تکنیک های فروش اینترنتی

0

برای رسیدن به ثروت از فروش اینترنتی و بازاریابی باید بتوانید به احتمالات جزئی و بیشتری توجه کرده و راه چاره و گزینه های بیشتری بیابید. برای به فروش رساندن کالا هایتان به صورت آنلاین تکنیک ها و راه های گوناگون و زیادی وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آنها می پردازیم.

در فروش محصولات خود صادقانه رفتار کنید

اعتماد مشتریان شما وابسته به صداقت شما در معرفی محصولاتتان است. اغراق کردن، تعریف بی جا و ادعایی از پس آن بر نمی آیید برای کسب و کار شما مضر بوده و باید از آن خودداری نمایید.چون کاربران و خریداران امروزی گول وعده های شما را نمی خورند و تنها موجب بی اعتمادی آنها به خودتان می شوید.

رضایت کاربران خود را به معرض نمایش بگذارید

یکی از روش های باعث جلب اعتماد مشتریان جدید تر می شود به نمایش گذاشتن رضایت مشتریان قدیمی تر است. اگر مشتری به شما اعتماد نداشته باشد پروسه خرید را نیمه کاره ترک می کند. پس بهتر است بخشی از صفحه اصلی وب سایت خود را به رضایت مشتریان و نظراتشان اختصاص دهید. بخصوص اگر مشتریان رضایتمند شما از افراد معتبر و مطرح باشند،اعتبار شما با معرفی آنها به طرز چشمگیر افزایش می یابد. همچنین استفاده از نمادهای اعتبار همچون اینماد در وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

تکنیک های فروش اینترنتی

برای محصولاتتان تصاویر با کیفیت انتخاب کنید

مشتریان و کاربران همیشه ترجیح می دهند تصاویر واقعی یک محصول را از زوایای مختلف مشاهده کنند. بنابراین بهتر است در محل کارتان محیط کوچکی را به عکاسی از محصولات اختصاص دهید و عکس های با کیفیت و جذابی را برای نمایش کارتان به وجود آورید.

از پیشنهادات ویژه با مدت محدود استفاده کنید

با ترغیب کردن مشتریان و دادن پیشنهادات ویژه برای مدت زمان محدود می توانید مشتریان زیادی را به خرید از خودتان تشویق کنید و فروشتان را افزایش دهید. این پیشنهادات باید در صفحه اصلی وب سایت کاملا واضح و قابل رویت باشند تا تمام کسانی که وارد سایت شما می شوند آن را مشاهده کنند. همچنین ارسال رایگان محصولات و یا قرعه کشی های هفتگی و ماهانه و اهدای جوایز در مناسبت های مختلف روش های مناسبی برای جذب مشتری محسوب می شوند.

تکنیک های فروش اینترنتی

تضمین بازگشت وجه را به مشتریان خود بدهید

بسیاری از مشتریان از به دلیل بی اعتمادی از خرید های آنلاین دوری می کنند. اطمینان خاطر دادن به مشتریان، پشتیبانی حرفه ای وب سایت، تضمین بازگشت پول در صورت نارضایتی مشتری و… باعث جلب اعتماد و جلوگیری از پشیمانی مشتری در خرید می شوند. شما می توانید با ارائه محصولات با کیفیت و تضمین بازگشت پول فروش بیشتری را تجربه کنید.

فرآیند سفارش و پرداخت را تا حد امکان ساده کنید

طبق تحقیقات انجام شده زمانی که کاربر برای خرید آنلاین باید مراحل طولانی ای را بگذراند خسته شده و در اکثر مواقع از خرید خود منصرف می شود. همچنین اگر پروسه ساده و راحتی را برای تکمیل خرید انجام دهد رضایت بیشتری داشته و ادامه می دهد.قرار دادن فرم های غیر ضروری و یا اجبار برای ساخت حساب کاربری نتیجه خوبی نخواهد داد. همچنین سیستم ذخیره سازی ایجاد کنید تا بعد از بروز یک مشکل کابر مجبور نشود تمام مراحل را از ابتدا سر بگیرد.

جالب است بدانید سالانه وبینارهای زیادی در زمینه آموزش تکنیک های فروش اینترنتی در باتومی برگزار می شود، که شما می‌توانید با استفاده از تور باتومی ارزان به این منطقه سفر کرده و در این کلاس های آموزشی شرکت کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.