۱۰ پلت فرمی که در فرایند راه اندازی استارت آپ به شما کمک خواهند کرد.

0

مراحل مختلف فرایند راه اندازی استارت آپ بی شک با مشکلات فراوانی همراه است. از مشکلات تیم سازی و هماهنگی بین اعضای مختلف گروه گرفته تا طراحی مدل اولیه محصول شما، از سختی های شناسایی و ردیابی کمپین های بازاریابی گرفته تا تجزیه و تحلیل های مالی مرتبط با شرکت.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گام اساسی جهت راه اندازی یک استارت آپ


در اینجا ۱۰ پلت فرم بی نظیر، کاربردی و البته رایگان را که مطمئنا به شما در راه اندازی استارت آپ خود و کسب موفقیت کمک خواهند کرد را معرفی خواهم کرد:

www.buffer.com

تمام شبکه های اجتماعی خود را در یک جا مدیریت کنید و پست هایی با زمان بندی مشخص ایجاد کنید.

www.typeform.com

Typeform به شما اجازه می دهد هر نوع فرم را که می خواهید ایجاد کنید و کاربران خود را با فرم های تعاملی، بیشتر سرگرم کنید.

www.appsee.com

Appsee پلت فرم تجزیه و تحلیل نرم افزار تلفن همراه است که برای شما تجزیه و تحلیل کیفی وحرفه ای فراهم می کند.

www.mailchimp.com

MailChimp می تواند با پلت فرم اتوماسیون بازاریابی به شما کمک کند. آنها به شما در پیدا کردن مخاطبین خود کمک خواهند کرد، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و نام تجاری خود را بسازید.

www.trello.com

اعضای تیم خود را با کمک Trello سازماندهی کنید. ایجاد تابلوها، لیست ها و کارت ها می تواند به شما کمک کند تا اولویت بندی وظایف و پروژه ها را تعیین کنید.

www.slack.com

Slack یک نرم افزار چت برای تیم ها می باشد و شما می توانید برای هر تیم گروه های مختلف چت بسازید .

www.dropbox.com

فایل های خود را با Dropbox ذخیره و سازماندهی کنید . آن ها به صورت ایمن در همه دستگاه ها همگام سازی شده اند، بنابراین شما می توانید به فایل های خود دسترسی سریع و آسان داشته باشید.

www.marvelapp.com

طراحی، نمونه اولیه و بدون دردسر در پلت فرم Marvel. شما می توانید در Marvel ، به طور مستقیم صفحه نمایش ایجاد کنید و یا تصاویر را از Sketch یا فتوشاپ اضافه کنید.

www.zapier.com

روزهای کارآمدتری داشته باشید و کارهای خود را با Zapier به صورت خودکار انجام دهید. با Zapier می توانید اتوماسیون خود را تحت کنترل خود قرار دهید.

www.waveapps.com

wave یک نرم افزار مالی است که می تواند به شما در ردیابی هزینه های خود، ارسال فاکتورها و دریافت پول کمک کند.


پیشنهاد نویسنده: به افتخار دیوانه ها: زندگینامه استیو جابز (ویدیو)


 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.