آموزش ایمیل مارکتینگ

0

آموزش ایمیل مارکتینگ


طی سالیان گذشته، انواع بسیاری از روش های تبلیغاتی وارد فانتزی عمومی شده اند. تبلیغات تلویزیونی، آگهی در رادیو، بازاریابی مستقیم. اکنون که اینترنت بازی را در دست گرفته است، از بین انواع مختلف روش های بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ به اثربخش ترین و به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید “بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ چیست؟” اساسا استفاده از ایمیل برای ترفیع محصول و یا خدمت است. اما تعریف بهتری از بازاریابی ایمیلی استفاده از ایمیل جهت توسعه روابط با مشتریان بالقوه است. ایمیل مارکتینگ بخشی از بازاریابی اینترنتی است که متشکل از بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و غیره است. اساسا همانند پست مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال پست از طریق خدمات پستی، پیام ها از طریق ایمیل و به طور الکترونیکی ارسال می شوند.

آموزش ایمیل مارکتینگگاهی اوقات کسب و کارهای کوچک در تلاش برای هدف قرار دادن مشتریان جدید، مشتریان موجود را نادیده می­ گیرند. اگر چه ممکن است تا حدودی برای بخش طراحی این امر قابل توجیه باشد، اما اغلب کسب و کارهای کوچک در نهایت کمپین بازاریابی ایمیلی را برای بهره بردن از مشتریان موجود خلق می کنند.

ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک به دلایل متعددی مناسب است. کمپین های ایمیلی مقرون به صرفه بوده و می توانند برای مدل کسب و کار تقریبا تمامی سازمان های کوچک به کار روند. اغلب این کسب و کارها قادر به فراهم سازی خدمات با کیفیت در مقایسه با شرکت های بزرگ تر هستند. به دلیل کیفیت کاری مورد انتظار، افراد کار کسب و کارهای کوچک را هوشمندانه، صادقانه و قابل اعتماد تصور می کنند و معمولا تمایل بیشتری به دادن آدرس ایمیل خود به چنین فروشندگانی دارند.

بر طبق گزارش The Radicati Group، بیش از ۳.۷ میلیارد نفر در سراسر دنیا، تا آخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ ، از ایمیل مارکتینگ استفاده کرده اند. انتظار می رود این رقم تا پایان سال ۲۰۱۸ ، حدود ۳ درصد افزایش داشته و به عدد ۳.۸ میلیارد افراد در سراسر دنیا برسد.

در اینکه استفاده از بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین راه های ارتباط با مشتریان است، تردیدی نیست؛ مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم. با افزاش روز افزون آشفتگی در شبکه های اجتماعی، راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ، فارغ از بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار شما، جزئی لاینفک از استراتژی بازاریابی محسوب می شوند. این کمپین ها فرصت فوق العاده ای برای انتقال تصویر برند، برقراری ارتباط با مشتریان، افزایش ترافیک شبکه و جمع آوری اطلاعات ارزشمند محسوب می شوند.

 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

تبلیغات ایمیلی، مورد علاقه همه

مزایای بازاریابی ایمیلی

جایگاه موبایل در بازاریابی ایمیلی

۴ نکته برای کمپین بازاریابی ایمیلی

۷ سوال مهم که بایستی از مشتریان بپرسید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.