آینده ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

0

بر طبق گزارش The Radicati Group، بیش از ۳.۷ میلیارد نفر در سراسر دنیا، تا آخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ ، از ایمیل مارکتینگ استفاده کرده اند. انتظار می رود این رقم تا پایان سال ۲۰۱۸ ، حدود ۳ درصد افزایش داشته و به عدد ۳.۸ میلیارد افراد در سراسر دنیا برسد.

با در نظر گرفته اینکه در چند سال اخیر، پیش بینی های اشتباهی در مورد ایمیل مارکتینگ صورت گرفته و بیان شده بود که ایمیل مارکتینگ از بین رفته و به اصطلاح خواهد مرد، بنابراین اکنون ترند و تغییری را می توانیم برای سال ۲۰۱۸ از ایمیل مارکتینگ انتظار داشته باشیم؟ در این بخش برخی از پیش بینی ها در مورد آینده ایمیل مارکتینگ را با هم مرور می کنیم.


بیشتر بخوانید: بازاریابی ایمیلی چیست؟


ایمیل های تعاملی

با توجه به مخاطبین هدف خود، ایمیل های شاد و جذاب برای خواندن، راهی بسیار خوب در افزایش نرخ تعامل با مشتریان و کاهش نرخ پرورش، عدم تمایل افراد در خواندن ایمیل ها و یا پاک کردن ایمیل ها قبل از خواند آن ها، می شود. ایجاد ایمیل های تعاملی بهترین راه برای این کار می باشد.

بر طبق گزارشات و سرشماری Litmus، بیش از ۲۷% از بازاریابان بر این باورند که ایمیل های تعاملی قابلیت تاثیر به سزایی را در بازاریابی ایمیلی دارد.

به هر حال، افراد ایمیل های جذاب و شامل محتوای درست و مناسب را می پسندند و دوست دارند. از این رو می توان گفت این روند و گرایش برای سال ۲۰۱۸ هم، همچنان ادامه خواهد داشت.

آینده ایمیل مارکتینگ در سال 2018

 افزایش در بخش های بازار

اجرای کمپین های ایمیلی مناسب و تاثیر گذار، به میزان باز شدن ایمیل ها توسط مخاطبان تان کمک می کند. بخش های بازار لیست شده نیز بهترین استراتژی برای گسترش کسب و کار شما بوده و بیش از ۱۴ درصد باز شدن بیشتر ایمیل های شما را به همراه خواهد داشت.

بسیاری از کسب و کار های کوچک هم چنان بخش های لیت شده ی مناسب برای استراتژی های بازاریابی خود ندارند. خوشبختانه، تعداد بیشتری از بازاریابان به آرامی استفاده از ابزار ها و تکنولوژی های ایمیل مارکتینگ را شروع کرده اند تا از مزایای مفید و مناسب آن بهره ببرند.

در سال ۲۰۱۸ بازاریابان داده ها و اطلاعات بیشتری را برای اجرای کمپین های ایمیل مارکتینگ خود جمع آوری می کنند تا هر چه بیشتر بتوانند از این طریق تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارند.

بازاریابی ایمیلی قوی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی AI و ماشین های تکنولوژی های آموزشی در آینده بیشتر استفاده خواهند شد. بسیاری از شرکت ها بر روی این ابزار ها، برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود، میلیون ها دلار سرمایه گذاری کرده اند. استفاده از هوش مصنوعی زندگی روزانه ما را آسان تر و راحت تر می کند. به نظر می رسد که ابزار هایی مانند ایمیل مارکتینگ بتوانند از هوش مصنوعی به خوبی بهره مند شده و تبدیل به ابزاری بسیار قوی در آینده نزدیک شود.

Adobe یکی از بسیار شرکت هایی است که از گذشته بر روی ابزار هوش مصنوعی در ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کرده است. کمپین Adobe تحت تاثیر ویژگی های هوش مصنوعی توانایی دادن بهترین پیشنهادات به مشتریان را از طریق ایمیل مارکتینک خواهد داشت. برنامه های این شرکت برای دریافت ویژگی هایی از طریق پیشنهادات بازاریابان، باعث شده بهترین تصویر از استفاده در ترویج های ایمیل مارکتینگ ایجاد گردد.

در آینده، ماشین های ایمیل مارکتینگ از طریق پیشنهادات ما راه هایی برای بخش بندی لیست های ایمیل بسیار آسان تر خواهند شد، پیشنهادهای محصول کامل و درست به همراه ایمیل های بسیار شخصی سازی شده به بازار هدف و مشتریان فرستاده می شود.


بیشتر بخوانید: ۲۱ حقیقت جالب در مورد ایمیل مارکتینگ که شما را شگفت زده خواهد کرد!


شفافیت بیشتر ایمیل های متنی

با استفاده از HTML قالب ایمیلی بسیار با کیفیت و خوب ایجاد کنید و از عکس های با کیفیت که جذاب هستند در آن ها استفاده کنید. امروزه فقط شرکت های بزرگ از این شیوه برای اطلاع رسانی و ارسال ایمیل های خود استفاده می کنند. ثابت شده است که ایمیل های متنی شفاف از طریق HTML بسیار بهتر و موثرترهستند. این گونه ایمیل ها نه تنها نرخ دریافت و باز شدن بیشتری نیز داشته، بلکه منجر به افزایش در نرخ تعامل مشتریان با شرکت نیز می شود.

بسیاری از بازاریابان متخصص از این نوع ایمیل ها استفاده می کنند. اما چرا ؟ شاید برای این است که اینگونه ایمیل ها از طریق ابزار های یکسانی قابل انجام بوده و به نظر بیشتر شخصی می باشند. برای این گونه ایمیل ها لازم نیست که حتما کامپیوتر داشته باشید و از این طریق ایمیل های خود را چک کنید، فرمت های این گونه ایمیل ها برای تلفن های همراه نیز طراحی شده و افراد به راحتی می توانند از گوشی های موبایل خود برای دیدن و خواندن ایمیل های خود استفاده کنند.

موبایل در اولویت

۵۴ % از ایمیل هایی که اکنون توسط مخاطبین کلیک می شوند از طریق گوشی های همراه می باشند. لازم به ذکر نمی باشد که امروزه استفاده از گوشی های موبایل نسبت به کامپیوتر های شخصی، بسیار بیشتر و فراگیرتر است. پس بهتر است ایمیل ها را در ابتدا برای گوشی های همراه آماده کنیم. این تنها یک توصیه نیست که بخواهم بگویم “بهتر است داشته باشید” بلکه به این گونه است که “باید داشته باشید”. این گونه استفاده از ایمیل مارکتینگحالتی دوستانه تر به خود گرفته. افراد تمایل یشتری دارند تا از طریق موبایل و در همه جا بتوانند ایمیل های مورد نظر خود را چک کنند.

آینده ایمیل مارکتینگ در سال 2018

امروه بازاربایان به اهمیت هر چه بیشتر تناسب فرمت ایمیل ها برای گوشی های موبایل پی برده اند. کمپین بازاریابی ایمیلی شما، با توجه به اهمیت گوشی های موبایل، بایستی هر چه بیشتر متناسب با آن اجرا شوند. بازاریابان به نوآوری و خلاقت در استفاده از این ابزارها نیاز دارند.


پیشنهاد نویسنده: ۱۰ تکنیک برای بهبود نرخ تبدیل


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.