آینده نرم افزار CRM

0

اینکه شما مدیر خود باشید، به همان اندازه که هیجان آور است، دلهره آور نیز می تواند باشد. برای یک لحظه به این فکر کنید که مشتریان به محصول و یا خدمت شما توجهی نکنند، کسب و کار شما به چه مشکلاتی روبرو خواهد شد؟ بر اساس پژوهش هایی که Doug Sandler انجام داده است، ۳ مورد از بزرگ ترین ترس های کسب و کارهای کوچک عبارتند از:

– آیا من یک بار دیگر می توانم محصول خودم را بفروشم؟

– چگونه می توانم در مورد محصول و خدمات خودم به روز باشم؟

– آیا مشتریان من راضی هستند؟

یک موضوع در تمامی این سوالات مشترک است: “مشتری نقش اصلی را در هر کسب و کاری به عهده دارد.” هرگاه مشتری محصولات تولیدی شما را نخرد، کسب و کار شما به خطر نابودی مواجه خواهد شد. بنابراین کاملا طبیعی است که شما نسبت به مدیریت روابط خود با مشتریانتان حساس باشید.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید نرم افزار CRM


خب؛ خبر خوب: مدیریت ارتباط با مشتری CRM به هیچ وجه به آن شکلی شما تصور می کنید، ترسناک نیست. انواع مختلفی از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارند که به مدیران کسب و کارهای کوچک کمک کرده و فرایندهای فروش را تسهیل می بخشند. هرچه شما بیشتر از این امکانات استفاده کنید، زمان بیشتری را می توانید به مشتریان خود اختصاص دهید.

گسترش و پیشرفت تکنولوژی های مختلف از جمله هوش مصنوعی و اینترنت فراگیر، با توجه به ارزانی و سادگی استفاده از آنها، تمامی نرم افزارها را تحت تاثیر خود قرار داده اند. نرم افزارهای CRM نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در صورتی که تیم CRM شما برنامه ای برای استفاده از تکنولوژی های جدید نداشته باشد، با خطر عقب افتادن از سایر رقبا مواجه خواهید شد.

سوال اصلی این است که آیا سازمان شما آمادگی پذیرش و پاسخگویی نسل جدید نیازهای مشتریان را دارد یا خیر؟ این اینفوگرافی را بخوانید و رشد تکنولوژی را در دهه آینده بیشتر آشنا شوید. بدون شک شما هم به اهمیت استفاده از نرم افزار CRM برای سازمان خود پی خواهید برد.

 

نرم افزار CRM

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.