با دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ، فروش خود را چند برابر کنید

2

با وجود روش های متنوع بازاریابی دیجیتال، از شبکه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات بنری در موبایل، استفاده از ایمیل مارکتینگ همچنان جزو یکی از محبوبترین و پربازده ترین روش های بازاریابی دیجیتال به حساب می آید. بر اساس تحقیقات VB insight به ازای هر یک دلار سرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ ۳۸ دلار بازگشت سرمایه اتفاق می افتد.


برای دیدن آمارهای بیشتر در خصوص ایمیل مارکتینگ، اینجا را کلیک کنید.


متاسفانه مشاهده شده، برخی از کسب و کارها ایمیل مارکتینگ را با ارسال ایمیل های انبوه و اسپم اشتباه گرفته اند و همین باعث شده تا نتیجه مناسبی از این روش نگیرند. اما باید به خاطر داشت ایمیل مارکتینگ مانند هر روش دیجیتالی دیگر، اصول و شیوه خاص خود را دارد و اگر این اصول در طراحی کمپین های ایمیلی رعایت نشود، نتیجه موردنظر به دست نخواهد آمد. با توجه به پتانسیل مناسب این ابزار برای کمک به کسب و کارها جهت افزایش فروش و سودآوری، آکادمی فروش با ایجاد دوره ای آنلاین و رایگان قصد دارد تا مدیران، بازاریابان و افراد علاقه مند را با این روش جذاب بازاریابی دیجیتال آشنا کند.

دوره آمورشی ایمیل مارکتینگ

این دوره که به مدت ۲۱ روز می باشد به صورت self-pace بوده و کاربران میتوانند در هر زمان که بخواهند درسنامه های ارائه شده را مطالعه کنند. در واقع پس از ثبت نام افراد در دوره به صورت رایگان، هر روز ایمیلی به افراد ارسال میشود که درسنماه آن روز را شامل میشود. مطالب ارائه شده در هر ایمیل به صورت جداگانه به یکی از بخش های ایمیل مارکتینگ می پردازد اما به صورت کلی، دارای یکپارچی می باشند و  با هدف توانمندسازی شرکت کنندگان برای استفاده از این ابزار طراحی شده است. محتوای این دوره به شیوه ای طراحی شده تا افراد با سطح دانش بسیار کم نسبت به این ابزار نیز بتوانند در دوره شرکت کنند و در پایان دوره با سطح آگاهی مناسب، شروع به استفاده از این ابزار برای کسب و کار خود کنند.

محتوای دوره ضمن اشاره به اصول کلی در خصوص ایمیل مارکتینگ به ترفندهای عملی برای افزایش بهره وری این ابزار اشاره می کیند. تمامی نکات لازم در ایمیل مارکتینگ از انتخاب عنوان برای ایمیل گرفته تا عکس ها و انتخاب زمان مناسب برای ارسال به مشتری از جمله نکاتی است که در این دوره به آن توجه شده تا به صورت کاملا کاربردی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش به شرکت کنندگان آموزش داده شود.

در پایان دوره نیز تمامی مطالب ارائه شده به صورت فایل PDF به شرکت کنندگان ارسال میشود.

برای ثبت نام در دوره و دریافت روزانه درسنامه ها اینجا را کلیک کنید.

2 نظرات
  1. حسین می گوید

    با سلام وتشکر از مطالب خوبتون مطالبتون واقعا عالیه دست شما درد نکنه
    در ضمن من خبر نامه های شماره ۴ به بعد رو دارم ( یعنی تا تاکنون شماره های ۴ و ۵ و ۶ رو دریافت کردم ) شماره های ۱ و۲ و ۳ رو ندارم اگه امکان داره بی زحمت خبرنامه های ۱ و ۲ و ۳ رو برام ایمیل کنید.

    1. سعید اتحادی می گوید

      با سلام
      حتما، در اسرع وقت براتون ارسال می کتم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.