شیفتگان بازی‌های کارآگاهی؛ Sherlock Holmes: Chapter One در راه است!

0

پیدا کردن راز و رمزهای موجود در داستان‌های کارآگاهی آنقدر هیجان‌انگیز است که گیمرها را بیشتر از گذشته به خودش علاقه‌مند کرده است. اگر شما هم اهل بازی‌‌های کارآگاهی هستید، محال است که نام ” شرلوک هولمز ” را نشنیده باشید!

در آینده‌ای نه چندان دور نسخۀ جدیدی از بازی پرطرفدار شرلوک هولمز با نام Sherlock Holmes: Chapter One منتشر می‌شود که می‌توانید با خرید گیفت کارت از مراکز معتبر، این بازی جذاب را به‌صورت قانونی دانلود کنید و از تجربۀ آن لذت ببرید.

اما قبل از آن، بهتر است کمی در مورد ویژگی‌های این نسخه از شرلوک هولمز صحبت کنیم.

شرلوک هولمز؛ کارآگاه باهوش و مرموز

سری بازی‌های شرلوک هولمز توسط کمپانی معروف Frogwares طراحی و ساخته شده است که توانایی خاصی در ساخت بازی‌های معمایی و هیجان‌انگیز دارد. نسخه‌های قبلی این بازی همواره با استقبال مخاطبان و گیمرها از سرتاسر دنیا همراه بوده است؛ چراکه خط داستانی، گرافیک بازی و نحوۀ ساخت آن بسیار جذاب بوده، جوری که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

لازم است بدانید که این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شده است. شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس قادر به استفادۀ قانونی از این بازی‌ خواهید بود. علاوه‌برآن، برای دانلود قانونی نسخۀ کامپیوتر، باید گیفت کارت استیم والت را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

حالا اجازه بدهید که وارد جزییات شویم و یک نگاه اصولی به سر تا پای این بازی بیندازیم.

بازی‌‌های کارآگاهی

ویژگی‌های داستانی شرلوک هولمز chapter one

همان‌طور که گفتیم، بازی شرلوک هولمز یک بازی معمایی و کارآگاهی است که نقش اول آن به فردی به نام شرلوک هولمز اختصاص دارد. او از زبده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کارگاه‌های دنیاست که ماموریت‌های مختلفی را برای کشف رازها و معماها انجام می‌دهد.

شرلوک در این بازی حدوداً ۲۱ سال سن دارد و به‌دنبال کشف رازهای قتل مادرش می‌گردد. البته داستان‌های فرعی و سرگرم‌کنندۀ دیگری نیز وجود دارد، اما بخش مهمی از داستان در مورد حادثۀ قتل مادر شرلوک هولمز است. شرلوک هولمز در این بازی یک همکار هم دارد که با نام “جان واتسون” شناخته می‌شود.

طبق ادعای سازندگان، برای به پایان رساندن بازی چیزی حدود ۴۰ ساعت زمان نیاز است! چراکه داستان این نسخه از شرلوک هولمز شامل ۵ ماموریت اصلی و بیش از ۳۰ ماموریت فرعی است که هرکدام از آن‌ها دارای جزئیات و پیچیدگی‌های مخصوص به خودشان هستند.

در ماموریت‌های اصلی باید چندین مظنون را شناسایی کنید و با استفاده از مهارت‌های کارآگاهی به‌دنبال سرنخ‌های جدید باشید. این سرنخ‌ها به شما کمک می‌کند تا متهمان را بشناسید و رازهای جنایت را برملا کنید.

بازی‌‌های کارآگاهی

 ویژگی‌های گیم پلی در بازی شرلوک هولمز: Chapter one

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در نسخۀ جدید بازی شرلوک هولمز، توجه به گیم‌پلی است. شما به‌عنوان اول شخص وارد بازی می‌شوید و در نقش کارآگاه به حل معماهای مختلف می‌پردازید؛ اما این تمام ماجرا نیست!

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که علاو‌بر حل معما، بخش‌هایی از بازی به مبارزه با متهمان اختصاص پیدا کرده که این موضوع به بیشتر شدن هیجان بازی کمک کرده است. البته مبارزه کردن تنها در بخش‌هایی از بازی وجود دارد و شما به‌صورت دلخواه نمی‌توانید با افراد مختلف درگیر شوید.

کاملاً واضح است که مبارزه‌های این بازی با سایر بازی‌های اکشن بسیار متفاوت باشد، درواقع، شرلوک اغلب به‌جای اسلحه از دستان خودش استفاده می‌کند؛ اما در شرایط دشوار، امکان استفاده از سلاح گرم نیز وجود دارد. داشتن بمب دودزا نیز می‌تواند در مبارزات به شما کمک کند تا کمتر صدمه ببینید.

از نکات دیگر در مورد گیم‌پلی این بازی باید به نحوۀ استفاده از محیط و ابزارآلات اطراف برای دفاع از خود و مبارزه با اشرار اشاره کرد، به‌عنوان مثال با شلیک به پنجره‌ها و ستون‌ها می‌توانید آن‌ها را بر سر دیگران خراب کنید.

شرلوک هولمز

ویژگی‌های گرافیکی Sherlock Holmes: Chapter One

تکنولوژی ساخت و گرافیک Sherlock Holmes: Chapter One نیز یکی دیگر از نکات مثبت این بازی است. آنچه که در تیزرها و نسخه‌های پیش‌نمایش آمده است، نشان می‌دهد که طراحان بازی از پیشرفته‌ترین موتورهای گرافیکی برای طراحی این بازی استفاده کرده‌اند. به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود که شرلوک هولمز تجربۀ لذت‌بخشی برای گیمرها باشد.

از نظر موسیقی نیز، صداهای به‌کار رفته در بازی بسیار دقیق هستند و حس و حال یک بازی کارآگاهی را به شما منتقل خواهند کرد.

جمع‌بندی نهایی: بازی شرلوک هولمز را بخریم یا نه؟!

با توجه به موارد گفته شده می‌توان به این نتیجه رسید که جدیدترین نسخۀ بازی شرلوک هولمز که در سبک معماگونه و اکشن ساخته شده است، فضای داستانی جالبی دارد که به‌شدت ذهن شما را درگیر می‌کند. علاوه‌برآن، از نظر نحوۀ ساخت و گرافیک نیز با بازی سطح بالایی روبه‌رو هستیم که قطعاً انتظارات‌تان را برآورده خواهد کرد.

به‌طور کلی، باید گفت که اگر طرفدار بازی‌های کارآگاهی هستید، بهتر است هرچه سریعتر این بازی جذاب را تجربه کنید! پیشنهاد ما این است که با خرید گیفت کارت از مراکز معتبر، شرلوک هولمز را به‌صورت قانونی و بدون دردسر دانلود کنید. به همین منظور، می‌توانید خرید خودتان را از سایت موبوگیفت انجام دهید؛ در ادامه با این سایت معتبر بیشتر آشنا می‌شویم.

 موبوگیفت؛ مطمئن‌ترین راه برای خرید انواع گیفت کارت

موبوگیفت یکی از سایت‌های مشهور برای خرید گیفت کارت است که هدف اصلی آن جلب نظر مخاطبان و مشتریانش است. وجود انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت اپل و گیفت کارت استیم در موبوگیفت سبب شده است که دست شما برای انتخاب یک Gift Card مناسب، همیشه باز باشد.

از جمله مزایای خرید از موبوگیفت می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، تضمین قیمت، ارائه اسکن معتبر همراه با گیفت کارت، داشتن نماد اعتماد ۲ ستاره و همچنین فرایند احراز هویت آسان اشاره کرد. شما نیز می‌توانید برای خرید انواع گیفت کارت وارد سایت موبوگیفت شده و پس از انتخاب، گیفت کارت خود را به صورت آنی تحویل بگیرید؛ به همین راحتی!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.