تکنیک های فروش آنلاین : پیدا شدن با استفاده از SEO

0

در این سلسله مقالات تصمیم داریم تا شما را با مجموعه تکنیک های فروش آنلاین آشنا نماییم.


بیشتر بخوانید: تکنیک های فروش آنلاین


شما می خواهید در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید، پس زمانی که مردم برای چیزی مرتبط با کسب و کار شما جستجو می کنند، آن ها شما را در نتایج جستجو خواهند یافت. برای اینکه افراد بتوانند شما را بیابند مطمئن شوید وب سایت، وبلاگ و محتوای شما بهینه شده است. این کار را بهینه سازی موتور جستجو یا SEO می نامیم. SEO یافتن وب سایت شما برای مشتریانتان را از طریق جستجوهای ارگانیک و سایر روش های طبیعی ساده تر می سازد و کلید بازاریابی درون گرا برای کسب و کارهای کوچک است.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 2: پیدا شدن با استفاده از SEO

سایت های چگونه رتبه بندی می شوند

سایت ها بر مبنای فاکتورهای بسیاری رتبه بندی می شوند، و سه مورد مهم برای SEO در کسب و کارهای کوچک محتوا، لینک و ساختار است. با بهره گیری از این سه مورد می توانید وبلاگتان را برای مشتریان آنلاین علامت گذاری کنید.

۳ گام برای انجام درست SEO

۱- محتوا

این بهترین فرصت برای کمک به رتبه بندی بالای سایتتان است. بهترین راه برای خلق محتوا قرار دادن آن بر روی وبلاگ است؛ هر بار که شما پستی انجام می دهید، به عنوان صفحه جدیدی ثبت می شود که موتورهای جستجو آن را رتبه بندی می کنند. گوگل تمامی صفحات وب سایت شما را اسکن می کند تا تعیین کند درباره چه هستند. شما می توانید با تضمین اینکه محتوای شما بر روی کمپین کلید واژه ها متمرکز شده است و البته، کیفیت نسبتا خوبی دارد و مرتبا به روزرسانی می شود به موتورهای جستجو در اسکن صفحاتتان کمک کنید.


بیشتر بخوانید: ۷ دلیل دیده نشدن محتوای وبلاگ شما


۲- لینک ها

گوگل لینک ها در وب سایتتان را نیز اسکن می کند. سه نوع لینک وجود دارد:

ورودی

لینک های ورودی یعنی زمانی که سایت دیگری به وب سایت شما لینک بزند. وقتی که سایت شما لینک های ورودی دریافت می کند، قدرت (یا اختیار) بدست می آورد. قدرت شما برای لینک ورودی بر اساس میزان اهمیت سایتی است که به شما لینک زده است (به این عمل link juice می گویند).

خروجی

لینک های خروجی یعنی زمانی که شما به سایتی دیگر لینک می زنید. این شیوه ای است که به گوگل می گویید سایت شما با سایت آن ها مرتبط است و همچنین کمک می کند توسط دیگران تشخیص داده شوید.

درونی

لینک های درونی یعنی زمانی که شما به سایر صفحات وب سایت خودتان لینک بزنید. لینک های درونی به گوگل نشان می دهند که صفحات سایت شما به هم مرتبط هستند، و کمک می کند تا درک کند شما بر چه چیزی تمرکز دارید. همچنین می توانید با لینک زدن به صفحه ای خاص اهمیت آن صفحه را نشان دهید.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 2: پیدا شدن با استفاده از SEO

۳- ساختار

گوگل ساختار وب سایت شما، چگونگی ساخته و سازماندهی شدن را نیز تحلیل خواهد کرد. به عنوان مثال، بررسی می کند چقدر طول می کشد تا صفحه شما بارگذاری شود، هرچه کوتاه تر باشد بهتر است. اگر کسی را استخدام می کنید تا وب سایت را برایتان بسازد، مطمئن شوید اهداف مشابهی برای ساختار دارید و از وب بخواهید تا زمان بارگذاری صفحه و غیره را آزمون کنند. اگر سایت دارید، یک راه ساده برای کاهش زمان بارگذاری محدود نمودن اندازه و تعداد تصاویر بر روی هر صفحه است (می توانید اندازه تصویر را در MS Paint، Photoshop یا سایر نرم افزارهای تدوین عکس تغییر دهید).


این ها مبانی SEO برای کسب و کارهای کوچک هستند. برای مباحث بیشتر، تکنیک های فروش آنلاین : جستجوی کلیدواژه را مطالعه نمایید.


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.