کسب و کارها در شرایط بحرانی

0

زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه می‌شود و اوضاع کلی آن رو به وخامت می‌گذارد، صاحب آن کسب و کار با نگرانی‌ها و اضطراب‌ها و فشارهای عصبی سختی درگیر می‌شود و حس می‌کند که همه چیز علیه آن­ها رفتار می­کنند. در این مواقع، بسیاری از صاحبان مشاغل ناامید شده اظهار می‌‌کنند که کاری از دستشان ساخته نیست و دیگر نمی‌توانند این کسب و کار را نجات داده تداوم آن را حفظ نمایند.

شرایط بحرانی 

با توجه به تغییرات بسیار سریع جوامع امروز و بحران­های پیش بینی نشده، مثل بحران کرونا، انتخاب رویکردی که هم بتواند از گسیختگی کسب و کار جلوگیری کرده و هم بتواند به رشد آن کمک کند،‌ بی شک کلید موفقیت آن کسب و کار است. در ادامه ویدئو راهکارهایی که خانم امی ادمونسن در خصوص شرایط بحرانی ارائه کرده را بررسی می­کنیم.

خانم امی ادمونسن (Amy C.Edmonson) محقق، مولف و استاد دانشگاه کسب و کار هاروارد هستند که در رهبری و تیم سازی فعالیت می‌کنند. خانم ادمونسن ۷ کتاب و بیش از مقاله در خصوص نقش عملکرد رهبر یک کسب و کار ارائه کرده است که برنده جوایز متعدد از  جشنواره‌­ها و انجمن‌­های بزرگ بیزینسی شدند.

 

منبع:https://bit.ly/3x5mJz0

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.