جستجوی پولی یا ارگانیک ؟

0

اکثر مواقع، جستجو ارگانیک و جستجو پولی اشتباه گرفته می‌شود، در حالی که این دو حوزه با تمامی اشتراکاتی که دارند از یکدیگر جدا و به زبان ساده‌تر مکمل همدیگر هستند. مبتدیان بازاریابی دیجیتال، اغلب اهمیت جستجوی ارگانیک را به دلیل زمان‌بر بودنش نمی‌پسندند. سئو ارگانیک بر رتبه بندی رایگان و بر نتایج سرچ تمرکز دارد،این در حالی است که سئو پولی بر رتبه بندی با اعمال هزینه تمرکز دارد.

هدف از این توضیحات همه آن چیزهایی است که لازم است درباره سئو ارگانیک و پولی بدانید. با یک زبان ساده و قابل فهم برای مبتدیان و از بین بردن تصورات غلط

تفاوت اصلی بین جستجوی ارگانیک و سئو پولی ساده است: این تفاوت چیزی غیر از  میزان هزینه نیست.

با جستجوی ارگانیک ، شرکت ها از SEO برای بهینه سازی قابلیت مشاهده یا رتبه بندی سایت خود در نتایج جستجو استفاده می کنند. در مقایسه ، سئو پولی به کاربران این امکان را می دهد تا هزینه های برجسته شدن در نتایج جستجو را پرداخت کنند.

در حالی که جستجوی پولی و جستجوی ارگانیک مزایای بی نظیری دارند و همچنین مزایای مشابهی دارند ، اما معایبی نیز دارند. قبل از اینکه شرکت شما از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کند ، بررسی این اشکالات مفید است.

معایب سئو ارگانیک    

نیاز به نگهداری معمول دارد

برای ارائه نتایج زمان می برد

به پس زمینه و مهارتهای SEO نیاز دارد

معایب سئو پولی

نگهداری مداوم را می طلبد

هزینه های اولیه

نتایج کوتاه مدت را ارائه می دهد

به پیش زمینه و مهارت های PPC نیاز دارد

جستجوی ارگانیک یا جستجوی پولی بهتر است؟

حتی اگر دیدگاه بهتری از سئو ارگانیک در مقابل سئو پولی داشته باشید، باز هم ممکن است این سوال  برای شما پیش آمده باشدکه،  “آیا سئو ارگانیک یا جستجوی پولی، کدام بهتر است؟” پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد با این حال ، اکثر بازاریاب‌های دیجیتال موافقند که جسئو ارگانیک و سئو پولی مزایای کافی برای استفاده مستمر را دارند.

آیا مشاغل باید از جستجوی ارگانیک یا پولی یا هر دو استفاده کنند؟

بیشتر مشاغل از استفاده از جستجوی ارگانیک و سئو پولی در استراتژی بازاریابی آنلاین خود سود می برند.

از آنجا که سئو ارگانیک و جستجوی پولی از مزایای بی نظیری برخوردار هستند. برای دستیابی به اهداف مختلف در استراتژی شما مفید می‌باشند. به عنوان مثال اگر می خواهید سرویس جدیدی را تبلیغ کنید، سئو پولی یک کانال عالی است. در مقایسه ، جستجوی ارگانیک برای یک محصول موجود با تقاضای کم ممکن است به خوبی کار کند.

پس آن هدف را با کانال های مطابقت دهید که می تواند به شما در دستیابی به آن هدف کمک کند. برای مثال ، کمپین تبلیغاتی شما برای یک سرویس جدید ممکن است دارای یک صفحه سرویس بهینه شده برای جستجوی ارگانیک باشد.

مبنع:https://b2n.ir/a30675

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.