تکنیک های فروش آنلاین : برای کسب و کارتان وبلاگ بسازید

1

در این سلسله مقالات تصمیم داریم تا شما را با مجموعه تکنیک های فروش آنلاین آشنا نماییم.

اولین نکته که باید درباره تکنیک های فروش آنلاین یاد بگیرید این است که شما باید در وبلاگ یا وبسایت خود، محتوای عالی خلق کنید. پیش از این کار، و یادگیری چگونگی بلاگ کردن، باید مطمئن شوید می دانید چه وبلاگی مناسب کسب و کار شما است.


بیشتر بخوانید: تکنیک های فروش آنلاین


تفاوت وبلاگ و وب سایت

تفاوت وبلاگ و وب سایت می تواند گیج کننده باشد. آن را اینگونه تصور کنید: وبلاگ به طور مداوم تغییر می کند، همانند روزنامه، در حالی که وب سایت معمولا یکسان باقی می ماند، همانند نمای بیرونی خانه شما. به این مثال های توجه کنید:

  • وبلاگ: Seth Godin`s Blog
  • وب سایت: City of Vancouver
  • وب سایت + وبلاگ: وب سایتSEOmoz ، وبلاگ SEOmoz بر روی وب سایتشان

چرا به وبلاگ نیاز دارید؟

با داشتن وبلاگ می توانید احساسات و تخصص خود را با جهان به اشتراک بگذارید. هر چه محتوای بهتری به اشتراک بگذارید، احتمال بیشتری دارد گوگل آن را یافته و شما را با کسی مرتبط کند که به کار شما علاقمند است.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 1: برای کسب و کارتان وبلاگ بسازید

چگونه وبلاگ داشته باشید- ثبت نام Domain

اولین گام در داشتن وبلاگ ثبت یک Domain است. برای اینکه بدانید چه Domainهایی در دسترس هستند به domain بروید. ممکن است نام مورد نظر شما در دسترس نباشد، بنابراین منعطف بوده و بیش از حد به داشتن .com اصرار نکنید. شرکت های بسیاری از .me، .it و حتی .ee استفاده می کنند. و زمانی که آماده ثبت (یا خرید) Domain خود هستید، می توانید از خدماتی همانند Namecheap.TIP استفاده کنید: تا زمانی که وب سایت شما رتبه بالایی دارد می توانید ذهنیتی را که جهان کسب و کار شما با آن مرتبط است نیز در اختیار داشته باشید، پس .com اهمیت چندانی ندارد.

هاستینگ وب سایت

هنگامی که Domain تان را ثبت کردید در مسیر کسب وبلاگ قرار می گیرید. حال باید انتخاب کنید چگونه می خواهید آن را Host کنید. یک میزبان (Host) مکانی است که تمامی اطلاعات بر روی وب سایت یا وبلاگ شما را ذخیره خواهد کرد، همانند ساختمانی که فروشگاه شما در آن قرار دارد. Hostها به افراد امکان یافتن این اطلاعات را هم می دهد.


بیشتر بخوانید: ۲۳ راه برای افزایش فروش آنلاین


هاستینگ رایگان

هنگامی که وبلاگتان را با Host رایگان ثبت کردید، آن ها کار تنظیمات را برای شما انجام می دهند. در حالی که این کار ساده و ارزان است، آنچه می توانید با سایتتان انجام دهید را محدود می سازد و در نهایت نام Host رایگان در URL شما وارد می شود. به عنوان مثال، URL ممکن است چیزی شبیه به این شود www.yourblogname.wordpress.com، که اگر وبلاگ نویسی می کنید مشکلی ندارد اما اگر کسب و کاری را اداره می کنید چیز جالبی نخواهد بود.

هاستینگ پرداختی

هاستینگ پرداختی به شما در شکلی که می خواهید سایتتان باشد و کاری که می خواهید انجام دهید آزادی عمل بیشتری می دهد. راه های ساده بسیاری برای ثبت و تنظیم وبلاگ از طریق سایت هایی همانند Namecheap.com وجود دارد. هزینه های هاستینگ پرداختی متوسط ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ ریال در سال است، و در مقابل نه تنها سایتتان سفارشی تر می شود بلکه فرایند بهینه سازی موتور جستجو با اولویت بالاتری نسبت به سایت های با host رایگان امکان پذیر خواهد بود. این قطعا گزینه ای است که ما به کسب و کارهای کوچک پیشنهاد می دهیم.

انتخاب پلاتفورم Host و وبلاگ

این مورد فقط درصورتی است که شما Host پرداختی داشته باشید. پلتفورم های Host و وبلاگ زیادی وجود دارند. ما به شما WordPress را برای پلتفورم وبلاگتان پیشنهاد می کنیم زیرا تنظیمات آنها ساده و بسیار محبوب است (بیش از ۵۵ میلیون وب سایت از WordPress استفاده می کنند از جمله UPS، NBC و CNN و این پلتفورم یکی از محبوب ترین انتخاب های برای کسب و کارهای کوچک است). اگر تصمیم به استفاده از پلتفورمی متفاوت دارید، مطمئن شوید تکلیفتان را انجام می دهید. سایتی ارزان تر یا ناشناخته تر می تواند ساعت ها زمان برای نصب نیاز داشته باشد و می تواند در نهایت هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

بهینه سازی وب سایت و وبلاگ برای تلفن همراه

همه ما از اهمیت تلفن همراه اطلاع داریم- در سال ۲۰۱۲، ۵۳% کاربران تلفن همراه آمریکایی از تلفن های هوشمند استفاده می کردند و ۲/۱ میلیارد تلفن همراه اشتراک پهنای باند فعال در سراسر جهان وجود دارد. پس در اولین گام تکنیک های فروش آنلاین ، بعد از اینکه درباره چگونگی کسب وبلاگ تصمیم گرفتید و آن را تنظیم نمودید، باید به سراغ بهینه سازی آن برای تلفن های همراه بروید.

تکنیک های فروش آنلاین ، گام 1: برای کسب و کارتان وبلاگ بسازید

چند نکته:

۱- سعی کنید از تم واکنشی استفاده کنید، زیرا با هر سایزی از صفحه نمایش متناسب خواهد شد.

۲- از Plug-in همانند WP touch یا WP mobile pro استفاده کنید.

۳- سعی کنید از منوهای کشویی استفاده نکنید، هدایت آن ها در صفحه نمایش های لمسی دشوار است.

۴- از فونت سایز ۱۴ استفاده کنید، به اندازه کافی خواندن بر روی صفحه نمایش های کوچک دشوار هست.

هنگامی که وبلاگ یا وب سایت خود را بدست آوردید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه آن را بهینه نمایید.


اکنون زمان آن است که با مفهوم SEO و نحوه پیدا شدن از طریق SEO آشنا شویم.


 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    بسیار عالی
    ما هم همزمان سایت داریم و بلاگ و داریم از هر دو استفاده می کنیم برای SEO سایت. مشکل اینه که مطالب خوب مرتبط با کار ما کم هست

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.