رکود کرونا؛ کسب و کارها را بازاریابی دیجیتال نجات داد

0

در زمانی که ادامه روند مشاغل نامشخص است، اگر نگران چرخیدن چرخ مشاغل خود هستید، تنها نیستید. این بیماری همه گیر COVID-19 برای بسیاری از ما وحشتناک است و بزرگتر از چیزی است که اکثر ما قبلاً دیده باشیم. با این وجود، پشت سر گذاشتن این دوره دشوار به شما کمک می کند تا قویتر از هر زمان دیگری، ظهور کنید. اگر کسب و کار شما قبلاً حضور دیجیتالی قوی نداشته است،چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

در زمان قرنطینه، رسانه های اجتماعی می توانند یک عنصر بسیار مفید برای استراتژی تجاری شما باشند. در کنار آن، نگه داری از مشاغل در طول این بیماری همه گیر مهم است زیرا به وضعیت کلی اقتصادی کمک می کند.

به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال و مشخصا رسانه های اجتماعی تأثیرگذار در حین شیوع کورونا بسیار مهم بر رونق کسب و کار شما خواهند داشت.

رکود کرونا؛ کسب و کارها را بازاریابی دیجیتال نجات داد

مردم بیشتر از همیشه محتوای دیجیتالی می خواهند

دفاتر تعطیل هستند، خیابان ها متروک هستند و به زندگی اجتماعی ما بدترین ضربه ای که تاکنون وجود داشته، وارد شده است. با این حال، نیاز انسان به سرگرمی ، طنز و تعامل هنوز به قوت قبل یا شاید قوی تر باقی است. در حالی که در زمان قرنطینه اکثر فعالیت ها به صورت آنلاین انجام می شوند، این احتمال وجود دارد که کمپین های آنلاین، فعالیت و مشارکت بهتری را تجربه کنند.

مهمترین قسمت، ایجاد محتوای مناسب است. به عنوان مثال اگر کمپینی راه اندازی کنید که فقط محصول شما را تبلیغ نماید، به احتمال زیاد موفقیتی کسب نخواهید کرد. اگر یک شرکت مربوط به پوشاک دارید، می توانید محتوایی تولید کنید که بهترین راه های بهداشتی کردن لباس در این مدت را نشان می دهد.

اینفلوئنسرها قابل اطمینان هستند

ایجاد محتوا یک فرایند طولانی است. به تجزیه و تحلیل مخاطبان، گوش دادن به رسانه های اجتماعی، طوفان فکری و منابع زیادی نیاز دارد. اینفلوئنسرها همه آن چیزی هستند که شما در دوران قرنطینه به آن نیاز دارید. آنها می توانند تمام مسئولیت ها را به عهده بگیرند و روند تولید محتوا را ساده تر کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک پروسه تأیید تاینفلوئنسر است که به شما کمک می کند در همکاری با شخص مناسب قرار گیرید.

علاوه بر این، اینفلوئنسرها علاوه بر تجربه، خیل عظیمی از دنبال کنندگان را نیز به همراه خود دارند که این امر می تواند تجارت شما را در معرض مخاطبان جدید قرار دهد و میزان حضور شما در رسانه های اجتماعی را رشد دهد.

بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است

با توجه به وجود ویروس کرونا، میزان فروش و درآمد بسیاری از مشاغل کاهش چشمگیری داشته است. با توجه به این نکته، طبیعی است که شما می خواهید راه حل های مقرون به صرفه را امتحان نمایید. بازاریابی آنلاین می تواند این راه را به شما ارائه دهد. تعداد زیادی ابزار رایگان و مقرون به صرفه در اینترنت موجود است. این ابزارها می توانند به شما در سازماندهی کلیه جنبه های استراتژی محتوا مانند ایده، تولید، توزیع و سنجش کمک کنند.

خبرهای خوبی برای کسانی که می خواهند در مسیر اینفلوئنسر مارکتینگ نیز قدم بزنند وجود دارد! بسیاری از اینفلوئنسرها تحت تاثیر کندی به وجود آمده در اقتصاد هستند. جای تعجب نیست که آنها تشنه پروژه های کاری جدید باشند! به همین دلیل اینفلوئنسرها ممکن است انعطاف پذیرتر شده و تمایل به مذاکره، بیشتر از هر زمان دیگری داشته باشند – دقیقا این دو ویژگی باید در شما نیز وجود داشته باشد. در این زمان دشوار، همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم.

موارد زیر به ماندگاری شغل شما کمک می کند

برای جلوگیری از تسلیم شدن مشاغل خود در مقابل این بیماری همه گیر، باید خیلی قوی به راه خود ادامه دهید. فشار را بر تولید محتوای دیجیتالی که برای خوانندگانی که برای شما ارزش قائل هستند، بگذارید. این کار به شما کمک می کند با مشتریان در ارتباط باشید. علاوه بر آن با راهکارهایی آشنا شوید که می تواند به حفظ روحیه تیم شما کمک کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که همه اینها به زودی به پایان می رسد. اگر مرد در محتوای شما ارزش پیدا کنند، احتمالاً شما را به خاطر خواهند آورد. یک فرصت عالی برای تقویت ارتباط با مشتریان و حفظ آنها و ایجاد پایگاه مشتری بالقوه است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.