چرا کسب و کار شما به وبلاگ نیاز دارد؟

0

وبلاگ نویسی، به ویژه هنگامی که با رسانه های اجتماعی ترکیب شده است، یک راه قدرتمند برای تبلیغ کسب و کار شما در اینترنت است. با این وجود همچنان بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک هستند که هنوز مردد هستند برای ایجاد یک وبلاگ تجاری، اما فرصت های زیادی را از دست می دهند. دلایل متعددی وجود دارد که چرا صاحبان کسب و کار کوچک وبلاگ درست نمی کنند:

– برای این کار ممکن است آن ها مجبور باشند وقت و منابع زیادی صرف کنند و این به نظر سخت می رسد.

– آن ها آگاه نیستند؛ از لحاظ تکنیکی و فنی و نمی دانند باید از کجا شروع کنند.

– پیدا کردن فالورهای وفادار و ماندگار برای وبلاگ با یک موضوع خاص، یک چالش است.

– گذاشتن مطالب مرتبط با کسب و کار به طور پیوسته، کار سختی است.


بیشتر بخوانید: تکنیک های فروش آنلاین : برای کسب و کارتان وبلاگ بسازید


با این وجود شروع یک وبلاگ تجاری نباید یک تجربه همراه با ترس و سختی  باشد. هنگامی که شروع به کار می کنید، مزایای یک وبلاگ تجاری می تواند این تلاش را ارزشمند کند.

در اینجا پنج دلیل مهم برای شروع یک وبلاگ برای کسب و کار شما وجود دارد:

مشتریان هدف بالقوه

وبلاگهای تجاری معمولا شامل تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات شما نیستند، اما این بدان معنا نیست که یک وبلاگ بازاریابی ارزشمند نیست. تبلیغات میتواند بشکل غیر مستقیم باشد. با بحث در مورد صنعتی که در آن کار می کنید، خدمات عمومی ای که ارائه می دهید و چالش های فردی مخاطب هدف شما، نام خود را در معرض دید مشتریانی قرار می دهید که ممکن است  به شما نیاز داشته باشند و یا بدنبال خرید محصول  شما و یا استفاده از  خدماتی که شما  ارائه می دهید ،باشند.

چرا کسب و کار شما به وبلاگ نیاز دارد؟

افزایش ترافیک وب سایت شما

اکثر وبلاگ های کسب و کار از یک وب سایت کسب و کار جدا هستند و یا به عنوان یک بخش جداگانه و یک سایت متفاوت ایجاد شده است. داشتن موقعیت مکانی ثانویه به شما امکان می دهد تا بازدیدکنندگان جدید را هدف قرار دهید و ترافیک را به  سمت محصولات و خدمات خود، فروشگاه آنلاین یا صفحات خود از طریق پیوندهای محتوا و لینک ها ببرید.

خودتان را به عنوان یک کارشناس صنعت معرفی کنید

پست های وبلاگ شما ، تخصص شما را در یک موضوع خاص با استفاده از به اشتراک گذاری اطلاعات با کیفیت بالا و مرتبط با خوانندگان تان نشان می دهند . با گذشت زمان، شما می توانید شناخته شوید به عنوان یک  منبع  که اطلاعات مؤثر و مفید را برای کمک به خوانندگان خود در مورد ابزار و منابع جدید، حل چالش های دشوار و پیشرفت کسب و کار خود به طور مرتب و ثابت فراهم می کند.

توسعه ارتباطات

یکی از بهترین بخش های وبلاگ های موفق مربوط به کسب و کار، ارتباط، همکاری و به اشتراک گذاری است که می تواند در بخش نظرات اتفاق بیفتد. تسهیل کردن یک بخش نظرات بطور فعال در وبلاگ تان،  برای ارسال و پاسخ دادن به نظرات می تواند به شما در ایجاد یک محیط برای به اشتراکگذاری علاقه مندی ها و یادگیری از نظرات بازدیدکنندگان در طی این فرایند کمک می کند.

چرا کسب و کار شما به وبلاگ نیاز دارد؟

ایجاد ارتباطات ارزشمند فرد به فرد

یک وبلاگ کسب و کار مجبور نیست که همه  مطالبش در مورد کسب و کار باشد. شما می توانید  از داشتن یک وبلاگ تجاری خسته کننده اجتناب کنید و به جای گذاشتن مطالب شخصی و مطالبی راجع به نام و نشان تجاری می توانید از این فضا خارج شده  و مطالب خود را  با فضای طنز بگذارید. نه تنها این وبلاگ شخصیت خاصی به شما می دهد، بلکه خوانندگان شما حس می کنند شما در دسترس تر هستید.

این فقط چند مزیت است که می تواند همراه یک وبلاگ کسب و کار موفق  بیاید. هرچند ایجاد یک وبلاگ کسب و کار موفق، زمانی که شما شروع به کار می کنید، زمان بر است و نیاز به صبر و شکیبایی شما دارد ، اما در نهایت شما قدم در راهی گذاشته اید که مزایای بسیاری دارد.


پیشنهاد نویسنده: آمارهایی تکان دهنده از بازاریابی محتوا


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.