برند شخصی چیست؟

0

مردم غالباً در مورد تمایل به بهبود برند شخصی خود صحبت می کنند. شما بدون شک می دانید که یک برند تجاری چیست. ما هر وقت بحث بازاریابی تأثیرگذار را انجام می‌دهیم به طور مرتب به برندها مراجعه می‌کنیم. اما احتمالاً خودتان زیاد به داشتن پرسونال برندینگ فکر نمی کنید. ایده “نام تجاری شخصی” یا ” برند شخصی” برای اکثر مردم غیر معمول است. اما در این زمان که اینترنت فراگیر شده است و همه چیز ، چه خوب و چه بد ، برای همیشه در اینترنت باقی می‌ماند، می توان نام تجاری شخصی را بیش از هر زمان دیگری مهم دانست.

بهتر است در ابتدا بیان کنم که پرسونال برندینگ فقط برای شخصی که صاحب شغل است نیست. برند تجاری شخصی برای هر شخصی که می خواهد داستان خود را با جهان به اشتراک بگذارد نیز ضروری است. خوب من می خواهم ابتدا با استفاده از تعریف پرسونال برندینگ شروع کنم، سپس بیشتر به اهمیت داشتن برند شخصی می پردازم.

پرسونال برندینگ چیست؟

برند شخصی شما این است که چگونه خود را تبلیغ می‌کنید.این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها ، تجربه و شخصیت است که می خواهید افراد شما را با آن بشناسند. این روایتگر داستان شما است و احساسی که مردم از اعتبار شما کسب می کنند.

شما از پرسونال برندینگ خود برای تمایز دادن از دیگران استفاده می‌کنید. ، شما می توانید برند تجاری شخصی خود را با کسب و کار خود گره بزنید و باعث موفقیت خود و کسب‌وکارتان شوید.

از نظر حرفه ای ، برند شخصی شما تصویری است که مردم از شما می بینند. این امر می‌تواند ترکیبی از نحوه نگاه آنها به شما در زندگی واقعی ، نحوه نمایش رسانه ها از شما و برداشتی باشد که مردم از اطلاعات موجود در مورد شما در اینترنت کسب می‌کنند.

در سال‌ها قبل از گسترش اینترنت، برند شخصی شما فقط کارت ویزیت شما بود. تا زمانی که در رسانه ها جز شخصیت های برجسته باشید یا چهره شما در تبلیغات گسترده نمایش داده شده باشد و… افراد کمی نام شما را شنیده خواهند شنید. اما در دنیای امروز ، هر اقدام کوچکی در شبکه های اجتماعی به طور گسترده مورد بحث قرار می گیرد.

چرا می خواهید یک برند شخصی داشته باشید؟

برند شخصی آنلاین شما می تواند از نظر حرفه ای برای شما حیاتی باشد. این نحوه ارائه خود به مشتریان فعلی و بالقوه است. این فرصت را به شما می دهد تا اطمینان حاصل کنید که مردم به جای روشی خودسرانه و احتمالاً مضر ، شما را همانگونه که می خواهید می‌بینند.

این فرصت را به شما می دهد تا نقاط قوت خود را برجسته کنید. این به مردم کمک می کند باور کنند که شما را بهتر می شناسند.  مردم اعتماد بسیار بیشتری به کسانی دارند که احساس می کنند می شناسند. حتی مردم عامی که هرگز شخصاً ملاقات نکرده اید.

این امر به ویژه در زمان انتخابات مشهود است. در حالی که بسیاری از افراد به دنبال نظرات نامزدها در مورد موضوعات مهم برای آنها هستند ، رای دهندگان دیگر علاقه کمتری به روند کار دارند. در عوض ، آنها به اسمی که تشخیص می دهند رای می دهند. تعجب آور نیست که نامزدهای با برندهای شخصی قوی ، صرف نظر از دیدگاه های سیاسی یا اعتقاداتشان ، در سیاست موفق می شوند. به عنوان مثال ، صرف نظر از نظر شما در مورد دونالد ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور ، نمی توانید انکار کنید که وی یک برند شخصی قوی ساخته است، که به بسیاری از افراد کمک می کند رای خود را به او بدهند.

منبع:https://bit.ly/3CQ6XLA

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.