رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : استوری یا داستان را از یاد نبرید.

0

رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی در اینستاگرام


آخرین مطلبی که در بخش “معرفی چند تکنینک برای بهتر دیده شدن” به آن پرداختیم، داستان یا استوری اینستاگرام بود. خُب، در ادامه درسنامه آموزش بازاریابی در اینستاگرام اکنون می خواهیم در ارتباط با شیوه های استفاده موثرتر از استوری بیشتر توضیح دهیم.

اینستاگرام سه گزینه برای ارسال یک استوری یا داستان به شما ارائه می دهد. شما می توانید دوربین را در بالا سمت چپ ضربه بزنید، روی دکمه Story + روی بالای فید خود ضربه بزنید، یا فقط صفحه را به سمت راست بکشید.

رسانه های اجتماعی، بازاریابی در اینستاگرام : استوری یا داستان را از یاد نبرید.

با ضربه زدن روی دکمه شاتر یک عکس بگیرید، یا آن را فشار دهید و یا آن را برای گرفتن یک ویدیو نگه دارید. مانند دوربین تلفن معمولی شما، آیکن رعد و برق وظیفه کنترل فلاش دوربین را بر عهده دارد. شما می توانید این دکمه را روی حالت خاموش، اتوماتیک و یا روشن قرار دهید. دکمه دیگری که بر روی صفحه قرار دارد، دوربین را بین دوربین جلو و پشت موبایل سوییچ می کند.

بعضی از ویزگی ها را به محتوای خود اضافه کنید! یکی از قلم ها برای اضافه کردن چیزی انتخاب کنید. برای انتخاب یک رنگ دقیق، یکی از رنگ ها را فشار داده و نگه دارید. نماد “Aa” را برای اضافه کردن متن یا یک شکلک از صفحه کلید خود و نماد لبخند برای اضافه کردن برچسب هستند. سپس می توانید یک فیلتر رنگی را به سمت چپ یا راست بکشید.

اینستاگرام همچنین به شما اجازه می دهد تا یکی دیگر از دوستان خود را در استوری تگ کنید. این یک راه عالی برای ارتباط با دیگر شرکت ها و شرکای بازاریابی است. برای تگ کردن کسی، “@” را تایپ کنید و بعد از نام کاربری شخص یا نام تجاری که مایل به ذکر آن هستید را تایپ کنید. هنگامی که کسی داستان یا استوری شما را مشاهده می کند، نام کاربری ظاهر شده و نشان داده می شود. این امکان وجود دارد که بر روی حساب کاربری تگ شده در استوری کلیک کرده و از این طریق به پروفایل آن شخص هدایت شوید. شما نیز اگر در لستوری شخصی دیگر تگ یا اضافه شده باشید، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

هنگامی که شما آماده انتشار هستید، نماد Story + خود را فشار داده و یا آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعدا آن را در حساب اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری ها در بالای صفحه نمایش مشخصات و در تصویر پروفایل شما نمایش داده می شوند. برای مشاهده اینکه چه کسی محتوای شما را مشاهده کرد، هنگام مشاهده استوری خود، صفحه را به سمت بالا بکشید.

شما احتمالا شباهت بین اسنپ چت و استوری اینستاگرام را درک کرده اید. بله، این یک رقیب اسنپ چت است. البته اسنپ چت دارای تشخیص چهره و فیلترهای بسیار گوناگونی است. اما پایگاه کاربر فعال اینستاگرام همراه با قابلیت های جستجو آن، فرصتی عالی برای کسب و کار را فراهم می کند تا توسط مخاطبان خود دیده شوند. بنابراین اگر شما از اینکه آیا کسب و کار شما باید از استوری استاده کند یا نه شک دارید، پاسخ “بله” است.


قسمت پنجم آموزش بازاریابی در اینستاگرام: نحوه نوشتن کپشن در اینستاگرام


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.