بازاریابی ابزارها و فرآیندها سنجش رضایت
تخفیف های تور ترکیه در لحظه آخر
لحظه آخر مرجعی معتبر برای تورهای گردشگری داخلی و خارجی می باشد که این روزها به دلیل تخفیف های فوق العاده، حسابی…
جملات تأثیرگذار در بازاریابی تلفنی که باید بلد باشید
بازاریابی روشهای مختلفی دارد ازجمله تلفنی و حضوری. در هرکدام از این روش مهم است که چه حرفی میگویید در بازاریابی…
پستهای اخیر
پستهای اخیر
فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگیهایی دارد؟
فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. بهطور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راهحلهایی نیازهای مشتری را رفع میکند و…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
جذب مشتری با ۷ روش سَر راست و امتحانشده برای موفقیت
جذب مشتری هدف مهم هر کسبوکاری است. برای اینکار باید هوشمندانه عمل کرد و روشهای قدیمی را با روشهای جدید پیوند زد و بهسرعت بهترین ایدهها را به اجرا درآورد. بدون جذب مشتریان وفادار هیچ کسبوکاری نمیتواند به کارش ادامه دهد.
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
اصطلاحات فروش که حتما باید بدانید | ۲۰ اصطلاح مهم مخصوص فروشندهها
اصطلاحات و مفاهیم فروش بخشی جدانشدنی از کار فروشندههای حرفهای است. نقطه تماس، قیف بازاریابی، سرنخ واجد شرایط فروش و... برخی از آنهاست.
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
اصول فروش موفق چیست؟ ۷ اصل فروشندگی برای موفقیت تضمینی
اصول فروش موفق از مهمترین درسنامههایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب داوینچی هم این موضوع را تصدیق میکند! داوینچی بر این باور است که استعداد فقط ۲۰ درصد در موفق شدن تاثیر…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان
متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متنهای تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
چگونه با مشتری پشت تلفن صحبت کنیم؟ ۷+۷ نکته برای تبدیل مکالمه تلفنی به فروش
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید، آن هم در عرض چند دقیقه از پشت تلفن کار آسانی نیست.
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
روانشناسی فروش و ۹ نکته کلیدی برای تاثیرگذاری عمیق روی ذهن خریداران
روانشناسی فروش میتواند به کسبوکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژیهای فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. درک این علم میتواند به تیم های بازاریابی و فروش اجازه دهد تا روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنند.…
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
نمایش مشخصات عمومی
Publisher theme was not registered.عضویت در خبرنامه
Subscribe newsletter to stay update!