صباایده در فلایتیو سرمایه‌گذاری کرد

0

هلدینگ صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام می‌کند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه‌گذاری کرده است. با این سرمایه‌گذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، صبا ایده رسماً وارد بازار گردشگری آنلاین کشور شد که حوزه‌ای کاملاً جدید برای این هلدینگ است.

صباایده که هلدینگی فعال در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین است و پلتفرم‌هایی چون فیلیمو، آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن را زیر مجموعه خود دارد، با سرمایه گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شده است.

صبا ایده درباره چرایی این سرمایه‌گذاری در بیانیه‌ خبری خود گفته است:

«ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل‌توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را بهم نزدیک‌تر می‌کند از مهمترین علت‌های جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.»

صباایده می‌گوید که با خرید ۲۰ رصد از سهام فلایتیو، در کنار تجربه و دانش این استارتاپ در صنعت گردشگری و حمایت‌های تبلیغاتی صبا ایده، مسیر تازه‌ای در صنعت گردشگری آنلاین ایران رقم خواهد خورد.

از سوی دیگر «علی کشفی»، مدیر بازاریابی و هم‌موسس فلایتیو، در گفتگو با دیجیاتو و در رابطه با چگونگی این سرمایه‌گذاری می‌گوید:

«هلدینگ صبا ایده ظرفیت‌های بالایی مخصوصاً در حوزه تبلیغات دارد و علاقه‌مند هستند در حوزه‌های جدیدی که بتوانند، از ظرفیت‌های خود استفاده کنند. چند ماه پیش صحبت‌های اولیه انجام شد و خیلی سریع، در جلسات ابتدایی متوجه شدیم که نقاط مشترک بالایی وجود دارد. ما با مجموعه‌های دیگر هم صحبت کرده بودیم اما در آن تجربه‌ها، شاهد بودیم که مذاکره در یک فرآیند طولانی قرار می‌گرفت. اما صبا ایده به شکلی حرفه‌ای، دقیق و سریع این سرمایه‌گذاری را انجام داد.»

او در پاسخ به این سوال که پس از این سرمایه‌گذاری، اهداف جدید فلایتیو چه هستند، می‌گوید:

«در نتیجه‌ی این سرمایه‌گذاری ما در چند حوزه قصد توسعه داریم. اول اینکه بتوانیم سهم خود را در بازار افزایش دهیم. مسئله بعدی، این بود که بتوانیم خدمات و سرویس‌های بهتری را اضافه کنیم. از سوی دیگر بتوانیم با خیال راحت‌تر به سوی اهداف‌مان گام برداریم. واقعیت این است که می‌توانیم و علاقه‌مندیم که در بازار گردشگری سهم بالایی را به دست بیاوریم. این سرمایه‌گذاری، شروعی است برای رفتن به سوی همه این اهداف.»

 

منبع: دیجیاتو

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.