چرا باید از ملی پیامک ، تبلیغات اس ام اسی خود را انجام دهیم؟

0

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی است که در چند سال اخیر توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خودش جلب کرده است. پنل‌های پیامکی با هزینه مناسب پیام‌های تبلیغاتی و اس ام اس‌های خدماتی مانند کد تائید یا رمز عبور را با هزینۀ مناسب برای کاربر ارسال می‌کنند، از طرف دیگر پنل برای هر هدف تبلیغاتی ابزار(ماژول) مخصوصی دارد و تبلیغات موردنظرتان را در سطح گسترده‌ای اجرا می‌کند. برای همین هم هست که در سال‌های اخیر، بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری شناخته شده است و بیشتر کسب‌وکارها از فروشگاه‌های کوچک تا برندهای بزرگ از ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

اما یک سوال مهم! اگر کسب‌وکاری تبلیغات پیامکی را انتخاب کند، چرا باید سراغ شرکت ملی پیامک بیاید و به اصطلاح این شرکت چه امکانات و خدماتی ارائه می‌دهد که از دیگر شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل متمایز است؟ ما می‌خواهیم به همین سوال مهم جواب دهیم و بگوییم برای موفقیت در تبلیغات و جذب مشتری   چرا باید پنل پیامکی کارتان را از ملی پیامک بگیرید!

چرا باید از ملی پیامک، تبلیغات اس ام اسی خود را انجام دهیم؟

هزینۀ مناسب ارسال پیامک

سامانه پیام کوتاه ملی پیامک هزینه مناسبی دارد و برای کسب‌وکارهای نوپایی که بودجۀ محدودی برای تبلیغات دارند، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

اما علاوه بر نرخ مناسب تعرفه ملی پیامک ، هزینۀ تمام اس ام اس‌هایی که به مشتری نرسد نیز به حساب شما برمی‌گردد. متاسفانه بسیاری از کاربران در لیست سیاه مخابرات هستند و دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند، گروهی دیگر هم ممکن است سیم‌کارتشان چند روزی خاموش باشد یا در دسترس نباشد. خلاصه به هر دلیلی ممکن است که پیامک شما به دست مشتری نرسد و ملی پیامک هزینۀ این پیام‌های نرسیده را پس می‌دهد.

پشتیبانی همه‌روزه

اغراق نیست اگر بگویم که تیم ملی پیامک از پشتیبان‌ها و کارشناسان فنی مجرب و زبده تشکیل شده که همگی در تلاشند تا شما را برای استفاده از پنل ارسال پیامک به بهترین نحو راهنمایی کنند. فرقی ندارد که شما می‌خواهید پیامک مورد نظرتان را در تعطیلات بفرستید یا در طول هفته با مشتری در ارتباط هستید، تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته، حتی تعطیلات رسمی تا ساعت ۱۰ شب به تک‌تک سوال‌های شما جواب می‌دهند و علاوه بر ساعت اداری، کارشناسان ویژۀ شیفت شب هم تا پاسخگوی سوالات و پیگیر مشکلات شما هستند.

بانک شماره‌های جامع و به‌روز

زمانی که کاربر تبلیغات اس ام اسی را شروع می‌کند، می‌خواهد دریافت کنندگان پیامش به خریدار و مشتری تبدیل شوند. برای همین لیستی از شماره سیم‌کارت‌های خاموش، غیرفعال و قدیمی را لازم ندارد. متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها بانک شماره‌هایشان را به‌روز نمی‌کنند و به شماره‌های جدید دسترسی ندارند.

برای همین اگر می‌خواهید همیشه مشتریانی آماده و جدید جذب کنید، بهتر است پنلی را انتخاب کنید که دسترسی کاملی به بانک شماره‌های جدید دو شرکت همراه اول و ایرانسل داشته باشد.

شرکت ملی پیامک برای تمام کاربرانش لیستی از شماره‌های جامع و به‌روز را به تفکیک همراه اول و ایرانسل آماده کرده تا صاحب پنل همیشه بتواند تبلیغاتش را به گوش مشتری‌های بیشتر و بیشتری برساند.

امکان استفاده از وب سرویس خدماتی

بسیاری از کاربران دریافت هرگونه پیام تبلیغاتی را مسدود کردند، برای همین از خط تبلیغاتی هیچ پیامی دریافت نمی‌کنند. حالا اگر همین افراد در سایت‌های خدماتی مانند سفارش غذا یا فروشگاه‌های خرید آنلاین ثبت نام کنند، برای دریافت پیام‌هایی مانند کد تائید، رمز ورود به سایت و یا لینک پیگیری خرید با مشکل مواجه می‌شوند.

چارۀ حل چنین مشکلی استفاده از وب‌سرویس خدماتی است تا پیامک‌ها خارج از قالب تبلیغاتی ارسال شود و به زبان ساده لیست سیاه مخابرات هم قادر به دریافت این پیامک‌ها باشد.

شرکت ملی پیامک برای تمام سایت‌ها با هر برنامه‌ای که کدنویسی شده باشند، وب‌سرویس خدماتی ارائه می‌دهد و این یکی از متمایزترین خدمات ویژه ما به مشتریان و صاحبان کسب‌وکار است.

ملی پیامک، سامانه ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی

چرا باید از ملی پیامک، تبلیغات اس ام اسی خود را انجام دهیم؟

شرکت ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه در زمینۀ ارائه انواع پنل‌های اس ام اسی یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه بازارایابی پیامکی است. خیلی دوستانه و به‌دور از اغراق توصیه می‌کنم با این تیم پشتیبانی قوی و همه امکاناتی که در سامانه تعریف شده، برای ارسال تبلیغات اس ام اسی کارتان شرکت ملی پیامک را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید پنل اختصاصی کسب‌وکارتان را در کمتر از یک ساعت دریافت کنید، بدون هیچ معطلی و روند اداری زمانبر فقط کافیست تا به صفحه اصلی سایت  https://www.Melipayamak.comبروید و ثبت نام کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و پشتیبان‌های فنی صحبت کنید.

برای دریافت آخرین اخبار ملی پیامک، پیشنهاد می کنیم آپارات، اینستاگرام و لینکدین ملی پیامک را دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.