قیمت و خرید درب ضد سرقت فلزی و چینی

0

درب های ضد سرقت چند سالی است در کشور ما توسعه پیدا کرده است و توجه پیمانکاران زیادی را به خود جلب کرده و نقش بسیار مهم در امنیت و آسایش دارند.  استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی درب‌ ضد سرقت می تواند نقش به سزایی را در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.
این روزها استفاده از درب ضد سرقت بسیار افزایش یافته است.در میان تمام درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت فلزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
همانطور که از نام درب ضد سرقت فلزی مشخص است، این درب ها از ساختاری فلزی بهره‌ مند می باشند. بد نیست بدانید که شما برای انتخاب رنگ مناسب برای این درب ها لازم است تا علاوه بر زیبایی به برخی نکات همچون عدم خوردگی فلز یا هوازدگی آنها نیز توجه داشته باشید.

انواع درب ضد سرقت بر اساس جنس روکش

بر اساس جنس رویه درب ضد سرقت را می‌توان به ۳ دسته، تقسیم‌بندی کرد:

۱- درب ضد سرقت با جنس رویه چوب طبیعی
۲- درب ضد سرقت با جنس رویه MDF و …
۳- درب ضد سرقت فلزی

قیمت و خرید درب ضد سرقت فلزی و چینی

درب ضد سرقت فلزی چیست؟

همانطور که از نام این درب ها مشخص است، از ساختاری فلزی ساخته شده اند. این ساختار فلزی محکم، ایمنی بسیار بالایی را برای شما تأمین خواهد کرد. درب های ضد سرقت فلزی استحکام زیادی دارند و به همین دلیل کاربردهای زیادی نیز دارند. نکته جالب توجه این است که مقاومت این درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های ضد سرقت چوبی بیشتر است. درهای ضدسرقت فلزی برای تأمین امنیت ساختمان های تجاری، مسکونی، و صنعتی استفاده می شوند. این درب ها معمولاً از جنس استیل گالوانیزه و سفید ساخته شده اند و سپس رنگ شده اند.
علاوه بر عایق بودن در برابر صدا، گرد و غبار، و آتش، یکی دیگر از مزیت های مهم درهای ضدسرقت فلزی، مقاومت بالای این درها در برابر سرما و گرما می باشد. به طوریکه حتی در تغییرات شدید دمایی نیز دچار تغییر شکل یا تاب خوردگی نمی شوند و شکل فیزیکی آنها حفظ می شود.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی با توجه به قیمت مناسبش همواره پیشنهادی وسوسه انگیز بوده و تا حدی هم با توجه به کارایی که دارند مقرون به صرفه هستند. وزن درب های ضد سرقت چینی با ورق ۰.۵ میلی متر و چهارچوب حدود ۳۵ کیلوگرم و با ورق ضخامت ۰.۷ میلی متر ۵۵ کیلوگرم می باشد.نکته جالب و عجیب اینکه وزن درب های تمام چوب تولیدی با ابعاد استاندارد حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد. عملاً وزن کم این درب نسبت مستقیم با استراکچر (ساختار) آن دارد. به همین دلیل است که درب های ضد سرقت چینی از لحاظ امنیتی مورد تأیید نمی باشند.

قیمت و خرید درب ضد سرقت فلزی و چینی

قیمت درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت رویه فلز ، مناسب برای فضای بیرون و مکانهایی است که درب در مقابل آب و آفتاب قرار می گیرد.البته شایان ذکر است فقط فلزی بودن فاکتور کافی برای انتخاب درب  محیط بیرون نیست.بلکه نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده هم بسیار حائز اهمیت است.
قیمت درب ضد سرقت فلزی نیز مانند درب ضد سرقت چوبی به ابعاد و دیگر عوامل بستگی دارد. درب ضد سرقت فلزی نیز همانند دیگر انواع درب ضد سرقت چینی ، قیمت پایین‌ تر و البته کیفیت پایین‌ تری دارند. بنابراین، دری‌های ضد سرقت فلزی چینی را می‌توان در دسته درب ضد سرقت ارزان به شمار آورد.
برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت فلزی با راسان درب ، معتبرترین فروشگاه درب ضد سرقت در ایران تماس بگیرید.

تفاوت درب فلزی ضد سرقت  ایرانی و چینی

در بازار ایران در ضد سرقت فلزی در دو نوع وجود دارد :درب ضد سرقت فلزی چینی و ایرانی . در مورد درب فلزی چینی قیمت کمتری نسبت به نمونه  ایرانی دارند اما با توجه به اینکه نوع رنگ این سری از دربها  از نوع دکورال میباشد و مانند کاغذ دیواری در کوره روی درب منتقل می شود لذا به سرعت در مقابل نور آفتاب صدمه می خورد و هیچ راهی برای اصلاح این دربها وجود ندارد. ولی برای دربهای ایرانی نوع رنگ از نوع الکترواستاتیک استفاده میشود که در مقابل نور آفتاب و باران کاملا مقاوم است.

قیمت و خرید درب ضد سرقت فلزی و چینی

ویژگیهای درب ضد سرقت فلزی:

  •  امکان نصب انواع دوربین های الکترونیکی و چشمی بر روی درب های ضد سرقت آهنی و امکان متصل کردن آن به اینترنت
  •  درب ضد سرقت رویه فلز کامل ضد حریق می باشد.
  •  ورق استفاده  شده در ساخت درب های ضد سرقت فلزی راسان درب همگی دارای استاندارد های کیفیت بین المللی می باشد.
  • اندازه چهارچوب درب های ضد سرقت در انواع ۱۴و ۱۸ میلیمتر قابل عرضه می باشد.
  • ورق داخلی این درب ضد دیلم در ضخامت ۱.۵ میلیمتر و به صورت کرکره ای و سرتا سری می باشد.
  • ساخت درب های ضد سرقت با بهره گیری از اصول مهندسی می باشد .
  • جنس ماده ای که درب ضد سرقت فلزی از آن ساخته می شود، فولاد نورد سرد می باشد.
  • به دلیل تعبیه شدن یک نوار درزگیر از جنس پلیمر در آن ها، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل، مانع خوبی محسوب می شوند.
  • جنس آستانه درب های ضد سرقت فلزی استیل ضد زنگ می باشد.
  • قفلی که برای درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، معمولا قفل گاو صندوقی است که دارای ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چهارچوب می باشد.
  • موادی که فاصله بین دو ورقه رویه درب را پر می کنند، پلی اورتان، هانی کامب و مش فولادی هستند.

برای خرید انواع درب ضد سرقت و درب ضد سرقت فلزی با فروشگاه درب ضد سرقت راساندرب تماس بگیرید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.