روش های مدیریت زمان: تماس ها و ایمیل ها

0

همه چیز از یک تلفن ساده شروع می شود؛ اما وقتی به خودتان می آیید متوجه می شوید که زمان زیادی را برای پاسخ دادن به تماس هایی صرف کرده اید که چندان هم ضروری نبوده اند. این اتفاق ممکن هنگام چک کردن صندوق ورودی ایمیل هایتان نیز بیفتد.

مدیریت زمان جزو مهم ترین اصولی است که هر شخص باید در زندگی خود به آن پایبند باشد. فرقی نمی کند شما مدیر یک مجموعه شرکت های زنجیره ای باشید یا کارمند معمولی یک اداره ی دولتی؛ ورزشکاری حرفه ای باشید یا معلم یک دبیرستان. شما باید زمان خود را مدیریت کنید.


بیشتر بخوانید: چگونه شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟


یکی از وقت گیر ترین و یا به اصطلاح، غاصبان زمان در طول روز، تماس های تلفنی و ایمیل ها می باشند. شاید در نگاه اول این دو آنچنان مهم نباشند اما اگر مدیریت زمان مناسبی را پیش نگیرید در طول روز زمان زیادی را صرف این دو خواهید کرد. شما باید بدانید چه زمانی و به کدام تماس تلفنی پاسخ بدهید؛ باید قبل از هر تماس زمان مکالمه ی خود را پیش بینی کنید و در طول مکالمه از آن غافل نشوید. همچنین شما باید بدانید که چک کردن مکرر صندوق ورودی ایمل ها چندان کار صحیحی نیست. در عین حال با غافل شدن از آن ها، ممکن است تعداد زیادی ایمیل ناخوانده روی دستتان بماند.

اگر با تعداد زیادی پیغام صوتی و یا ایمیل های نخوانده مواجه شدید، نترسید؛ بلکه به خودتان تلنگری بزنید و روش مدریت تماس ها و ایمیل هایتان را تغییردهید. زمان عنصر مهمی است، شاید مهمتر و گران قیمت تر از طلا؛ از آن غافل نشویم.

با ما همراه باشید تا با نکات مهم برای مدیریت تماس ها و ایمیل ها آشنا شوید:

روش های مدیریت زمان: تماس ها و ایمیل ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.