سفر به دنیای مشتریان به کمک Big Data ها

0

تجزیه و تحلیل داده های بزرگ یا همان Big Data ها مانند یک سفر است. سفری که به سازمان کمک می کند تا مسائل کلیدی کسب و کار را با تبدیل داده ها به بینش و بصیرت لازم برای تاثیر بر فعالیت های تجاری خود استفاده کرده و در نتیجه بتواند مشکلات بحرانی و اساسی کسب و کار خود را با استفاده از تحلیل های این داده های بزرگ حل کند. همزمان که شرکت ها سعی می کنند از فرصت هایی که بیگ دیتا ها ایجاد می کنند استفاده نمایند، بایستی مراقب بوده تا از چالش های مختلفی که ممکن است در انتظار آن ها باشد، غافل نشوند.


بیشتر بخوانید: از کلاهبرداری به سمت کمک رسانی از طریق Big Data ها


رهبران بازاریابی باید با استفاده از برخی از سوالات مهم برای به حداکثر رساندن ROI بر روی داده های بزرگ سرمایه گذاری کرده و از اطلاعات به دست آمده از طریق این داده ها برای افزایش سود خود استفاده کنند.

سفر به دنیای مشتریان به کمک Big Data ها

– چگونه با استفاده از تحلیل داده ها ی بزرگ به اهداف بازاریابی خود دست یابیم؟

– چه نتایج کسب و کاری را با استفاده از داده های بزرگ تمایل داریم در مشتریان ایجاد کنیم و در ذهن آن ها نفوذ کنیم؟

– چه امکانات و خدماتی را باید با استفاده از داده های بزرگ که مزیت رقابتی زیادی را ایجاد می کنند، توسعه دهیم؟

– گزینه های فناوری چه راهکار هایی برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای ما را فراهم خواهد کرد؟

– آیا ما مهارت ها و منابع مناسب در سازمان برای قرار گرفتن در سفر داده های بزرگ و استفاده از آن ها را داریم؟

فرصت های استفاده از big data ها بسیار گسترده هستند و تا حد زیادی به چشم انداز و رهبری سازمان بستگی داشته که به چه ترتیب اطلاعاتی را که توسط رهبران ارشد در سازمان ارائه شده است، استفاده کنند. رهبران ارشد باید فرهنگ آزمایش و یادگیری را در نقاط تماس با مشتری با استفاده از داده های بزرگ ایجاد کنند.

سفر به دنیای مشتریان به کمک Big Data ها

بر اساس موفقیت های کوچک که در ابتدای سفر، با توجه به استفاده از این داده ها،  برای سازمان ها به وجود می آید، این اقدامات راه را برای پذیرش گسترده از رویکردهای داده های بزرگ در بازاریابی باز می کند، تا از این ابزار به صورت نوآورانه تر و اثرگذار تر برای تاثیر بر مشتریان استفاده شود.


بیشتر بخوانید: ۴ دستاورد تحلیل Big Date ها برای ارائه خدمات مشتریان


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.