فروش و کسب درآمد اینترنتی از یوتیوب با ترجمه و دوبله ویدئو ها

0

این روزها استفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد اینترنتی حسابی داغ شده است. به طوری که هر شخصی با مهارتی که در یک زمینه ی خاص دارد می تواند از اینترنت درآمد کسب کند و همینطور اعتبار خود را بالا ببرد. یکی از جذاب ترین ابزار های ارتباطی در جهان، محتوای ویدیویی است. پس وقتی ویدیو های شما دیده می شوند در ازای آن می توانید از یوتیوب پول دریافت کنید. خیلی از کاربران فکر می کنند به دلیل اینکه ما در ایران هستیم کسب درآمد از یوتیوب امکان پذیر نیست چرا که ایران از طرف یوتیوب تحریم شده است.

افراد به وسیله ی ساخت و تولید محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب می توانند درآمد قابل توجهی را کسب می کنند. این درآمد با توجه به نوع اپلیکیشن مورد نظرتان متفاوت است؛ مثلا از یوتیوب می توانید درآمد دلاری کسب کنید؛ اگر با الگوریتم های آن آشنا باشید!

قبل از ادامه،  در مورد انواع ویدیو های آموزشی و نحوه دسترسی رایگان به آن ها را به طور کامل در مقاله ترجمه ویدیوی آموزشی در بلاگ ویدابیا را حتما مطالعه کنید.

ما در این مقاله سعی داریم ترفند های کسب درآمد از یوتیوب را برایتان بازگو کنیم. پس با ما همراه باشید.

آیا کسب درامد از یوتیوب در ایران امکان پذیر است؟

هنگامی که از کسب درآمد از طریق یوتیوب صحبت می کنیم، این فکر به ذهن افراد می رسد که حتما باید کانالی ایجاد کنند و هرچه بازدید فیلم ها و ویدیوهایی که در آن منتشر می شود بیشتر باشد درآمد بیشتری کسب می کنند. بله درآمد زایی از طریق یوتیوب به همین شکل است که به آن کسب درآمد از طریق یوتیوب به روش مستقیم می گویند.

در این روش شما به طور مستقیم از یوتیوب پول دریافت می کنید. این کار معمولا با راه اندازی کانال و استفاده از اکانت Google adsense امکان پذیر است. البته به دلیل اینکه ایران به وسیله ی یوتیوب تحریم شده است، پس برای کسب درآمد از این طریق، باید به روش هایی مثل کمک گرفتن از آشنایی که در خارج از کشور دارید و یا شرکت هایی که به شما در این مسیر کمک میکنند، کمک بگیرید.

افزایش فروش اینترنتی از یوتیوب و اینستاگرام

گوگل ادسنس و کسب درآمد از طریق یوتیوب

برای داشتن حساب google adsense نیاز به آدرس واقعی شخص در کشوری غیر از ایران است. اگر شخصی در خارج از ایران دارید که مورد اعتماد شماست، می توانید از او بخواهید یک حساب گوگل ادسنس با نام خودش برای شما ایجاد کند سپس شما را به عنوان ادمین انتخاب کند تا بتوانید کسب درآمد از سایت یوتیوب را شروع کنید.

الگوریتم های یوتیوب بسیار پیشرفته هستند و به هیچ عنوان نمی توانید قوانین آن را دور بزنید. در غیر این صورت حسابتان را غیر فعال می کنند.

با فعال کردن اکانت گوگل ادسنس و ارتباط آن با کانال یوتیوب خود می توانید از کلیک روی تبلیغاتی که در ابتدای ویدیوهای شما به نمایش در می آید کسب درآمد کنید. پس اصلی ترین روش برای کسب درآمد از یوتیوب از طریق نمایش تبلیغات و کلیک روی آن ها توسط بازدید کنندگان در ویدیوهای شماست.

چه موضوعی برای تولید محتوای ویدیویی انتخاب کنم؟

تولید یک محتوای ویدیویی با موضوعی جذاب مهمترین قانون کسب درامد از یوتیوب است. زیرا هنگامی که آن ویدیو را آپلود می کنید هرچه تعداد بازدید آن ویدیو و دنبال کننده های کانال افزایش یابد، درآمد بیشتری کسب می کنید.

اصلی ترین روش کسب درآمد از یوتیوب نمایش تبلیغات و کلیک روی آن ها توسط بازدید کنندگان ویدیوهای شماست.

روش های کسب درآمد از یوتیوب با گوگل ادسنس

کسب درآمد از یوتیوب با ترجمه و دوبله ویدیو انگلیسی به فارسی

همکاری در فروش محصولات

یکی از بهترین روش های بازاریابی محتوا معرفی محصول در بین محتوای آموزشی است. شما می توانید از طریق بازاریابی محتوا و همکاری در فروش محصولاتی از یوتیوب کسب درآمد داشته باشید. همکاری در فروش محصولات یک روش عالی برای کسب درآمد از طریق یوتیوب است. می توانید از طریق همکاری با شرکت های فروش کالا با معرفی محصولات آن شرکت به صورت واسطه ای و از طریق معرفی آنها در ویدیو محصولات را به فروش برسانید.

فروش محصولات

یکی از بهترین روش ها برای فروش محصول آموزش استفاده از آن ها به صورت ویدیویی است. پس اگر محصولی دارید می توانید با تهیه ی ویدیویی درباره ی چگونگی عملکرد و همچنین کاربرد آن باعث فروش بیشتر محصول خود شوید.

چون با آموزش استفاده از آن ها، مزیت های محصول هم آشکار می شود و این باعث می شود تعداد زیادی از مخاطبان محصول شما را خریداری کنند. تحقیقات نشان داده است که بیش از ۷۰ درصد از مصرف کنندگان محصولات، پس از دیدن ویدیوی آموزش استفاده از آن، ترغیب به خرید آن محصول شده اند.

تبلیغات اسپانسری

هر زمان که تعداد مخاطبان کانال یوتیوب شما افزایش یابد منبع خوبی برای تبلیغات برندهای مطرح می شود. اگر تعداد مخاطبان کانال شما افزایش پیدا کند و شما به یک فرد تاثیر گذار تبدیل شوید، نیاز نیست به دنبال تبلیغات سایر برند ها باشید؛ چرا که آن ها خودشان به سمت شما می آیند و پیشنهاد همکاری می دهند.

با دریافت تبلیغات برندهای مختلف و معرفی محصولات و خدمات آن ها در ویدیوهای خود می توانید از یوتیوب کسب درآمد داشته باشید.

چطور موضوع جذاب برای تولید محتوای ویدیویی پیدا کنیم؟

موضوعات مختلفی برای تولید محتوا در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام وجود دارد. باید موضوعی را انتخاب کنید که مورد پسند مخاطبان باشد، بتواند با آن ارتباط برقرار کند و در نهایت ما را دنبال کند. چون قرار است از طریق افزایش بازدید ویدیوها و تعداد دنبال کنندگان کانال خود کسب درآمد داشته باشیم.

در قدم بعدی باید مطمئن شوید که علاقه تان به موضوع در حدی است که برای تحقیق مداوم در مورد آن اشتیاق خواهید داشت. چون برای موفقیت در یوتیوب و اینستاگرام، باید همیشه به روز باشید و اطلاعات جدید را منتشر کنید.

چگونه به صورت حرفه ای از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

به زودی وبسایت ترجمه و دوبله ویدابیا دوره کسب درآمد از یوتیوب را به صورت کاملا رایگان منتشر می کند، که می توانید این دوره را از این سایت تهیه کنید. البته مقاله نحوه کسب درآمد از یوتیوب اطلاعات جامعی درباره این شغل جذاب و پردرآمد در اختیارتان می گذارد؛ که توصیه میکنم قبل از ادامه دادن، آن را مطالعه کنید.

تولید ویدیوهای آموزشی

یکی از موضوعات مورد علاقه ی مردم ویدیوهای آموزشی هستند که در هر پلتفرمی طرفداران خاص خودشان را دارند. جذاب بودن ویدیوها برای کسب درآمد بسیار مهم است. هرچقدر ویدیو ها جذاب تر،تعداد اعضای کانال و همچنین تعداد بازدید ویدیو هم افزایش می یابد.

استفاده از عنوان های جذاب

یک عنوان خوب می تواند تحولی در میزان دیده شدن ویدیو شما داشته باشد. اگر محتوای ویدیو عالی باشد اما عنوان خوبی نداشته باشد این ویدیو اصلا به چشم نخواهد آمد.

ارتباط با دنبال کننده های کانال

بهتر است با دنبال کننده های کانال ارتباط خوبی برقرار کنیم، همین کار باعث محبوبیت شما در بین کاربران خواهد شد. همچنین بهتر است نظرشان را درباره ی موضوعات مورد علاقه شان بپرسید تا شما هم برای تولید ویدیوهای خود از همان موضوع استفاده کنید. سایر عوامل مثل استفاده از ویدیو های نقد و بررسی، دعوت از دنبال کننده های سایر شبکه های اجتماعی برای پیوستن به کانال یوتیوب تان، استفاده از تصویر اولیه ی مناسب برای ویدیو از مواردی هستند که به بازدید بیشتر ویدیو کمک می کند.

باید توجه داشت که یوتیوب حاوی اطلاعات ارزشمندی است؛ در نتیجه ما می توانیم با استفاده از آن به اخبار، آموزش های فراوان و متنوع و هر چیزی که در دنیا اتفاق می افتد دسترسی داشته باشیم.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب و اینستاگرام

کسب درآمد از یوتیوب به روش غیر مستقیم

سوالی که پیش میاد این است که آیا بدون ساخت ویدیو هم می توان از یوتیوب درآمد کسب کرد یا خیر؟

جواب سوال بالا در توضیحاتی که در ادامه گفته می شود نهفته است. افراد زیادی هستند که به دلیل نبود امکانات یا دلایل شخصی نمی خواهند خودشان به طور مستقیم در جلوی دوربین قرار بگیرند. این گروه از کاربران می توانند ویدیوی هایی بسازند که ارزش افزوده ای در آنها وجود دارد. یعنی کپی پیست کامل نباشد. باید تغییراتی در آنها صورت گیرد که در ادامه این تغییرات را مورد بررسی قرار میدهیم.

در یوتیوب کانال هایی وجود دارد که صرفا با ادیت چند ویدیو و اضافه کردن صدای خود یا موسیقی هایی که کپی رایت ندارند و انتشار آن ها در یوتیوب درآمدهای فوق العاده ای در ماه کسب می کنند.

سایت animalwised.com که با انتشار ویدیویی در یوتیوب با عنوان ۷ اشتباهی که صاحبان گربه ها انجام می دهند به بازدید میلیونی رسیده است.

شما می توانید با استفاده از چند ویدیو و موسیقی متفاوت ویدیو را از حالت کپی رایت خارج کنید. از مزیت های این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که هم در کانال یوتیوب با محتوای انگلیسی و هم فارسی می توانید از آن استفاده کنید.

دانلود مستقیم ویدیو ها از یوتیوب 

سایت ها و ربات های رایگانی هستند که می توانید به راحتی با کپی لینک ویدیو های یوتیوب را دانلود کنید. اگر به دنبال راهی برای دانلود ویدیو ها با کیفیت عالی هستید، در مقاله روش های دانلود از یوتیوب  به طور کامل در مورد روش های دانلود ویدیو از یوتیوب توضیح داده شده است، که می توانید به راحتی این روش ها را مطالعه و از آنها استفاده کنید.

دانلود مستقیم از یوتیوب با زیرنویس فارسی

تولید محتوای ویدیویی به زبان انگلیسی در یوتیوب

اکثر کانال های یوتیوب به منظور کسب درآمد بیشتر به چند زبان روز دنیا فعالیت میکنند. برای این کار لازم نیست شما به تمام زبان ها مسلط باشید؛ می توانید با پرداخت مبلغی با افرادی که در زمینه ی ترجمه و یا دوبله ی ویدیوها تخصص دارند، همکاری کنید.

ویدابیا به عنوان یک سایت ایرانی،  توسعه دهنده هوش مصنوعی ترجمه فیلم ها و استودیوی حرفه ای مجازی دوبله برای اولین بار در دنیاست. که به صورت آنلاین میتوانید برای هر ویدیویی زیرنویس بسازید و ترجمه فیلم و دوبله و نریشن  به صورت کاملا مجازی انجام دهید.

کافیست ویدابیا را در گوگل سرچ کنید.

ترجمه و زیرنویس ویدیوهای یوتیوب

یکی از راه های ساده و بی دردسر برای تولید محتوا در یوتیوب و کسب درآمد از آن، ترجمه ی ویدیوهای زبان اصلی یوتیوب است. که میتوانید به راحتی از طریق پلتفرم ویدابیا این ویدیو ها را ترجمه و یا دوبله نمایید.

حتما تابه حال دیده اید که افراد در شبکه های اجتماعی مختلف ویدئوهای پربازدید یوتیوب را با ترجمه و زیرنویس فارسی قرار داده اند. این کار به هدف فروش و کسب درآمد انجام می شود. با فروش هر فیلم میتوانند قسمتی از هزینه ترجمه را به خودشان برگردانند. درباره این مورد می توانید در مقاله کسب درآمد از یوتیوب که بالاتر لینک شده، بیشتر بخوانید.

افراد زیادی هستند که اتفاقات روز دنیا را دنبال می کنند. مثلا کنفرانس های سالانه گوگل، اپل و … که میتوان این اطلاعات را به آنها داد. اگر شما بتوانید آنها را با ترجمه و دوبله فارسی منتشر کنید(این کار را هم در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید) می توانید درآمد خوبی از یوتیوب کسب کنید.

تخصص ویدابیا ترجمه و دوبله و نریشن فیلم است. شما میتوانید با توجه به زمینه کانال خود شروع  به کار کنید و هر ویدیویی را که میخواهید در اختیارشان قرار دهید تا ترجمه آن را به شما تحویل دهند.

دوبله ویدیو انگلیسی به فارسی

زبان انگلیسی به زبانی میانجی برای برقراری ارتباط در بین تمام ملت‌های جهان تبدیل شده است. به همین دلیل، دوبله‌ی فیلم از انگلیسی به فارسی اهمیت خاصی دارد. به این طریق نه تنها با جهان انگلیسی زبان، بلکه با تمام ملت‌های جهان ارتباطی موثر برقرار خواهد شد.

مزایای دوبله ویدیو انگلیسی به فارسی

  • عدم نیاز به خواندن
  • خلق شخصیت های جدید
  • امکان سانسور

در ویدابیا دوبله و نریشن ویدیو هم انجام می شود. دوبله تاثیر بسیار بالایی در فهم ویدیو برای مخاطب دارد. همین هم دلیلی است که مخاطبان به ویدیو های دوبله شده علاقه بیشتری از زیرنویس شده نشان می دهند. پیشنهاد ما این است برای اینکه کانال با کیفیت تری داشته باشید به جای ترجمه زیرنویس از دوبله استفاده کنید.

ترجمه و دوبله ویدیو انگلیسی به فارسی - فارسی به انگلیسی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.