گفت و گو با مهدی سلطانی؛ کارآفرین و بنیانگذار شرکت «زر ماکارون»: ماکارونی ایرانی از خوراک دام تا…

گفت و گوی «عصر ایران» با مهدی سلطانی؛ کارآفرین و بنیانگذار شرکت «زَر ماکارون»: ماکارونی ایرانی از خوراک دام تا اعتبار امروز این گفت و گو را همکارمان یوسف ناصری، انجام داده است. مهدی سلطانی که متولد سال 1340شمسی است، در دهه…

آیا از ارزش کسب و کار خود خبر دارید؟

ارزشگذاری روندی است که شامل مجموعه از مراحل خاص به منظور تعیین ارزش کسب و کار می شود. اگرچه ممکن است این موضوع بسیار ساده به نظر برسد، اما زمانی که اقدام به ارزشگذاری کسب و کار خود می کنید همه چیز از آنچه که تصور می کرده اید، دشوارتر خواهد…

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی

راهنمای آموزش رپورتاژ آگهی عرصه بازاریابی آنلاین روز به روز در حال تغییر است و هر دائما ابزارهایی نوین را در اختیار مخاطبان این صنعت قرار می دهد؛ از  بازاریابی ایمیلی گرفته تا تبلیغات در اینستاگرام. بازاریابی محتوا نیز یکی از این روش…

راهنمای جامع آموزش SEO : پیگیری، تحلیل و بهبود استراتژی SEO

راهنمای جامع آموزش SEO اغلب بازاریابان همواره در پی بهبود استراتژی SEO خود هستند. سئو دقیقا همان چیزی است که باعث افزایش ترافیک رایگان به وب سایت شما می شود و می توانید آن را به سرنخ ها و مشتریان تبدیل کنید. موضوع این است که جهت خوب…

۱۰ فرمان بازاریابی پورسانتی

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی بازاریابی پورسانتی یا همان بازاریابی همکاری در فروش می تواند یک منبع درآمد برای هر وبسایتی باشد، البته برای به حداکثر رساندن درآمدتان از این راه نیاز دارید خوانندگان بیشتری برای سایتتان داشته باشید.…

گفت و گو با شاهرخ ظهیری، کارآفرین و بنیانگذار برند «مهرام»: داستان کارآفرینی با سس مایونز

گفت و گوی «عصر ایران» با شاهرخ ظهیری، کارآفرین و بنیانگذار برند «مهرام»: داستان کارآفرینی با سس مایونز این گفت و گو را همکارمان یوسف ناصری، انجام داده است. شاهرخ ظهیری از کارآفرینان صنعت غذایی کشور است که برخی او را…

چگونه شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟

شاید با خود بارها فکر کرده باشید که کاریزما یک خصوصیت ذاتی است و انسان‌های کاریزماتیک با این موهبت به دنیا می‌آیند. این افراد در هرجمعی که وارد می‌شوند مورد توجه قرار می‌گیرند و دیگران را به سمت خود جذب می‌کنند. احتمالا برای شما بسیار پیش…

آیا می توان ایده کسب و کار را تبدیل به امتیازی انحصاری کرد؟

آماده سازی ذهن برای دست یابی به یک ایده بکر که قادر به راه اندازی و توسعه هرچه بهتر یک کسب و کار باشد، همواره امری دشوار بوده است. اما باید توجه داشت که در بسیاری از مواقع محافظت از ایده مذکور در جهت عدم کپی برداری از آن، چالشی نفس گیر…

چگونه بازاریابی خود را شخصی سازی کنید؟

"اهمیت تجربه مشتری در حال افزایش است؛ بازاریابی در مشکل بزرگی افتاده است". این را گارتنر به رهبران بازاریابی در گزارش تحقیقاتی سال 2014 بیان کرد. پیش­ بینی شده است که تجربه مشتری، و نه تمایز محصول، میدان رزم جدیدی برای سازمان­ هایی است که…

ارائه نتایج یک تحقیق بین المللی در صنعت مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در طی 30 سال گذشته راهی طولانی را پشت سر گذاشته است. امروز با ظهور CRM های اجتماعی، راه حل های خودکار بازاریابی، کلان داده ها، و اپلیکیشن های CRM، این صنعت به تکامل خود ادامه داده و به نیازهای جدید کسب و کار…

مدیر محصول ، مدیر برنامه و مدیر پروژه ؛ تفاوت در چیست؟

اگرچه مدیر محصول ، مدیر برنامه و مدیر پروژه نقش هایی کاملا متفاوت را در جریان اداره یک کسب و کار بر عهده دارند اما اغلب آنها را با یکدیگر اشتباه می گیریم. هر کدام از این عناوین ویژگی های آشنایی را در ذهن مخاطبان تداعی می کنند که منجر به…

آیا کپی برداری ایده راه اندازی کسب و کار از غرب خوب است یا نه؟

حوزه کسب و کار جایی است که بیشترین مقلدان در آن متولد می ­شوند و هرگز از بین نمی ­روند. زمانی که ایده کسب و کار جدیدی پرورانده و با موفقیت در بازار اجرا شود، به زودی مقلدی شروع به تقلید همان ایده می­ کند. به عنوان مثال، پپسی پس از کوکالا…

چرا بهتر است سوال مشتری در مورد قیمت را نادیده نگیریم؟

در مقاله ۵ راه بسیار موثر برای پاسخ به سوالات قیمت گذاری برخی از تکنیک های پاسخ دهی به سوالات مشتری در مورد قیمت محصولات را عنوان کردم. یکی از این روش ها، قیمت انحرافی بود. هنگامی که از تاکتیک های قیمت انحرافی استفاده می کنید، در بسیاری از…

۸ شاخص مهم از مدیریت محصول تا بازاریابی

همانطور که می دانید برای یک کسب و کار تنها تولید محصول مورد نظر اهمیت ندارد. در واقع زمانی که این محصول وارد بازار می شود، دغدغه ها و نگرانی های کسب و کار نیز دو برابر خواهد شد! آیا به عنوان مدیر محصول یک مجموعه کاری، قادر به تثبیت جایگاه…

۵ راه بسیار موثر برای پاسخ به سوالات قیمت گذاری

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که هر فروشندده و مذاکره کننده فروش با آن مواجه می شود، پاسخ به سوالات قیمت گذاری مشنری است. فرض کنید شما برای اولین بار با خریداری ملاقات می کنید که با سوالت زیادش در مورد قیمت پرسیده و دچار مشکل شده اید.در این…