سرنخ های فروش را به صورت ساده و رایگان پیدا کنید

2

پیدا کردن سرنخ هایی مربوط به کسب و کارهای حرفه‌ای که مخاطب هدف شما هستند کار آسانی است. آنها متعلق به صنعت و تجارت خاصی هستند که ما می توانیم به صورت آنلاین و با مراجعه به وب سایت هایی که متعلق به انجمن های مربوط به آن صنعت است، آن ها را پیدا کنیم.

هزاران وب سایت در اینترنت وجود دارد که شما می توانید مخاطب هدف خود را به شکل انجمن های کاری در آنجا پیدا کنید فقط لازم است چند مرحله ساده را برای دستیابی به آنها طی کنید.


بیشتر بخوانید: تکنیک های پرورش سرنخ


مرحله اول

 مخاطب هدف یا سرنخ فروش شما کدام صنعت یا تجارت است؟ بعد از مشخص شدن صنعت مورد نظر در یک موتور جستجو عبارت “لیست انجمن های مربوط به صنعت x که در فهرست جامع مشاغل عضویت دارند” را سرچ کنید. شما باید به جای عبارت “صنعت x” نام صنعت مورد نظر خود را قرار دهید و علامت کوتیشن را از دو طرف عبارت حذف کنید. اگر شما به دنبال صنعتی در شهر خاصی هستید حتما نام منطقه یا شهر مورد نظر خود را هم لحاظ کنید. مثلاً عبارتی که در این حالت باید سرچ کنیم به این شکل خواهد بود ” انجمن های بسته بندی در تهران که عضو فهرست جامع مشاغل هستند”

سرنخ های فروش را به صورت ساده و رایگان پیدا کنیدمرحله دوم

بعد از سرچ در اینترنت شما به آدرس انجمن های صنعت مورد نظرتان دسترسی پیدا خواهید کرد. یکی از لینک ها را انتخاب کرده روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک صفحه برای شما باز خواهد شد که به احتمال زیاد صفحه مربوط به انجمن صنعتی که شما در مورد آن جستجو کرده و در فهرست جامع مشاغل عضو است. اگر چنین نیست بعد از انجام سرچ روی لینک هایی کلیک کنید که شامل عبارات “عضو” ، “فهرست جامع” و یا “لیست جامع” هستند.


بیشتر بخوانید: ۷ راهکار ساده جهت افزایش سرنخ


مرحله سوم

 در صفحه ای که لیست اعضای صنعت مورد نظر قرار دارند، شما می توانید بر اساس فهرست بندی، به آسانی فرد مورد نظر خود را بیابید. در بعضی از سایت ها، فهرست بندی بر اساس حروف الفبا و اسم مشاغل می باشد و در بعضی دیگر ممکن است بر اساس نام شهرها مرتب شده باشند، گاهی بر اساس اندازه کمپانی ها مرتب سازی صورت می گیرد. در برخی سایت ها نیز این امکان وجود دارد که شما نحوه مرتب شدن لیست را خودتان انتخاب کنید که بر چه اساسی باشد.

بعد از انتخاب کردن نحوه مرتب سازی صفحه بر اساس سلیقه و تایید آن، لیست مرتب شده بر اساس نظر شما برایتان نمایش داده خواهد شد.

سرنخ های فروش را به صورت ساده و رایگان پیدا کنید

مرحله چهارم

 در لیستی از اعضای انجمن صنعت مورد نظر که یافته ایم شماره تلفن و آدرس اعضا وجود خواهد داشت. این اطلاعات، اطلاعات پایه ای است که برای برقراری ارتباط با اعضا به آن ها نیاز داریم. گاهی ممکن است شما اطلاعات بیشتری مثل شماره فکس، ایمیل، آدرس وب سایت و یا شماره کارکنان را بیابید. و با توجه به آن چه که در گفته شد، هر سایتی با سایت دیگر در نحوه ارائه اطلاعات ممکن است متفاوت عمل کند.

مرحله پنجم

 در نهایت اطلاعات مورد نظر خود را به هر نحوی که می خواهید لیست کرده، سپس کپی و اگر از کامپیوتر استفاده می کنید آن را در یک فایل چاپ کنید و اگر نه، می توانید دستی اطلاعات را برای خود یادداشت نمایید.


پیشنهاد نویسنده: پرطرفدارترین رسانه های اجتماعی در یک نگاه


 

2 نظرات
  1. محمد می گوید

    من از طرفتارای سایتتون هستم
    لایک دارید

    1. سعید اتحادی می گوید

      لطف دارین شما 🙂

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.