یک نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد؟

0

همان طور که قبلا توضیح دادیم، یک نرم افزار CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتری به معنای ساده تکنولوژی است برای مدیریت تمام تعاملات و ارتباطات شما با مشتریان فعلی و احتمالی. هدف ساده است: بهبود ارتباطات کسب و کار. به طور کلی می توان گفت نرم افزارهای CRM به شرکت ها کمک می کنند تا ارتباط خود را با مشتریان حفظ، فرآیندها را کارآمد و بهره وری را افزایش دهند.

نرم افزارهای CRM به شما کمک می کنند تا بر روی ارتباطات سازمان خود با تک تک افراد از جمله مشتریان، کاربران خدمات، همکاران و تامین کنندگان متمرکز شوید. نتیجه این امر می تواند به یافتن مشتریان جدید، بردن پروژه های جدید، تامین پشتیبانی و ارائه خدمات جدید منجر شود.

اکنون سوالی که ممکن است برای شما (به عنوان فردی که تصمیم به خرید نرم افزار CRM دارد) پیش بیاید این است که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بایستی چه ویژگی هایی  را دارا باشد. در این مقاله و در قابل یک اینفوگرافی، ۹ ویژگی برتر یک نرم افزار CRM را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

نرم افزار CRM

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.