد که تصمیمهای بهتری برای آینده بگیرید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام…

آموزش فروش حرفه ای: تخم ماهی ها سراغ شما می آیند

جذب در این مرحله شما مشتریان بالقوه را از طریق مطالب وبلاگ، رسانه های اجتماعی، حضور در نتایج گوگل با کلمات کلیدی مرتبط و تبلیغات اینترنتی جذب می کنید. تبدیل در مرحله تبدیل با استفاده از صفحه فرودی هوشمندانه، ارائه محصولی رایگان (مثل…

دو تبلیغ موفق با استفاده از کلمات معکوس

یکی از شگردهای قدیمی تبلیغات که البته هنوز هم تازگی و جذابیت خود را حفظ کرده، استفاده از افعال و کلمات معکوس است. بدین گونه که فعل ها و کلمه های به کار رفته در تبلیغ، عکس آن چیزی هستند که در ادبیات متعارف و گفت و گوی های روزمره به کار می…

آموزش فروش حرفه ای: تعاریفی که باید بدانیم

آموزش فروش حرفه ای CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به روش ها و ابزارهایی گفته می شود که کاریزِ فروش شما را با هدف تبدیلِ بیشترِ تخم ماهی ها (سرنخها) به ماهیهای صید شده (مشتریان)، منظم تر، دقیق تر و سریع تر می کند.…

آموزش فروش حرفه ای: شما سراغ تخم ماهی ها بروید

فرآیند فروش در 66 درصد کسب و کارها به شکل تصویر زیر است. به واسطه فعالیتهای بازاریابیِ شما سرنخ (تخم ماهی) تولید می شود. این سرنخ توسط شما در فرآیند فروش پرورش می یابد و بخشی از آن ها تبدیل به مشتری (همان ماهی های صید شده) می شود. در…