پستهای اخیر

نرخ تبدیل چیست؟| دلیل اهمیت، نحوه محاسبه و راه‌های ارتقای آن

با ظهور بازاریابی دیجیتال، وب‌سایت‌ها و درگاه‌های اینترنتی شرکت‌ها در کانون توجه قرار گرفتند. فرقی نمی‌کند صاحب کسب‌وکاری نوپا باشید یا صاحب برندی محبوب و با تجربه، شناخت نرخ تبدیل و بهینه‌سازی آن از مسایل کلیدی در رشد هر کسب‌وکار است. اگر…
ادامه مطلب ...

تکنیک‌های افزایش فروش اینترنتی/آنلاین که کسب‌‌وکارتان را متحول می‌‌کند

با شروع پاندمی کووید ۱۹ خیلی‌ها به خرید اینترنتی روی آوردند و این نوع خرید، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت. کسب‌وکارهایی که در زمینه‌ی فروش آنلاین (online/internet sales) قوی بودند، خیلی سود کردند. در حال حاضر، افزایش فروش آنلاین، هدف…
ادامه مطلب ...

رونمایی از مایکروویوهای جی‌پلاس

این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکتِ ایرانیِ تولیدکننده‌ی مایکروویوهای غیر توکار، موفق شد با سرمایه‌گذاری مستقیم و احداث خط تولیدی مدرن و نیروی کار آموزش دیده، برای تولید این محصول کاربردی در کارخانه کاسپین قزوین، تحولی جدید در صنعت لوازم…
ادامه مطلب ...

همه چیز درباره فروش B2B | با انواع فروش سازمانی و تکنیک‌های آن آشنا شوید

حتماً این روزها اصطلاح فروش B2B بارها به گوشتان خورده یا در وب‌سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی مطالبی را در موردش خوانده‌اید. فروش B2B یکی از شیوه‌های رایج فروش است که شرکت‌های بسیاری در دنیا از آن استفاده می‌کنند. این شیوه‌ی فروش…
ادامه مطلب ...

۱۰ نکته طلایی افزایش فروش؛ نقطه پایان یک جستجوی طولانی مدت!

چگونه افزایش فروش داشته باشیم؟ یکی از مسائلی است که همواره ذهن فروشندگان و مدیران را مشغول کرده. البته بیشتر مدیران و فروشندگان به دنبال این هستند که چگونه مشتریان بیشتری را به فروشگاه خود بکشانند. تمرکز کردن بر روی این ویژگی زمانی که نرخ…
ادامه مطلب ...

تحلیل کسب و کار ، در حال حاضر چه اهمیتی در کسب و کارها دارد؟

بهتر است در ابتدا به مهم ترین سوال پاسخ دهیم ! تحلیل کسب و کار چیست ؟ منظور از تحلیل کسب و کار مجموعه ای از فرآیندها ست که در آن با استفاده از داده ها و اطلاعات موجود صاحبان کسب و کار به یک دیدگاه کامل در مورد وضعیت کسب و کار خود میرسند.…
ادامه مطلب ...

تکنیک های فروش در نمایشگاهها: ۱۱ رازی که هر کسی به شما نمی‌گوید

تجربه نشان می دهد اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه های تخصصی، تصمیم‌گیرنده اصلی در شرکت‌شان هستند یا نفوذ زیادی در خریدهای شرکت دارند. این افراد معمولا بی‌هدف به نمایشگاه نمی‌آیند و حداکثر تا چند ماه آینده قصد خرید دارند. پس نباید این فرصت…
ادامه مطلب ...
- Advertisement -

نمایش مشخصات عمومی

Publisher theme was not registered.

عضویت در خبرنامه

Powered by MailChimp