پستهای اخیر

حتماً این روزها اصطلاح فروش B2B بارها به گوشتان خورده یا در وب‌سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی مطالبی را در موردش خوانده‌اید. فروش B2B یکی از شیوه‌های رایج فروش است که شرکت‌های بسیاری در دنیا از آن استفاده می‌کنند. این شیوه‌ی فروش در تجارت الکترونیک کاربرد فراوانی پیدا کرده و پیش‌بینی شده…
ادامه مطلب ...
تجربه نشان می دهد اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه های تخصصی، تصمیم‌گیرنده اصلی در شرکت‌شان هستند یا نفوذ زیادی در خریدهای شرکت دارند. این افراد معمولا بی‌هدف به نمایشگاه نمی‌آیند و حداکثر تا چند ماه آینده قصد خرید دارند. پس نباید این فرصت طلایی را از دست بدهید. اگر تجربه شرکت در نمایشگاه را دارید،…
ادامه مطلب ...
زبان بدن (Body language) یکی از مهم‌ترین دلایل موفق فروشنده‌ها است. اگر می‌خواهید فروشنده بهتری باشید و در کارتان پیشرفت کنید، حتما این مقاله را بخوانید. اهمیت زبان بدن در فروش و فروشندگی چیزی که می‌گویید مهم نیست؛ بلکه نحوه‌ی گفتن شماست که اهمیت دارد. اغلب مدیران فروش، خوب می‌دانند که…
ادامه مطلب ...

دربارهی ما

Malis scripta euismod vis id, aperiri consectetuer consequuntur in est.

نمایش مشخصات عمومی

Publisher theme was not registered.

عضویت در خبرنامه

Powered by MailChimp