سی آر ام و تسخیر آینده فروش/ پدیده‌ای نوین که دنیای کسب و کار را دگرگون کرده‌است (فیلم)

0

عصر ایران؛ حسن ظهوری _ در این فیلم درباره رویدادی حرف می‌زنیم که آینده فروش در هر سازمانی را تغییر خواهد داد. صحبت درباره دورانیست که حتی فروش هم نیاز به فن‌آوری و تکنولوژی دارد. این‌جا مرکز توسعه یک فن‌آوری فروش برای کسب و کارهای نه خیلی کوچک، و نه خیلی بزرگ است. فن‌آوری‌ای که سی‌ آر ام نام دارد و شرکت دیدار نرم‌افزاری برای تحقق آن طراحی کرده و در اختیار کسانی قرار داده که می‌خواهند کسب و کارشان را توسعه دهند.

کسب و کار نیاز به دو عامل اصلی دارد؛ مشتری و ارتباط با مشتری. این هر دو اگر درست مدیریت شوند، کسب و کار رونق می‌گیرد. در ارتباط با مشتری همواره یک گزینه برتر برای صاحبان کسب و کار وجود داشته؛ تبلیغات. اما چه تعداد از کسب و کارها برای ارتباط با مشتری می‌توانند از تبلیغات که حالا نرخ‌های گرانی هم دارند استفاده کنند؟

فروش نیاز به سیاست دارد. به نظر می‌رسد حالا سیاست در فروش به وسیله تکنولوژی کارآمد می‌شود. تکنولوژی سی آر ام حالا در کسب و کارهای نه چندان بزرگ و البته نه چندان کوچک که سازمان فروش دارند جایگاه خوبی پیدا کرده‌است. پیش‌بینی می‌شود تعداد کسانی که خودشان را به سیستم‌های فروش پیشرفته متصل کنند به زودی در ایران رشد چند ۱۰ برابری داشته باشند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.