آموزش فروش حرفه ای: تخفیف ندهید! گاه به گاهی پیشنهادهای ویژه دهید

5

 

 

اگر کسب و کارتان به شکلی بوده که این امکان را به شما می  دهد،، قیمت های خود را یه شکلی طراحی کنید که به مشتریان تخفیف ندهید.

تخفیف سه مشکل اساسی و جدی دارد:

۱- زمان مذاکرات شما را با مشتری (صحبت در مورد تخفیف) به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد.

۲- هر چقدر به مشتری تخفیف دهید، در نهایت راضی نیست، چرا که حس می کند می توانست تخفیف بیشتری بگیرد و نگرفته است.

۳- تخفیفِ مختلف به مشتری های مختلف، نارضایتی بین آن ها که تخفیف کمتری گرفته اند را افزایش می دهد.

پس اگر می توانید قیمت های خود را طوری تنظیم کنید که یک ریال هم تخفیف ندهید.

اما در اینجا مساله ای وجود دارد. در طول دوره های زمانی سرنخ هایی جمع می شوند که با مقداری تخفیف می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند، با آن ها باید چه کار کرد؟

گاهگداری پیشنهادهای ویژه بدهید. این پیشنهادهای ویژه سرنخ های در لبه ی تبدیل را برای شما به مشتریان خوب تبدیل خواهد کرد. از طرف دیگر این تخفیف ها در دوره های پیشنهادهای ویژه به شدت برای مشتریان شیرین خواهد بود، چون بابت محصولی تخفیف می گیرند که قبلا هیچ تخفیفی نداشته است.


قسمت هفدهم آموزش فروش حرفه ای: برای خودتان بازی درست کنید


 

5 نظرات
  1. نقاشی ساختمان می گوید

    بسیار متشکر از وب سایت بسیار خوبتون

  2. خرید تیر آهن می گوید

    روش جالبیه که اغلب فروشنده ها ازش استفاده می کنند

  3. هلی شات می گوید

    مقاله خیلی جالبی نوشتین سپاسگزارم از شما

  4. ستاره می گوید

    اتفاثا منم شنیده بوده تخفیف اصلا خوب نیس به جاش میتونید از هدایای تبلیغاتی مثل جاسوییچی و… استفاده کنید. چون مشتری تبلیغ یادش میره ولی هدیه همیشه جلوی چشمشه

    1. ناشناس می گوید

      به این نکته هم باید دقت داشته باشید که ارائه هدیه تبلیغاتی هم شرایط خودش رو داره از جمله مهم ترین اونها کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی و همچنین با کیفیت بودن اونه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.