۲۰+۱ عبارت تضمین شده برای جلب توجه مشتری در ایمیل مارکتینگ (قسمت دوم)

0

بی شک ارسال ایمیل به نحوی که در بین سایر ایمیل های دریافتی مخاطب مدفون نشده و یا به عبارتی بتواند توجه خواننده را جلب نماید، یکی از مشکلاتی است که بسیاری کمپین های ایمیل مارکتینگ با آن روبرو می شوند. در این مقاله و در ۲ قسمت به ارائه ۲۱ راهکار برای شما پرداخته ایم. با به کارگیری این جملات در ایمیل ارسالی خود، می توانید احساسات مخاطب خود را برانگیخته کرده و از این طریق وی را مجاب نمایید تا بر روی ایمیل شما کلیک نماید.


بیشتر بخوانید: ۲۰+۱ عبارت تضمین شده برای جلب توجه مشتری در ایمیل مارکتینگ (قسمت اول)


در حالی که هر مشتری بالقوه می خواهد به ایمیل ها به صورت متفاوت پاسخ دهد، استفاده از عبارات خاص در متن ایمیل، احتمال خوانده شدن ایمیل شما را افزایش می دهد.  به جای نگرانی در مورد کمپین ایمیل مارکتینگ خود، سعی کنید متن تان را تاثیر گذار کنید. استفاده از عبارات و متن های قوی و تاثیر گذار بسیار کمک کننده خواهد بود.

خُب، با هم به سراغ ادامه مقاله می رویم:

۱۱) “من ایده ای در مورد…”

عبارات مختلف، ایده های مشابه. چه کسی مشاوره ی رایگان را دوست ندارد؟ این کار یک راه آسان برای جلب نظر مشتریان بالقوه در یک گفتگو هدفدار در مورد موضوع مورد نظر شما است.

۱۲) “تبریک به…”

ترویج فروش و تغییرات شغلی از جمله مهمترین رویدادهای محرک برای فروشندگان می باشد. اگر استراتژی شما درست باشد، به مشتریان بالقوه تان به خاطر پذیرش نقش جدید و با داشتن یک مکالمه فروش سریع، تبریک بگویید.

 ۱۳) “برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید…”

با قرار دادن پیوندهایی به پست های مربوط به وبلاگ یا گزارش های تحقیقاتی در پایان ایمیل خود، مشتری را برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های بالقوه برای مشکلات خاص آن ها و موقعیت شما به عنوان کسی که می خواهد کمک کند، راهنمایی می کنید. قرار دادن شماره تماس و آدرس شرکت در انتهای ایمیل های ارسالی باعث اطمینان خاطر در ذهن مشتری می شود.

۱۴) “[شخص مشترک] به من اشاره کرد که…”

با توجه به شاخص بازدهی فروش، اگر شما ارتباط شخصی با مشتری بالقوه تان را به اشتراک بگذارید، احتمال به دست آوردن قرار ملاقات با آن ها را ۴.۲ برابر افزایش می دهید. این کار را با ارجاع به فردی که از ارتباط او با مشتری خود مطمئن هستید، می تواند صورت پذیرد. از این طریق یک مکالمه هدف دار با آن ها خواهید داشت که منجر به فروش بیشتر می گردد.


بیشتر بخوانید: جایگاه موبایل در ایمیل مارکتینگ


۱۵) “چگونه می دانید [شخص مشترک]؟”

همانند نکته بالا، اشاره به یک اتصال متقابل می تواند در ایجاد یک تبادل و رابطه متقابل بسیار مفید باشد. یک شخص مشترک به شما کمک می کند که اعتبار خود را افزایش دهید.

۱۶) “آیا می دانید که …؟”

با به اشتراک گذاری اطلاعات مفید با یک مشتری، به عنوان یک نماینده فروش می توانید خود را یک منبع اطلاعات ارزشمند معرفی کنید. اگر این اطلاعات برای حل مشکلی که مشتری شما درگیر حل آن است، استفاده شود، در این صورت شما به هدف زده اید و آن مشتری را جذب خواهید کرد.

۱۷) “در مورد … چه فکری کرده اید؟”

با در نظر گرفتن افکار و ایده های احتمالی خریداران خود در زمینه رویدادهای صنعت و یا اخبار اخیر، شما نه تنها با یک مشتری بالقوه مکالمه خود را شروع می کنید، بلکه اطلاعات حیاتی و سودمندی را در رابطه با نظری که وی بر روی مسائل خاصی دارد، به دست می آورید.

۱۸) “من می توانم به شما کمک کنم تا …”

هیچ راه بهتری برای جلب توجه مشتری وجود ندارد مگر اینکه خدماتی ارائه دهید که زندگی آن ها را ساده تر و راحت تر کند. البته، نباید تنها در کلام بگویید که خدمات خاصی دارید، بلکه باید در عمل و به صورت عینی این اقدامات را برای راحتی و کمک بیشتر به آن ها انجام دهید.


بیشتر بخوانید: ۳ نکته جالب از ایمیل مارکتینگ که مخاطبان هدفتان عاشق آن می‌شوند!


 ۱۹) “آیا شما در [رویداد… ] حضور دارید؟”

اگر در یک رویداد یا کنفرانسی در حوزه صنعتی است که در آن فعالیت می کنید، شرکت نمایید، قبل از آن ببینید که آیا شرکت کنندگان به شخصیت های خریدار شما نزدیک بده و افراد مناسبی برای خرید محصولات و یا خدمات شما می باشند. تعداد احتمالی برخی از آن ها را پیش بینی کنید. شرکت در کنفرانس ها و یا رویداد ها، با وجود و حضور هم زمان خریداران شما، به طور اتوماتیک اعتبار شما را در نزد آن ها افزایش داده و احتمال خرید از شما را دو چندان خواهد کرد.

۲۰) “من دیدم شما در مورد … صحبت می کنید”

هر فردی از تعریف شدن خوشش می آید و آن رادوست دارد، اما تعاریف عمومی و کلی برای فروش کافی نیستند. اگر دیدید که مشتری شما در یک رویداد به عنوان سخنران صحبت می کند، مرتبه آن را بالا ببرید و او را یک فرد معمولی در نظر نگیرید. طور قاعده مند و با اصول خاص به او بها بدهید تا بتوانید رابطه بهتری با او برقرار کنید.

۲۱) “چه اتفاقی می افتد اگر…؟”

چشم های مشتریان را به یک مشکل یا فرصت بالقوه آینده باز کنید این اقدام شما یکی از موثر ترین روش ها برای نشان دادن ارزش محصول و ضرورت وجود آن است.

به عنوان مثال، ممکن است شما این سوال را مطرح کنید و بپرسید، “اگر ۳۰٪ از مشتریان فعلی تان، شما را با تبلیغات دهان به دهان به سایر افراد معرفی کنند، چه تغییری در درآمد شرکت اتفاق خواهد افتاد؟ در این حالت شما به ارائه خدمات خود و رضایت مشتری پی می برید.”

شما همچنین می توانید نتایج نامطلوب را برای خود در نظر بگیرید. سؤال دیگری را مطرح کنید: “اگر مخاطبان وب سایت تان برای یک ساعت تعدادشان بسیار کاهش پیدا کند، چه اتفاقی برای درآمد شرکت تان خواهد افتاد؟” در این صورت، مشتری شما از آسیب پذیری خود آگاه می شود.

این مورد را فراموش نکنید: هرگز نباید احساس غلط و نابجای امید یا ترس را در مشتریان خود ایجاد کنید. اما هشدار دادن به آن ها می تواند باعث شود تا اگر محصول و یا خدمت شما به آن ها کمک می کند، برای سرمایه گذاری و خرید آن فکر کنند.


بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.