برنامه ورود به اکسپلور

0

ورود به اکسپلور اینستاگرام و دیده شدن توسط مخاطبان بیشتر، یکی از هدف های هر پیج اینستاگرامی است. بسیاری از کسب و کار ها، برای اینکه پست هایشان به اکسپلور وارد شود، به خرید اکسپلور و استفاده از برنامه های ورود به اکسپلور روی می آوردند. ما در این مقاله قصد داریم درباره روش های ورود به اکسپلور و برنامه ورود به اکسپلور بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام، راهکار هایی وجود دارد که شما می توانید با به کار بردن آن ها، پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کنید و بیشتر دیده شوید. اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند با خرید اکسپلور و یا استفاده از برنامه ورود به اکسپلور، این روند را سریع تر کنند.

ما در ادامه ۵ روش ورود به اکسپلور را بررسی خواهیم کرد و همچنین درباره برنامه های ورود به اکسپلور توضیحات بیشتری خواهیم داد.

پیج خود را مرتب و پاکسازی کنید

اگر مدت نسبتا زیادی است که پیج تان را راه اندازی کرده اید، برای ورود به اکسپلور و بیشتر دیده شدن، اولین کاری که باید بکنید این است که دستی به سر و روی پیج خود بکشید. پست های بی کیفیت و نامربوط به موضوع پیج تان را آرشیو کنید (یادتان باشد هیچ وقت پست هایتان را حذف نکنید و در صورتی که نمی خواهید یک پست در پیج تان دیده شود، آن را آرشیو کنید. چرا که طبق الگوریتم های اینستاگرام حذف پست می تواند به ضرر پیج باشد و بازدید ها را کاهش دهد).
همچنین بیو پیج تان را به روز کنید. اطلاعات تماس، توضیحاتی درباره کسب وکار و محصول تان و یا توضیح کوتاهی درباره خودتان را در بیو پیج قرار دهید. همچنین اگر سایت دارید لینک سایت و اگر فروشگاه حضوری دارید، لوکیشن آن را در بیو پیج تان قرار دهید. همچنین حتما از کلمات کلیدی مخصوص به خود در بیو پیج استفاده کنید.
عکس پروفایل خود را به روز کنید. اگر پیج شما یک پیج کسب و کار و یک برند خاص است، از لوگوی کسب و کار تان برای پروفایل استفاده کنید. در غیر این صورت از تصویر خودتان استفاده کنید به طوری که ترجیحا صورت شما مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: ۶ اشتباه رایج در سئو اینستاگرام

پست های خود را بهینه سازی کنید

در کپشن پست هایتان از کلمات کلیدی مخصوص به کسب و کار تان استفاده کنید. شما باید برای پیج خود چند کلمه کلیدی مهم را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر پیج شما مربوط به آموزش عکاسی و ادیت است و اسم برند شما «ابرا» است. کلمات کلیدی شما می توانند این ها باشند: آموزش عکاسی، آموزش ادیت عکس، ابرا، عکاسی با ابرا و…
همچنین در همه پست های خود، برای عکس ها Alt یا متن جایگزین قرار دهید تا هنگامی که کاربران آن کلمات را جستجو می کنند، پست های شما نمایش داده شوند.
زیاد از حد از هشتگ ها استفاده نکنید. بین ۱۰ تا ۱۵ عدد کافی است.

برنامه ورود به اکسپلور

بیایید دنیای واقعی را در نظر بگیریم. شما در دنیای واقعی با چه افرادی بیشتر تعامل می کنید؟ فردی که با شما دوستانه و صمیمانه برخورد می کند، نظر شما را می پرسد، حس شوخ طبعی دارد و گاهی با شما شوخی کرده یا خاطرات بامزه تعریف می کند، به شما اطلاعات مفید می دهد و حضورش برایتان مفید است.
یا فردی که عبوس، کم حوصله، بسیار جدی و بسیار کم حرف که چیز جدیدی به شما اضافه نمی کند و حتی چیز زیادی هم از خودش به شما نمی گوید؟
شما کدام یک را برای تعامل و ارتباط برقرار کردن ترجیح می دهید؟ قطعا شخص اول را. در فضای مجازی و دنیای آنلاین نیز، ما نیاز داریم مهارت ارتباط برقرار کردن و صمیمیت با مخاطب را بلد باشیم. این مسئله باعث می شود مخاطبان نیز بیشتر با ما تعامل کنند. بیشتر برای ما کامنت یا دایرکت ارسال کنند، بیشتر به ما اعتماد کنند و محصولات مان را خریداری کنند و در نتیجه بیشتر به دیده شدن ما کمک کنند.

از المان های انسانی در پست هایتان استفاده کنید

سعی کنید در پست های اینستاگرام تان، از عکس ها و ویدیو هایی که در آن ها تصاویر انسانی و زنده حضور دارند استفاده کنید.
مخاطبان معمولا با تصاویر انسانی ارتباط بیشتری برقرار می کنند. چه بهتر که از خودتان ویدیو بگیرید و با مخاطبان چشم در چشم صحبت کنید تا تاثیر بیشتری بر روی آن ها بگذارید.
سعی کنید تصاویر گرافیکی و اینفوگرافی را کمتر استفاده کنید. مگر اینکه کسب و کار و تخصص شما مربوط به گرافیک یا تصویر سازی باشد.

عملکرد خود در اینستاگرام را تحلیل کنید

شما می توانید با تحلیل و بررسی اینسایت هر پست، میزان استقبال مخاطبان از آن پست را بررسی کنید و متوجه شود چه نوع پست هایی، در چه زمان هایی و با چه ترفند هایی بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند. در نتیجه می توانید نواقص محتوا های خود را برطرف کنید و بیشتر به سمت تولید محتوا هایی بروید که مخاطبان شما بیشتر دوست دارند.

در کنار راهکار هایی که گفته شد، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با استفاده از برنامه ها یا نرم افزار هایی، روند ورود شان به اکسپلور و دیده شدن پست هایشان را سریع تر کنند.

برنامه ورود به اکسپلور

در حال حاضر نرم افزار یا اپلیکیشنی برای وارد کردن پست های شما به اکسپلور وجود ندارد. اما ما راه حل جذاب تری برای شما داریم. فالوجت برای اولین بار بسته های ورود به اکسپلور را به محصولات خود اضافه کرده است که شما با خرید این بسته ها، می توانید پست های خود را به صورت تضمینی به اکسپلور بفرستید.

بنابراین، به شما توصیه می کنیم در کنار راهکار ها و ترفند هایی که برای ورود پست هایتان به اکسپلور استفاده می کنید، از راهکار خرید اکسپلور، به عنوان یک روش مکمل برای سریع تر شدن رشد تان استفاده کنید.

 

سخن آخر

در این مقاله ۵ تا از روش های ورود پست به اکسپلور را بررسی کردیم و همچنین راهکاری را به شما ارائه دادیم که بتوانید پست های خود را سریع تر وارد اکسپلور کنید. اگر شما هم در پی دیده شدن بیشتر یا رفتن به اکسپلور هستید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید و این مقاله را برای دوستان خود نیز ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.