۸ نکته برای تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام که میزان فروش شرکت را افزایش می دهند

0

اگر می خواهید این روزها بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید، باید از انتشار عکس فراتر بروید. براساس یک مطالعه، فیلم ها بیشترین تعامل را در این شبکه دارند – ۲۱.۲٪ تعامل بیشتر از تصاویر

همین موضوع در مورد تبلیغات نیز صدق می کند: طبق یک مطالعه دیگر، تبلیغات ویدئویی معمولاً ۷.۵ برابر بیشتر از تبلیغات تصویری، مورد بازدید قرار می گیرند.

اما باز هم، فقط انتشار هر ویدئویی به طور خودکار برای شما ایجاد فروش نمی کند. شما باید در این باره استراتژیک عمل نمایید. به همین دلیل قصد دارم نکات مهم برای ایجاد تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام را که در واقع باعث ایجاد فروش ایجاد می شوند، با شما به اشتراک بگذارم.

شماره ۱ – ویدئو را کوتاه و ساده نگه دارید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که من در تبلیغات ویدئویی اینستاگرام مشاهده می کنم این است که افراد سعی می کنند آنها را تا حد امکان پیچیده تر جلوه دهند. آنها فیلم هایی طولانی درست می کنند و از کلمات پیچیده در زیرنویس ها استفاده کنند. اما این کار فقط به محتوای آنها آسیب می رساند.

اگر می خواهید از تبلیغات خود نهایت استفاده را ببرید، باید آنها را تا حد امکان ساده نگه دارید:

به جای فیلم های بلند، فیلم های کوتاه ایجاد کنید و متن آنها را در سطح سواد کلاس پنجم نگه دارید.

دلیلش این است که فیلم های کوتاه در اینستاگرام بهتر عمل می کنند. این پلتفرم به شما امکان می دهد تبلیغات ویدئویی ایجاد کنید که حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد – اما خود آنها توصیه می کنند فیلم های کوتاه ایجاد کنید که تنها ۶ ثانیه زمان می برند.

با افزایش طول فیلم، زمان تماشا آن کاهش می یابد.

بنابراین به جای ایجاد ویدئوهای بلند، فیلم های خلاصه ای را ایجاد کنید و پیام خود را به سرعت برسانید.

و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم، عنوان را نیز ساده نگه دارید. برای جلب توجه بینندگان و افزایش احتمال مشاهده آنها، جمله های خود را تا حد ممکن ساده نگه دارید. برای این کار می توانید از ابزارهایی مثل Hemingway استفاده نمایید.

مردم برای دیدن تبلیغات به اینستاگرام مراجعه نمی کنند، آنها برای دیدن عکس ها و فیلم های افرادی که دنبال می کنند به آنجا می روند. به عبارت دیگر، آنها به دنبال هر بهانه ای هستند تا از تبلیغات شما دوری کنند.

اگر می خواهید در مورد طول فیلم ها، زیرنویس ها و حتی عناصر دیگر مانند هشتگ، بهتر عمل کنید، توصیه می کنم که تجزیه و تحلیل کاملی از پست های گذشته خود در اینستاگرام انجام دهید. این کار به شما کمک می کند بررسی کنید که کدام فیلم ها بیشترین بازدید، لایک، نظرات، فروش و غیره را داشته اند.

سپس می توانید فیلم های مشابه را برای تبلیغات خود ایجاد کنید. همچنین می توانید با طول فیلم هایی که تقریباً برابر با فیلم های برتر شما است ، آزمایش کنید. اگر فیلم ها به خوبی عمل کنند، احتمالاً تبلیغات خوبی نیز خواهند کرد.

برای تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرام خود و یافتن پست های برتر خود، می توانید از ابزار گزارش دهی به تجزیه و تحلیل اینستاگرام Whatgment استفاده کنید.

شماره ۲ – از زیرنویس ها استفاده کنید

استفاده از زیرنویس در تبلیغات ویدیویی شما به چند دلیل مهم است.

۸۳٪ از مردم فیلم را در حالت بی صدا تماشا می کنند – و در تلفن های همراه این درصد تا ۹۲ هم می رسد.

برخی از افراد ناشنوا یا سخت شنونده هستند و برخی دیگر هنگام تماشای ویدیو در اماکن عمومی مانند اتوبوس یا مترو هستند و نمی توانند از صدای ویدئوی شما استفاده نمایند.

بنابراین، شما باید کاری کنید تا تبلیغات ویدئویی شما برای این افراد قابل مشاهده و فهم باشد. یک راه آسان برای انجام این کار اضافه کردن زیرنویس ها است.

هنگامی که زیرنویس را اضافه می کنید، ۹۱٪ از بینندگان فیلم ها را به اتمام می رسانند، مقایسه کنید با فقط ۶۶٪ از کسانی که فیلم های بدون زیرنویس را تماشا می کنند.

شماره ۳ – تبلیغات ارسال ویدیویی قابل خرید را ایجاد کنید

یکی از بزرگترین مشکلات اینستاگرام این است که شما نمی توانید پیوندها را در پستهای فید خود به اشتراک بگذارید.

می توانید پیوندی را در تبلیغ خود به اشتراک بگذارید، اما مجدداً فقط یک پیوند است که به یک صفحه منتهی می شود. بنابراین اگر چندین محصول را در آگهی خود دارید، باید یک صفحه فرود مخصوص ایجاد کنید که در آن همه محصولات ذکر شده باشد.

با این وجود، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را اداره می کنید ، یک راه حل جایگزین وجود دارد: از پست های قابل خرید استفاده کنید. هنگامی که از پست های قابل خرید استفاده می کنید، می توانید محصولات موجود در پست های خود را با پیوند “مشاهده محصولات” نشان دهید.

هنگامی که افراد پست ویدیویی را در فید خود می بینند، نماد خرید محصول ظاهر می شود و هنگامی که بر روی آیکون کلیک می کنند ، تمام محصولاتی که در پست برچسب زده شده اند، ظاهر می شوند.

افراد می توانند بر روی آنها کلیک کرده، آنها را بررسی کرده و به وب سایت مراجعه کنند.

در نتیجه استفاده از پست های قابل خرید ، می تواند فروش شما از طریق اینستاگرام را ۲۹.۳٪ افزایش دهد.

اگر می خواهید میزان کلیک و فروش از طریق تبلیغات ویدئویی را در فروشگاه الکترونیکی خود افزایش دهید، می توانید از پست های قابل خرید استفاده کنید. این کار باعث می شود افراد بتوانند محصول  مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنند.

شماره ۴ – با اینفلوئنسرها تشکیل تیم دهید

بازاریابی اینفلوئنسر در اینستاگرام بسیار محبوب است زیرا بیشترین درآمد را از پست های اسپانسرها را در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی ایجاد می کند.

بیشتر مشاغل فقط برای ایجاد پست با اینفلوئنسرها همکاری می کنند در حالی که اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا محتوای خود را به صورت برنددار منتشر کنند.

وقتی اینفلوئنسر از گزینه محتوای برنددار استفاده می کند، می توانند در پست های خود حساب کاربری شما را به صورت برچسب اضافه نماید، که باعث می شود نام کسب و کار شما در بالای پست ظاهر شود و با عنوان “مشارکت شده” با نام تجاری شما نمایش داده می شود.

شماره ۵ – فیلم های ویژه بازاریابی ایجاد کنید

اگر می خواهید تبلیغ شما باعث فروش بیشتر شود، باید در مورد افرادی که هدفتان هستند، بسیار دقت نمایید.

اگر هدف شما مشتریانی هستند که شما را نمیشناسند، باید ویدئوهای طولانی تری تهیه کنید که بتوانید در آن به معرفی کامل خود بپردازید.

اگر افرادی را که از وبلاگ شما بازدید کرده اند را مورد هدف قرار دهید، باید فیلم های مخصوص بازگرداندن را برای آنها ایجاد کنید. از آنجا که این افراد قبلاً با شما آشنا شده اند، می توانید فیلم های کوتاه تری ایجاد کنید که سریعتر به هدف خود برسید.

به عنوان مثال، اگر یک ویدیو در حال هدف قرار دادن افرادی است که به تازگی سبد خرید خود را نیمه تمام در سایت شما رها کرده اند، می توانید یک فیلم کوتاه بسازید که به سادگی از مردم می پرسد که چرا سبد خرید خود را رها کرده اند و کد تخفیف برای آنها فراهم می کند.

شماره ۶ – جزئیات جذاب ایجاد کنید که دستورالعمل ها را دنبال می کنند

وقتی بیشتر افراد به تبلیغ شما می آیند، می بینند که به صورت خودکار پخش می شود. اما برخی از آنها هم این کار را نمی کنند، زیرا اینستاگرام دارای ویژگی ای است که به آنها امکان می دهد پخش ویدئوی خودکار را هنگام داده های تلفن همراه غیرفعال کنند.

به همین دلیل است که اگر می خواهید از این افراد برای تماشای تبلیغات ویدئویی خود استفاده کنید، باید یک تصویر کوچک جذاب ایجاد کنید که به آنها انگیزه دهد بر روی دکمه پخش کلیک کنند.

این کار را می توان به راحتی با فکر کردن در مورد چیزی که مخاطب هدف شما احتیاج دارد و قرار است تبلیغتان آن را برطرف نماید، انجام دهید.

اما هنگام انجام این کار باید دو قانون را رعایت کنید:

قانون ۱: مقدار متن روی تبلیغات ویدئویی خود را به کمتر از ۲۰٪ محدود کنید. هم فیس بوک و هم اینستاگرام از قانون ۲۰٪ متن استفاده می کنند و در صورتی که متن شما فراتر از آن باشد، میزان دید تبلیغ شما را محدود می کنند (بعلاوه برای اجرای آن هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت).

بنابراین، با استفاده از کلمات کمتر، یک قلم کوچکتر بر روی کاهش مقدار متن روی تصویر کوچک کار کنید.

قانون ۲: نگه داشتن پالت رنگ فونت و سبک نوشتن مشابه بقیه آگهی و صفحه فرود است.

می توانید از Canva برای ایجاد تصویر کوچک تبلیغ خود استفاده کنید. آنها قالب هایی از پیش ساخته دارند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید و متن آن را تغییر دهید.

شماره ۷ – بهترین مطالب خود را در چند ثانیه اول قرار دهید

فقط به این دلیل که مردم دکمه پخش را زده اند، به این معنی نیست که آنها کل ویدیو را تماشا می کنند.

به همین دلیل است که باید در چند ثانیه اول یک برداشت اول قوی ایجاد کنید. شما باید فوراً در مورد احتیاج مخاطبان خود صحبت کنید و اینکه محصول شما چگونه به برطرف کردن آن کمک می کند. یا با مطالبی شروع کنید که آنها را بسیار کنجکاو نماید. سعی نکنید با اطلاعات اضافی غیر ضروری ویدئو خود را شروع کنید.

شمار۸ – روی یک هدف تمرکز کنید

شما باید همیشه در هر ویدئوی تبلیغی روی یک هدف متمرکز شوید. این در واقع در مورد هر فیلم یا پستی که در اینستاگرام منتشر می کنید صدق می کند.

خیلی اوقات در ویدئوها افرادی را مشاهده می کنم که چندین هدف دارند. آنها از مردم می خواهند محصول را بررسی کنند، پست را لایک کنند و درباره آن نظر دهند. وقتی کارهای بسیار زیادی را برای اجرا در نظر می گیرید، فقط آنها را سردرگم می کنید یا آنها را تحت الشعاع قرار می دهد و به دلیل خستگی در تصمیم گیری، هیچ اقدامی نمی کنند.

از آنجا که من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید در اینجا فروش بیشتری کسب کنید ، تبلیغ شما فقط باید روی افرادی باشد که بتوانند از وب سایت شما بازدید کنند و خرید کنند.

اما اگر افرادی هم  نظرات مربوط به محصول را برای شما ارائه دادند، حتماً به سرعت به آنها پاسخ دهید.

اکنون تبلیغات ویدئویی اینستاگرام خود را بسازید

این ۸ نکته مهم من برای ایجاد تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام است که در واقع تبلیغ را به سمت فروش هدایت می کند. اگر می خواهید مطمئن شوید که حداکثر ROI را از تبلیغات خود ایجاد می کنید، حتماً تمام مراحل ذکر شده در اینجا را دنبال کنید.

این کار می تواند کمی طول بکشد ، اما شما از نتایج بسیار راضی خواهید بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.