۱۵ ابزار کنترل شبکه های اجتماعی

0

شبکه های اجتماعی و سیر پیشرفت آن ها به سوی بازاریابی دیجیتال موثر، تغییری اساسی در چهره بازاریابی سنتی ایجاد نموده است. امروزه رسانه های اجتماعی دیگر تنها محدود به ارسال و اشتراک گذاری تصاویر و محتوا با سایر دوستان نیستند. ایزارهای گوناگون بسیاری ساخته شده اند که کاربران شبکه های اجتماعی این کمک را می کنند تا به جمع آوری اطلاعات در اینترنت پرداخته و از این طریق استراتژی ها و کمپین های بازاریابی خود را بهبود دهند.


بیشتر بخوانید: نگاهی بر پرطرفدارترین رسانه های اجتماعی


گوش دادن به صدای مشتری، امری حیاتی برای بازاریابی تمایم کسب و کارها می باشد. با توجه به گستردگی و وسعت اینترنت، کنترل و پیگیری تمامی رسانه های اجتماعی به طور همزمان برای یک فرد امکان پذیر نخواهد بود. همین امر موجب گردید تا ابزارهای کنترلی برای شبکه های اجتماعی خلق گردند.

 

15 ابزار کنترل شبکه های اجتماعی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.