۲۱ حقیقت جالب در مورد ایمیل مارکتینگ که شما را شگفت زده خواهد کرد!

1

در اینکه استفاده از ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از موثرترین راههای ارتباط با مشتریان است تردیدی نیست مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم…. اما همه ی ایمیل ها سهم یکسانی در بازگشت سرمایه ندارند.

دپارتمان های بازاریابی حرفه ای ۲.۵ برابر میانگین نرخ بازگشت سرمایه دارند.

بنابراین قبل از مطالعه نتایج آماری هیجان انگیز ایمیل مارکتینگ از آن استفاده نکنید…

۱.بر طبق مطالعات اخیر VB INSIGHT ، ایمیل ها نرخ بازگشت سرمایه ۳۸ برابری دارند یعنی به ازای هر ۱۰۰۰ تومان سرمایه گذاری ۳۸۰۰۰ تومان بازگشت سرمایه حاصل می شود.


بیشتر بخوانید: راهنمای گام به گام جهت خلق یک کمپین بازاریابی ایمیلی


۲.مطالعه دیگری از DMA نشان میدهد که ۷۷درصد نرخ بازگشت، از ایمیل های بخش بندی شده، هدف گذاری شده و شرکت هایی است که کمپین تبلیغاتی دارند.

۳.افرادی که محصولات را از طریق ایمیل می خرند، ۱۳۸% بیشتر از افرادی که ایمیل تبلیغاتی دریافت نمی کنند خرید می کنند.بازاریابی ایمیلی

۴.بر طبق گزارش Blueshift’s 2016 Benchmark ، ایمیل های هدفمند ۶۲۴% نسبت به ارسال ایمیل گروهی و انبوه نرخ تبدیل بالاتری دارند.

۵.امروزه ۵۶% از ایمیل ها در گوشی های موبایل باز می شوند. این بدین معنی است که تعداد ایمیل هایی که در موبایل ها باز می شود به نسبت تعدادی که در کامپیوتر های شخصی باز می شود بیشتر است.بازاریابی ایمیلی

۶.بر طبق داده های The Relevancy Group، بیشترین مشکلی که افراد با ایمیل هاشون دارند جعبه دریافت پر شده (۴۴%)  و وبسایت ها و landing Page های هستند که برای گوشی همراه بهینه و ساختارمند نشده اند(۲۶%).

۷.ایمیل هایB2C ،  پنجاهو هفت درصد به نسبت ایمیل های B2B در گوشی های موبایل دیده می شوند.

۸.از نوامبر ۲۰۱۶ تا کنون، ۵۳% از ایمیل ها با استفاده از اپلیکیشن ایمیل گوشی اپل باز شده اند.

۹.در سال ۲۰۱۶، ۷۸% بازاریاب ها با چالش های رشد لیست و خستگی مواجه شدند در حالیکه همین درصد مشکلاتی با نگهداری محتوای مرتبط داشتند.


 بیشتر بخوانید: آینده ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۸


۱۰.نرخ های منحصر به فرد کلیک از سال ۲۰۱۰ به پایین ترین میزان یعنی ۲% در سال ۲۰۱۵ بر طبق مرکز داده ی Marketing Institute کاهش یافته است.

۱۱.کمتر از ۲۰% از مشتریان تمایل دارند که پیام های تبلیغاتی ایمیلی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با استفاده از ایمیل های بخش بندی شده و هدفمند می توانید فروش بیشتری و اشتراک بیشتری را داشته باشید

۱۲.بر طبق لیست Brightwave، هفتادو هشت درصد از مشتریان بیان می کنند که برندها آنها را به عنوان یک فرد در نظر نمی گیرند.

۱۳.لباس فروشی JustFad مشاهده کرد که با تشکر شخصی در ایمیل ها، ۱۰۳% افزایش درپیام های ایمیلی اتفاق می افتد.

۱۴.پیام های ایمیلی شخصی سازی شده میزان کلیک و تماس را به اندازه ۱۴% افزایش می دهند، همچنین این ایمیل ها نرخ بازگشت مشتریان را ۱۰% بیشتر می کند.بازاریابی ایمیلی

۴۱.۱۵ درصد از کسب و کارها داده ها و اطلاعاتشان را از عملکرد کمپین ایمیل مارکتینک توسط نیروهای فروش بدست می آورند. داده های تحقیقاتی ۳۹% و داده های معامله ای ۳۷% از دو منبع رایج دیگردر جمع آوری اطلاعات هستند.


 بیشتر بخوانید: ۱۰ تکنیک برای بهبود نرخ تبدیل


۱۶.مرکز KPIs میزان کلیک ایمیل ها را ۷۰%، نرخ تبدیل را ۶۰% و میزان باز شدن ایمیل ها توسط مخاطبین را ۵۶% اندازه گیری کرده است.

۵۰.۱۷ درصد از ایمیل های ارسال شده توسط مخاطبان به دلیل عدم آگاهی از چگونگی لغو اشتراک اسپم می شوند.بازاریابی ایمیلی

۶۹.۱۸ درصد از ایمیلی های ارسالی به دلیل نداشتن عنوان جذاب اسپم می شوند و ۲۱% از ایمیل ها حتی با عنوان خوب هم اسپم می شوند. بر طبق گزارشات Convince and Convert، چهل و یک درصد از ایمیل های اسپم در باکس اسپم بر اساس نام و آدرس ارسال کننده دوباره باز می شوند.

۱۹.افراد هزاره جدید ایمیل را دوست دارند، ۷۳% از مخاطبان ترجیح می دهند با برندهایی در تماس باشند که ایمیل شده اند چون ایمیل ها بخشی از زندگی روزانه ی آنها شده است.

۴۴.۲۰ درصد از افراد هزاره جدید به گوشی هوشمند برای دیدن پیام هایشان درست از زمانی که در ابتدای روز آلارم گوشی را خاموش می کنند دسترسی دارند.بازاریابی ایمیلی

۸۵.۲۱ درصد از مشتریان ممکن است به دلیل گرفتن تخفیفات وارد ایمیل خود شوند، اما بزرگترین بخش بازار( ۴۱% ) در جستجوی اطلاعات به روز و محصولات می باشند.


پیشنهاد نویسنده: آموزش ایمیل مارکتینگ


 

1 نظر
  1. حسین می گوید

    با سلام وتشکر از مطالب خوبتون مطالبتون واقعا عالیه دست شما درد نکنه
    در ضمن من خبر نامه های شماره ۴ به بعد رو دارم ( یعنی تا تاکنون شماره های ۴ و ۵ و ۶ رو دریافت کردم ) شماره های ۱ و۲ و ۳ رو ندارم اگه امکان داره بی زحمت خبرنامه های ۱ و ۲ و ۳ رو برام ایمیل کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.