پستهای اخیر
بازاریابی ابزارها و فرآیندها پشتیبانی پیگیری دوره ای و مراقبت سنجش رضایت فروش
تخفیف های تور ترکیه در لحظه آخر
لحظه آخر مرجعی معتبر برای تورهای گردشگری داخلی و خارجی می باشد که این روزها به دلیل تخفیف های فوق العاده، حسابی…
فروش ابزارها و فرآیندها سنجش رضایت
در رقابت دیده شدن محتوا برنده بود
.btn{ text-align: center; display: block; margin: 40px auto; background-color: #ef6000;…
پستهای اخیر
عضویت در خبرنامه

Life’s challenges force us to harden up. Relationships, work, children and family.
پیگیری دوره ای و مراقبت ابزارها و فرآیندها
ارتباط با مشتری چیست؟
توسعه یک محصول از سخت ترین چالش های پیش روی کسب و کارهاست. مشتریان علاقه مندند بدانند محصولتان را چگونه به فروش می…
پستهای اخیر
در رقابت دیده شدن محتوا برنده بود
.btn{ text-align: center; display: block; margin: 40px auto; background-color: #ef6000; border-color: #ef6000; color: #ffffff !important; width: 300px; padding: 10px; border-radius: 4px;}…
فاکتور فروش چیست؟ | چگونه یک فاکتور فروش حرفه ای ایجاد کنیم؟
فاکتور فروش سندی است که فروشنده برای خریدار صادر میکند تا جزئیات مربوط به خرید را به او اعلام کند. اما جزئیات یک فاکتور فروش شامل چه چیزهایی است؟
سیستم سازی فروش چیست؟ | چطور یک سیستم فروش بهینه داشته باشیم؟
فروش موفق نیاز به سیستم سازی اصولی دارد. اما اینکه چطور یک سیستم فروش خوب بسازیم هم نیاز به طی کردن یک فرآیند سیستمسازی دارد که مهمترین بخشهای آن را در این مقاله آوردهایم.
بهینه سازی نرخ تبدیل یا (CRO) چیست؟ ۶ گام بهینهسازی نرخ تبدیل
بهینه سازی نرخ تبدیل که این روزها تبدیل به یک ترند بین بیزینسها شده باید طوری انجام شود که از اولین قدم جذب سرنخ تا تبدیل آن به مشتری دائمی را متحول کند. حالا ببینیم چطور باید بهترین نرخ تبدیل را داشته باشیم؟!
بهترین نرم افزارهای crm کدامند؟
بهترین نرم افزار CRM همان نرم افزاری است که نیازهای شما را در ارتباط با مشتریهای برطرف کند. پس باید دنبال ویژگیهایی باشید که برایتان مهم است.
روشهای افزایش فروش برای بیزینسها
آیا آمار فروش شما امسال ثابت مانده است؟ آیا در پیدا کردن راههای جدید برای افزایش فروش مشکل دارید؟ آیا به چیزی اضافی نیاز دارید تا تیمتان را برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه تشویق کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.
فروشنده کیست و فروشنده موفق چه ویژگیهایی دارد؟
فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. بهطور کلی در بازارهای مالی، فروشنده کسی است که با ارائه راهحلهایی نیازهای مشتری را رفع میکند و…
جذب مشتری با ۷ روش سَر راست و امتحانشده برای موفقیت
جذب مشتری هدف مهم هر کسبوکاری است. برای اینکار باید هوشمندانه عمل کرد و روشهای قدیمی را با روشهای جدید پیوند زد و بهسرعت بهترین ایدهها را به اجرا درآورد. بدون جذب مشتریان وفادار هیچ کسبوکاری نمیتواند به کارش ادامه دهد.
اصطلاحات فروش که حتما باید بدانید | ۲۰ اصطلاح مهم مخصوص فروشندهها
اصطلاحات و مفاهیم فروش بخشی جدانشدنی از کار فروشندههای حرفهای است. نقطه تماس، قیف بازاریابی، سرنخ واجد شرایط فروش و... برخی از آنهاست.
اصول فروش موفق چیست؟ ۷ اصل فروشندگی برای موفقیت تضمینی
اصول فروش موفق از مهمترین درسنامههایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب داوینچی هم این موضوع را تصدیق میکند! داوینچی بر این باور است که استعداد فقط ۲۰ درصد در موفق شدن تاثیر…
۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان
متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متنهای تشکر از مشتری هم آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید…
چگونه با مشتری پشت تلفن صحبت کنیم؟ ۷+۷ نکته برای تبدیل مکالمه تلفنی به فروش
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید، آن هم در عرض چند دقیقه از پشت تلفن کار آسانی نیست.