پستهای اخیر

عضویت در خبرنامه

Powered by MailChimp

- Advertisement -

پیگیری دوره ای و مراقبت

پستهای اخیر

بهینه‌ سازی نرخ تبدیل یا (CRO) چیست؟ ۶ گام بهینه‌سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل که این روزها تبدیل به یک ترند بین بیزینس‌ها شده باید طوری انجام شود که از اولین قدم جذب سرنخ تا تبدیل آن به مشتری دائمی را متحول کند. حالا ببینیم چطور باید بهترین نرخ تبدیل را داشته باشیم؟!

روش‌های افزایش فروش برای بیزینس‌ها

آیا آمار فروش شما امسال ثابت مانده است؟ آیا در پیدا کردن راه‌های جدید برای افزایش فروش مشکل دارید؟ آیا به چیزی اضافی نیاز دارید تا تیم‌تان را برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه تشویق کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.

فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشنده به کسی می‌گویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه می‌دهد. فروشنده می‌تواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. به‌طور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راه‌حل‌هایی نیازهای مشتری را رفع می‌کند و…

جذب مشتری با ۷ روش سَر راست و امتحان‌شده برای موفقیت

جذب مشتری هدف مهم هر کسب‌وکاری است. برای این‌کار باید هوشمندانه عمل کرد و روش‌های قدیمی را با روش‌های جدید پیوند زد و به‌سرعت بهترین ایده‌ها را به اجرا درآورد. بدون جذب مشتریان وفادار هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

اصول فروش موفق چیست؟ ۷ اصل فروشندگی برای موفقیت تضمینی

اصول فروش موفق از مهم‌ترین درسنامه‌هایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب داوینچی هم این موضوع را تصدیق می‌کند! داوینچی بر این باور است که استعداد فقط ۲۰ درصد در موفق شدن تاثیر…

۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان

متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روش‌ها برای وفادار ساختن مشتری‌های برندتان تشکر و قدرانی از آن‌ها بابت خرید و حمایت‌هایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متن‌های تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید…

چگونه با مشتری پشت تلفن صحبت کنیم؟ ۷+۷ نکته برای تبدیل مکالمه تلفنی به فروش

هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌دانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید، آن هم در عرض چند دقیقه از پشت تلفن کار آسانی نیست.