تکنیک های فروش آنلاین : Facebook

0

در این مجموعه مقالات تصمیم داریم تا شما را با رسانه های اجتماعی آشنا نماییم.


حال که درکی ابتدایی از Facebook، Twitter و Pinterest از گام ۶ تکنیک های فروش آنلاین بدست آورده اید، زمان بررسی تفصیلی آن ها است تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک با کسب و کار شما بهترین تناسب را دارد. ابتدا ما چگونگی استفاده از Facebook در کسب و کارهای کوچک را بررسی می کنیم.


بیشتر بخوانید: آموزش تکنیک های فروش آنلاین


چرا از Facebook   برای کسب و کارتان استفاده کنید؟

Facebook  کانالی ایده آل برای کسب و کارهای کوچک است، زیرا فرصتی برای نمایش محصولات و قلب شرکت شما است. همانطور که ذکر کردیم، استفاده از facebook یکی از بهترین تکنیک های فروش آنلاین بوده و برای اشتراک گذاری اخبار، نقاط عطف شرکت، رویدادهای تیمی، تصاویر و وبلاگ شما عالی می باشد. هرچیزی که پشت صحنه شرکتتان را نشان دهد برای Facebook  ایده آل است.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 7: Facebook

این کانال راهی خوب برای افزایش تعداد افرادی است که محتوای شما را می بینند؛ هربار که پستی می گذارید شما فرصتی را برای افراد ایجاد می کنند تا این پست را با دوستانشان به اشتراک بگذاریند. همچنین Facebook به شما امکان تعامل با مردم را در سطح شخصی می دهد. از آنجایی که شما محدود به زمان وجود پیامتان نیستید، می توانید وارد جزئیات شده و با مشتریان بالقوه و بالفعل گفتگو کنید.

۵ کاری که باید در استفاده از Facebook برای کسب و کارهای کوچک انجام دهید

۱) حساب Account خود را تنظیم کنید

Facebook فرایند ثبت نام ساده ای دارد که کسب و کار آنلاینتان را در چند دقیقه مستقر خواهد کرد. مطمئن شوید زمان کافی برای خواندن درباره بخش­های مختلف صفحه کسب و کارتان صرف می کنید- Facebook زمانی که شروع به تنظیم حسابتان کنید در عبور از این بخش ها شما را همراهی می کنند. و شما همیشه می توانید به عقب بازگردید و هرزمانی مایل بودید بازنگری انجام دهید.


بیشتر بخوانید: بازاریابی آنلاین: استراتژی برای تمام کسب و کارها


اگر حساب شخصی شما دارید، وارد شوید و سپس صفحه کسب و کارتان را ایجاد کنید- این یعنی شما فقط کافی است یک ایمیل و رمز عبور را به خاطر بسپارید! در سایر موارد صفحه شخصی و صفحه کسب و کار شما مجزا خواهند ماند.

۲) در اصلی (Front door) را سفارشی کنید

صفحه کسب و کار Facebook شما یک تصویر کاور (یک عکس بزرگ) و یک لوگوی شخصی (لوگوی کوچک) دارد. این اولین اثری است که افراد از کسب و کار شما دریافت خواهند کرد، همانند در ورودی فروشگاهتان. مطمئن شوید خودتان را نشان می دهد!

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 7: Facebook

سفارشی کردن بسته به اینکه چطور می خواهید کسب و کارتان را نشان دهید، نسبتا ساده است. به عنوان قاعده ای کلی، عکس کاور باید جذاب و مرتبط با کسب و کارتان باشد. به عنوان مثال، اگر فروشگاه کفش هستید، پس زمینه شما می تواند یک جفت کفش زیبا در صفحه نمایش شما باشد.

تصویر شخصی شما باید لوگوی شرکتتان باشد. مطمئن شوید با رزولوشن خوبی تصویر را آپلود می کنید. این همان تصویری است که در پشت تمامی پست های شما، و زمانی که افراد شرکت شما را در Facebook جستجو می کنند نشان داده می شود.


بیشتر بخوانید: تکنیک های فروش آنلاین ، گام ۲: پیدا شدن با استفاده از SEO


۳) پست هایتان را بصری کنید

حقه های جالبی وجود دارند که می توانید یاد بگیرد تا پست هایتان را بصری تر کنید. به جای اینکه لینکی به وبلاگتان در Facebook قرار دهید، تصویری از وبلاگتان پست کنید. اگر به جای لینک، تصویر پست کنید، تصویر نشان داده شده بزرگتر خواهد بود. مطمئن شوید لینک به وبلاگتان را زمانی اضافه می کنید که عکس را شرح می دهید. حتی می توانید متن بیشتری را برای توصیف آنچه این پست درباره اش است، استفاده کنید. این راهی عالی برای برجسته شدن در خبرنامه ها است.

هر چند وقت یکبار تصویری از چیزی پست کنید که با کسب و کار شما مرتبط است، به طوری که لذت بخش و سرگرم کننده باشد. عکس های روشن و ساده بیشترین اشتراک گذاری را دریافت می کنند.

۴) Pin + Highlight

Pin و برجسته سازی پست ها به افراد موارد مهم را نشان می دهد. برجسته سازی راهی عالی برای ارتقاء پست های وبلاگ مورد علاقه تان است زیرا پست را تا دو برابر دیوار شما بزرگ می کند و می گوید “به من نگاه کنید!”. می توانید هر تعداد پستی که دوست دارید را برجسته کنید (با حرکت به سمت گوشه راست پستتان و کلیک بر روی آیکون ستاره)، با این حال زیاد این کار را نکنید. اگر همه پست ها بزرگ شوند، از همدیگر متمایز نخواهند شد.


بیشتر بخوانید: تکنیک های فروش آنلاین : لینک دهی درونی 


Pin به طور ایده آل برای نمایش دادن محصول موردعلاقه تان، پیشنهادی ویژه یا رویدادی محبوب به کار می روند. در حالی که می توانید هرتعداد پست که بخواهید برجسته کنید، شما فقط یک مورد را می توانید pin کنید. pinها در بالای صفحه شما برای یک هفته قرار می گیرند. آن ها با پست های جدیدتر وبلاگ به پائین فرستاده می شوند تا زمانی که یک هفته تمام شود. پس از پایان هفته، pin ناپدید می شود (اما پست نه) و فرصت خلق pin جدیدی پیدا می کنید.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 7: Facebook

۵) ثبات یک اصل است

همانند سایر رسانه های اجتماعی ، استفاده از Facebook برای کسب و کارهای کوچک در صورتی اثربخش است که شما ثابت قدم باشید. هر بار پست وبلاگ جدید منتشر می کنید، مطمئن شوید که به Facebook هم پست می شود. می توانید چیزهایی را هم پست کنید که با کسب و کارتان مرتبط هستند، همانند مقاله های عالی و تصاویر سرگرم کننده. اگر با پست کردن محتوایی خوب به طور منظم شهرت ایجاد می کنید، احتمال تشخیص داده شدن توسط افراد در Facebook را افزایش می دهید.


شما گام های اساسی جهت آغاز استفاده از Facebook برای کسب و کارهای کوچک را یاد گرفتید. بهترین راه برای یادگیری عملی نمودن این نکات و شروع به استفاده از Facebook سه مرتبه در هفته است. اما همینجا متوقف نشوید. ۲ ابزار فوق العاده این رسانه اجتماعی برای تحلیل عملکرد خود را نیز بشناسید.


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.