رونمایی از مایکروویوهای جی‌پلاس

0

این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکتِ ایرانیِ تولیدکننده‌ی مایکروویوهای غیر توکار، موفق شد با سرمایه‌گذاری مستقیم و احداث خط تولیدی مدرن و نیروی کار آموزش دیده، برای تولید این محصول کاربردی در کارخانه کاسپین قزوین، تحولی جدید در صنعت لوازم خانگی به‌ وجود آورده و علاوه بر تولید کالایی مطمئن، گام مؤثری در زمینه‌ی اشتغال‌زایی بردارد.

در حال حاضر مایکروویوهای جی‌پلاس تنها مدل‌های موجود در بازار هستند که موفق به دریافت تاییدیه‌های سازمان استاندارد برای محصول و سازمان انرژی اتمی برای خط تولید شده، و با ۲۴ ماه گارانتی معتبر شرکت گلدیران پشتیبانی می‌شوند.

تا پیش از این تنها انتخاب موجود در بازار برای مردم، مایکروویوهای غیر قانونی وارداتی از مبادی غیر رسمی و فاقد تاییدیه‌ها و گارانتی‌های معتبر کشور بود.

لازم به ذکر است تکنولوژی بالا و حساس این محصول، آن را در زمره کالاهایی قرار می‌دهد که باید تمامی مراحل تولید، بسته‌بندی، حمل و انبارش آن، با کیفیت بالایی صورت پذیرد و کالاهای غیر رسمی نمی‌توانند محصولاتی مطمئن تلقی شوند.

 

به گزارش آژانس روابط عمومی شرکت گلدیران، کسری خازنی، مدیر محصول مایکروویو، رونمایی از این محصول جی‌پلاس را یک روز خوب در تاریخ هلدینگ عنوان کرد، وی افزود: با توجه به تکنولوژی بالای مورد نیاز برای تولید این محصول و جای خالی یک کالای مطمئن و استاندارد داخلی در میان انبوه نمونه‌های خارجیِ فاقد تاییدیه‌های معتبر در کشور، وظیفه خود دانستیم تا برای تولید آن اقدام کنیم و علاوه بر ارائه کالایی با کیفیت و قابل اطمینان، سبد محصولی جی‌پلاس را نیز تکمیل نماییم.

وی با ابلاغ پیام قدرشناسی و احترام از حضور سفیران رسانه در این مراسم از عرضه چهار مدل مایکروویو جی‌پلاس به بازار در شهریور امسال  (۱۴۰۱) خبر داد.

پوریا ضیایی، مدیر کل عملیات شرکت صنایع گلدیران نیز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تلاش‌های گسترده گلدیران در راه‌اندازی خط تولید و دریافت تاییدیه‌های سازمان استاندارد و انرژی اتمی مربوط به این محصول در کارخانه قزوین (کاسپین)، از دلایل مهم موفقیت در به ثمر رسیدن این تلاش‌ها را فعالیت‌های مستمر شرکت گلدیران از سال ۱۳۷۶ تاکنون در رعایت استانداردهای جهانی در سرویس‌دهی به مصرف‌کنندگان دانست.

وی همچنین استانداردهای سخت‌گیرانه شرکت گلدیران در تایید نهایی محصولات خط تولید را از مهم‌ترین عوامل کیفیت بالای مایکروویوهای جی‌پلاس عنوان کرد.

مایکروویوهای جی‌پلاس محصولاتی کارآمد بوده که با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های متنوع تولید شده‌اند. مدل‌های مختلف این محصول از انواع قابلیت‌های پخت نظیر گریل، کانوکشن و ترکیبی و همچنین برنامه‌های پخت خودکار، گرم کردن، یخ‌زدایی و سرخ کردن سالم با روغن کم (Home Fry)  برخوردار هستند. ضمانت ۲۴ ماهه گلدیران و خدمات پس از فروش این محصول، تجربه جدیدی را به سبک زندگی خانواده‌ی ایرانی وارد می‌کند.

 

 

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر مایکروویوهای جی‌پلاس می‌توانید به وب‌سایت گلدیران‌پلاس به نشانی (www.Goldiranplus.ir) و نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.