پستهای اخیر
بازاریابی ابزارها و فرآیندها پشتیبانی پیگیری دوره ای و مراقبت سنجش رضایت فروش
تخفیف های تور ترکیه در لحظه آخر
لحظه آخر مرجعی معتبر برای تورهای گردشگری داخلی و خارجی می باشد که این روزها به دلیل تخفیف های فوق العاده، حسابی…
فروش ابزارها و فرآیندها سنجش رضایت
۱۰ تکنیک فروش اصلی و اساسی که هر فروشنده موفقی باید بشناسد
آیا کسبوکار شما هم وقتی نوبت به فروش میرسد، متزلزل میشود؟ اگر اینطور است، اصلاً نگران نباشید، چون شما تنها…
پستهای اخیر
عضویت در خبرنامه

Life’s challenges force us to harden up. Relationships, work, children and family.
پیگیری دوره ای و مراقبت ابزارها و فرآیندها
ارتباط با مشتری چیست؟
توسعه یک محصول از سخت ترین چالش های پیش روی کسب و کارهاست. مشتریان علاقه مندند بدانند محصولتان را چگونه به فروش می…
پستهای اخیر
فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگیهایی دارد؟
فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. بهطور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راهحلهایی نیازهای مشتری را رفع میکند و…
جذب مشتری با ۷ روش سَر راست و امتحانشده برای موفقیت
جذب مشتری هدف مهم هر کسبوکاری است. برای اینکار باید هوشمندانه عمل کرد و روشهای قدیمی را با روشهای جدید پیوند زد و بهسرعت بهترین ایدهها را به اجرا درآورد. بدون جذب مشتریان وفادار هیچ کسبوکاری نمیتواند به کارش ادامه دهد.
اصطلاحات فروش که حتما باید بدانید | ۲۰ اصطلاح مهم مخصوص فروشندهها
اصطلاحات و مفاهیم فروش بخشی جدانشدنی از کار فروشندههای حرفهای است. نقطه تماس، قیف بازاریابی، سرنخ واجد شرایط فروش و... برخی از آنهاست.
اصول فروش موفق چیست؟ ۷ اصل فروشندگی برای موفقیت تضمینی
اصول فروش موفق از مهمترین درسنامههایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب داوینچی هم این موضوع را تصدیق میکند! داوینچی بر این باور است که استعداد فقط ۲۰ درصد در موفق شدن تاثیر…
۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان
متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متنهای تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید…
چگونه با مشتری پشت تلفن صحبت کنیم؟ ۷+۷ نکته برای تبدیل مکالمه تلفنی به فروش
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید، آن هم در عرض چند دقیقه از پشت تلفن کار آسانی نیست.
روانشناسی فروش و ۹ نکته کلیدی برای تاثیرگذاری عمیق روی ذهن خریداران
روانشناسی فروش میتواند به کسبوکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژیهای فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. درک این علم میتواند به تیم های بازاریابی و فروش اجازه دهد تا روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنند.…
۵ مهارت فروشندگی و جذب مشتری برای پیشرفت در کمترین زمان!
مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب میکنند که بتوانند قدمبهقدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمیکند که در چه مقطعی از نقشهراه کسبوکارمان ایستادهایم؛ چه اول راه باشیم چه اواسط راه، خواهیم نخواهیم باید چیزی را…
نگرش فروش چیست؟ ۸ راه برای داشتن بهترین نگرش در فروش
نگرش فروش دُرُست برای موفقیت در فروش لازم است. دقیقا مثل هر شغل دیگری، اگه با چارچوب ذهنی اشتباه وارد آن شوید، به نتایجی که میخواهید هیچ وقت نمیرسید. بهخاطر همین موضوع تسلط روی ذهنیت و نگرش فروش یکی از ضرورتها برای موفق شدن یک فروشنده…
متن فروش در مکالمه تلفنی | ۱۴ نکته برای فروختن در چند دقیقه از پشت تلفن!
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقرای یک مکالمه فروش را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند؛ راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید، آن هم در عرض چند دقیقه از پشت تلفن کار آسانی نیست!
آموزش فروش | قدم به قدم تا حرفهایشدن در فروش با دوره آموزش فروشندگی
آموزش فروش لازمه ورود به دنیای فروشندگی به شکل حرفهای است. بدون آموزش شاید بتوانید وارد دنیای فروش شوید اما انتظار زیادی درباره نتیجه کارتان نداشته باشید.
با این ۹ نکته مشتریان را وادار به خرید کنید! ترفندهای متقاعدکردن مشتریان
شنیدهاید که میگویند فروشنده خوب کسی است که به اسکیمو یخچال بفروشد؟ البته این یک ضرب المثل است و منظور از آن این است که فروشنده حرفه ای باید بتواند محصولش را به هرکسی بفروشید. بیایید ۹ ترفند برای اینکار را با هم بررسی کنیم.