شیائومی ۱۳ پرو دارای دوربین با حسگر یک اینچی

0

در این مقاله از سایت موبایل استقلال قصد داریم تا درباره گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای دوربین با حسگر یک اینچی صحبت کنیم. یکی از مورد انتظارترین گوشی های پرچمدار شیائومی که کاربران زیادی را چشم انتظار خود نگه داشته است.

چندی قبل بود که این برند گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ پرو را رونمایی کرد، یک گوشی پرچمدار که بسیار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد و حالا یک نسخه به روز تر از آن با نام گوشی شیائومی ۱۳ پرو احتمالاً توسط این برند چینی در سال آینده عرضه خواهد شد. افرادی که قصد خرید گوشی موبایل پرچمدار را دارند و از طرفداران شرکت شیائومی هستند چشم انتظار برای خرید گوشی ۱۳پرو می باشند تا بلافاصله بعد از رونمایی از این گوشی پرچمدار شیائومی اقدام به خرید گوشی کنند. اگر شما هم قصد خرید گوشی ۱۳ پرو شیائومی را دارید می توانید خرید اقساط گوشی از سایت موبایل استقلال بدون پیش پرداخت را تجربه کنید و در سریعترین زمان گوشی مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

حسگر یک اینچی گوشی شیائومی ۱۳ پرو

طبق گفته بالا شیائومی ۱۳ پرو دارای دوربین با حسگر یک اینچی است.معمولاً قبل از رونمایی از یک گوشی که توسط برند های معروف مانند اپل ، سامسونگ و یا شیائومی و یا حتی دیگر برندهای محبوب قرار است ارائه شود بازار اخبار و شایعات بسیار داغ است. بنابر گزارش GSMArena یکی از فعالان گوشی‌های هوشمند بیان شده است که مدل پرو سری شیائومی ۱۳ دارای یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است نمونه ای از آن را در گذشته بر روی گوشی شیائومی ۱۲s Ultra دیدیم. در گذشته این دوربین امتحان خود را در کنار تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس Gen 1 نشان داده است پس انتظار می رود گوشی شیائومی ۱۳ پرو هم در بخش دوربین خوش بدرخشد. لنز های دوربین ۱۳ پرو شیائومی به نسبت نسل قبل کوچکتر و در ابعاد استاندارد تر و مناسب تر ای طراحی شده است که دوربین یک این چیه ۱۳ پرو در سمت چپ ماژول قرارگیری دوربین ها تعبیه شده است.

در پنل پشتی گوشی پرچمدار شیائومی یک ماژول مربعی شکل را مشاهده می کنیم که میزبان دوربین سه گانه شیائومی ۱۳ پرو است. دوربین وسط از نوع لنز اولترا واید میباشد. اما جزئیات مربوط به دو دوربین دیگر هنوز در دسترس قرار نگرفته است در کل این گوشی از دوربین ای در سطح دوربین مدل های الترا شرکت شیائومی بهره خواهد برد اما طراحی آن به سبک گوشی های استاندارد می باشد.

نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو

یکی از مهمترین بخش های هر گوشی پرچم دار ، نمایشگر موبایل است. باتوجه به شایعاتی که از سری ۱۳ گوشی های پرچمدار شیائومی پخش شده است خبر از این می دهد که گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچ است که از وضوح ۲K و نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکند. مدل استاندارد این سری یعنی گوشی شیائومی ۱۳ دارای نمایشگر ۶.۳۶ اینچ از نوع ۲.۵ بعدی به همراه حاشیه های باریک است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکند.

در قسمت بالایی پنل جلوی که صفحه نمایش آن را در بر گرفته است حفره قسمت وسط ردیف بالایی نمایشگر میزبان دوربین سلفی این گوشی می باشد.

مشخصات شیائومی ۱۳ پرو

اخبار های ضد و نقیض درباره مشخصات شیائومی ۱۳ پرو بسیار زیاد است اما یک سری از جزئیات کاملاً قابل حدس می باشد که احتمال بسیار زیاد شیائومی در جدیدترین گوشی های پرچمدار خود از این ویژگی ها بر روی گوشی جدید خود استفاده نماید. احتمال می رود که تراشه ۱۳ پرو شیائومی از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد که با ظاهری متفاوت تر به نسبت به نسل قبلی به نظر برسد. این تراشه از چهار بخش تشکیل شده است ؛ یک هسته ی Cortex-X3 ، دو هسته Cortex-A720 ، دو هسته ی Cortex-A710 ، سه هسته ی Cortex-A510.

احتمال می‌رود که در کنار این پردازنده پرقدرت شاهد حضور پررنگ پردازنده گرافیکی Adreno 740 هم باشیم. بنابر عکس هایی که از ۱۳ پرو به صورت پنهانی فاش شده است احتمال حداکثر حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت به همراه حافظه رم مجازی ۳ گیگابایت وجود دارد و این گوشی درس حافظه داخلی ۱۲۸ ، ۲۵۶ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت ارائه شود.

شایعات بسیاری در رابطه با باتری گوشی شیائومی ۱۳پرو وجود دارد که خبر از وجود یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه در این گوشی می دهد که از فست شارژ ۱۰۰ واتی و شارژ بیسیم ۵۰ واتی پشتیبانی میکند. این باتری از نوع تک سلولی و مجهز به آی سی شارژ با خود توسعه یافته خواهد بود که در کنار تراشه اختصاصی Surge P1 قرار گرفته است و سرعت شارژ بالای خود را مدیون این تراشه میباشد.

بعد از ارائه گوشی ۱۳ پرو شیائومی میتوانید این گوشی پرچمدار را از سایت موبایل استقلال خریداری نمایید. اگر هم قصد خرید آیفون ۱۴ پرومکس یا جدیدترین پرچمدار اپل خانواده آیفون ۱۴ را می توانید با خرید اقساط گوشی از سایت موبایل استقلال بدون پیش پرداخت خریداری کنید.

در آخر این نکتته را خاطر نشان میکنیم شما میتوانید لیست قیمت موبایل را در سایت موبایل استقلال مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.